POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-BOATS: TOTAL WAR
Autor Wiadomość
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #381  Wysłany: 1 Wrzesień 2011, 02:18   

Jeśli wolno wtrącić się do tematu to mam takie propozycje jak:

- flary wystrzeliwane z zatapianych jednostek

- jakiś DDk podejmujący akcje ratowniczą ze storpedowanej jednostki (chodzi mi o to ze jak okret tonie to na jakiś czas niszczyciel sie przy nim zatrzymuje)

- więcej odgłosów załogi w sytuacjach krytycznych jakieś krzyki jakieś sznela sznela :||

- w całkowitych ciemnościach lub w gęstej mgle możliwość zbliżenia sie "na wyciądnięcie ręki" za burtą mercha (również fakt historyczny), oczywiście chodzi mi o początki wojny.

Są to takie moje małe propozycje co ja bym dodał nie znam sie na modowaniu i wiem że wielu z tych rzeczy nie da się zrobić jednak chcialem podesłać kilka pomysłów ktore mogłyby jeszcze bardziej urealnić moda. Jeśli sie nie da to trudno natomiast jeśli jest taka możliwość i Sonar zaakceptuje część tych pomysłów to mimo mojej znikomej wiedzy na temat modowania postaram sie pomóc w miare moich możliwośći.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #382  Wysłany: 1 Wrzesień 2011, 08:29   

- flary wystrzeliwane z zatapianych jednostek

flary odpadły już dawno temu bo durnie wyglądały w dzień

- jakiś DDk podejmujący akcje ratowniczą ze storpedowanej jednostki (chodzi mi o to ze jak okret tonie to na jakiś czas niszczyciel sie przy nim zatrzymuje). niszczyciele miały rozkaz najpierw pozbyć się zagrożenia a potem podejmować rozbitków... czyż nie?

nie jest to relalne

- więcej odgłosów załogi w sytuacjach krytycznych jakieś krzyki jakieś sznela sznela :||

hm - musiałbym namówić paru kumpli do nagrania tego :lol

- w całkowitych ciemnościach lub w gęstej mgle możliwość zbliżenia sie "na wyciądnięcie ręki" za burtą mercha (również fakt historyczny), oczywiście chodzi mi o początki wojny.

- he he a co z obserwatorami? kto będzie grał w smole? noc została rozjaśniona by SHIII stał się grywalny

pozdrawiam
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #383  Wysłany: 1 Wrzesień 2011, 09:43   

Qrcze, ośliniłem się. Lista zmian jest imponująca - zarówno jesli chodzi o ilość jak i wpływ na rozgrywkę. Kawał dobrej roboty bo usunięte będą naprawdę bolące drzazgi w grze.

Co do ALDIS - myślę, że to chyba tylko element kosmetyczny. Poza tym z racji tego, że nasze patrole to raczej walki typu "Lone Wolf" to ich brak nie będzie zauważalny.

Bomba w koszu - już sobie wyobrażam takiego Print Screena - od razu na wieczność zagościłby na moim pulpicie jako tapeta :)) ))
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #384  Wysłany: 1 Wrzesień 2011, 13:24   

O tuż ALDIS może wymusić naukę alfabetu morsa co dałoby smaczek w grze MP. :)
_________________
Korweta Flower
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #385  Wysłany: 1 Wrzesień 2011, 15:45   

W wojsku byłem radiotelegrafistą i wiem, że nauka Morse'a to nie jest straszna rzecz. Największą zmorą w tym sporcie jest ten, kto źle posługuje się kluczem i nadaje serie z erkaemu.
P . _ _ .
O _ _ _
Z _ _ . .
D _ . .
R . _ .
A . _
W . _ _
I . . .
A . _
M _ _
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 1 Wrzesień 2011, 15:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #386  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 16:04   

Muszę się jednak sam poprawić:
I - to oczywiście . .
a nie . . . (S) :8)
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 2 Wrzesień 2011, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #387  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 16:08   

Morse jest świetny.
Moje początki w krótkofalarstwie to właśnie wymiana wiadomości na tzw. klikaczu. Przyznam, że gdy trafiłem na MISZCZA po drugiej stronie kabla to nie zdążyłem dekodowywać. Raz uczestniczyłem w turnieju Morse`a - wygrał chłopaczek który potrafiłem bezbłędnie przekazać wiadomość "strzelając" z szybkością około 6-8 znaków na sekundę...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #388  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 17:31   

Nie wariujmy. Pytanie po co to komu.

Już wolałbym te flary - może by się dało ograniczyć je godzinowo do nocy?
Zresztą uważam, że sami gracze powinni zaopiniować czy chcą czy ich nie chcą - zarąbiście wyglądają w nocy i przy zachmurzeniu (a zwykle w taką pogodę grywamy), więc nie powinno być problemów.

Zresztą zabaczcie sami:
http://www.youtube.com/watch?v=7qHkLDW_xV4

sOnar!

Dziadu jeden!
Jak mogłeś zmienić podkład muzyczny z tego genialnego na to.... coś?!
Tego się nie da teraz oglądać z tym... czymś
:beksa:
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #389  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 17:39   

Niestety Youtube popluło się o prawa autorskie co do kawałka The Prodigy i zablokowało dźwięk więc musiałem wrzucić cokolwiek

Na pytania czy da się napisać flary tylko nocą - nie, nie udało mi się to a próbowałem...
 
     
PL_gregory_11 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzesiek
Ulubiona Gra: SH3, WoT, Assetto Corsa, Project Cars 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Jaworzno

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #390  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 18:17   

Czemu szpitalniki mają być twardsze?
_________________
"Jest tylko jedna zasada taktyki, która nie podlega zmianom: użyć tego, co pod ręką, by zadać jak najwięcej ran, śmierci i zniszczenia wrogowi w jak najkrótszym czasie."
G. Patton
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #391  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 19:53   

szpitalniki zostawiam jednak takie jak były. są kary w rankingu i to wystarczy. tyle, że za szpitalnika powinno być x2 - w tonażu bo kara to kara za ludobójstwo...

Popełniłem błąd tworząc plik sensors w UTW. Nie wyłączyłem czułości w AI_sensors.dat by czytało z sim.cfg przez co ani nie było lepiej ani gorzej... dedeki były bogami i są co udowodniła moja misja - Pękające Szczęki I. Nikt nie uciekł...

Co dedeki obecnie potrafią...

pingają 135 stopni na burtę zamiast historycznie 60

pingają pod kątem 185 stopni wzdłuż, czyli jak uboot znajduje się za dedekiem głęboko - nie ma tam martwego pola i zero szans ucieczki - historycznie było 45 stopni pochylenia wiązki - wystarczy, że dedek będzie robił okrąg o średnicy 300 m i Cię nie zgubi pingiem

hydrofon jest czuły tak samo w sztormie jak i na gładkiej wodzie - niezła kicha - to idzie do poprawki. sonar to samo.

Tak więc zależy co chcecie - zmierzyć się z historią i grać historycznie, czy też bawić się z boskimi niszczycielami które mają boskie możliwości nie mające nic wspólnego z historią...

Wybór zostawiam Wam... wszystko przejdzie stosowne testy oczywiście... dedeki mają kosić ofkorz ale powinna być i szansa im zwiać...

:papapa:
 
     
PL_gregory_11 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzesiek
Ulubiona Gra: SH3, WoT, Assetto Corsa, Project Cars 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Jaworzno

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #392  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 20:07   

Cytat:
szpitalniki zostawiam jednak takie jak były. są kary w rankingu i to wystarczy. tyle, że za szpitalnika powinno być x2 - w tonażu bo kara to kara za ludobójstwo...

Właśnie o to mi chodziło. Trzeba patrzeć w co się napier..... A jak jest przelotka no coż, Każdego szkoda. :8)
_________________
"Jest tylko jedna zasada taktyki, która nie podlega zmianom: użyć tego, co pod ręką, by zadać jak najwięcej ran, śmierci i zniszczenia wrogowi w jak najkrótszym czasie."
G. Patton
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #393  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 21:33   

PL_Daritto napisał/a:
wygrał chłopaczek który potrafiłem bezbłędnie przekazać wiadomość "strzelając" z szybkością około 6-8 znaków na sekundę...


Ciekawy jestem jak to brzmi w jego wykonaniu ( x,c,f,l,q ) i oczywiście w czasie 1 s. LOOOL!!!!!
Zaryzykuję stwierdzenie, że to przesada...
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 2 Wrzesień 2011, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #394  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 23:02   

Możesz śmiało ryzykować - przypominam, że były to zawody. Po co to komu? Dla satysfakcji - coś jak układanie kostki rubika na czas.
Gdybyś chciał kiedyś sobie na ten temat poczytać to wiedziałbyś co to jest klikacz. wiedziałbyś także, że do dekodowania wykorzystuje się automaty.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #395  Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 00:10   

Jeśli dla satysfakcji to ok, dla ucha odbiorcy to już nie jest "muzyka", a automaty niech się automacą.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #396  Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 07:56   

Hehe, Sęp, powiem Ci, że gdy się tym zajmowałem to było dla m nie właśnie jak muzyka :)
Ale OFF TOPIC STOP ;)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #397  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 02:22   

Ufff...

Zrobione...

- nowe bomby detonują na od 10m nie od 25 m...
- dedeki już nie pingają dnem - nareszcie jest gdzie wiać...
- szukają pingiem także w sztormie gdy u-boot jest w fali nad poziomem morza...
- hydrofony miały marny kąt wykrywania bo 90 stopni. zwiększyłem do 120 stopni...

co z tego wynika?

- dedeki pingują poprawnie. tym razem pod właściwym kątem - masz szanse zwiać ale głęboko
- dedek może Cię nie trafić pingiem z większej odległości jak jesteś na peryskopowej
- kontrą do powyższego punktu jest fakt, że jak Cię wykryje i rzuci bomby na 10m jest po Tobie
- skończyły się więc czasy bezpiecznego wiania na peryskopowej. nowe bomby sieją potworne zniszczenie
- rozszerzony zakres kąta słyszenia hydrofonu powoduje, że wonne kadzidła jaśnie panie jak Cię usłyszy

kolejne atrakcje wkrótce...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #398  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 08:49   

A czy Autor zapewni rozkładówkę ze zdjęciem Grety Garbo w mesie oficerskiej i nowe gretingi na podłogach? W starych drzewo już sparciało i strasznie skrzypi jak się chodzi - a wobec powyższych rewelacji może to mieć zgubny skutek w postaci dziwnych beczek zrzucanych prosto na mój okręt!
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #399  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 09:51   

sOnar napisał/a:

...
- nowe bomby detonują na od 10m nie od 25 m...
- dedeki już nie pingają dnem - nareszcie jest gdzie wiać...
- szukają pingiem także w sztormie gdy u-boot jest w fali nad poziomem morza...
- hydrofony miały marny kąt wykrywania bo 90 stopni. zwiększyłem do 120 stopni...
...


Bardzo ciekawe zmiany. :juppi:

Ale male pytanie. Czy mimo to dalej mamy "pingujace hydrofony" i "bezszelesne sonary"? To pytanie w nawiazaniu do jednego z topikow na forum, gdzie kolega odkryl pewna nizgodnosc w pliku sensors.dat. Podejrzewam, ze to juz nie ma znaczenia. Jedno zostalo wpasowane w drugie.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 5 Wrzesień 2011, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #400  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 13:37   

Niestety nadal jest w hydrofonie - sonar a w sonarze - hydrofon w AI_SENSORS.DAT ale wszystko działa poprawnie o dziwo. Postaram się to przestawić na miejsce i wykonam kolejne próby...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-Boats Total War ?!
ludendorf Pytania i odpowiedzi 1 2 Kwiecień 2010, 19:09
PL_fox6
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
nowinki, opinie, aktualizacje UTW...
Gość Dodatki, mody i modowanie 69 24 Listopad 2012, 13:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Napoleon Total War
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 15 19 Październik 2010, 18:29
PL_fox6
Brak nowych postów EMPIRE ToTaL WAR
PL_fox6 Pozostałe gry 42 23 Październik 2010, 21:32
PL_fox6
Brak nowych postów Seria TOTAL WAR
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 5 29 Grudzień 2008, 18:05
PL_FrankDark
Brak nowych postów TOTAL WAR w sieci
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 2 25 Wrzesień 2011, 00:49
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group