Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 30 Marzec 2008, 14:19 U-BOATS: TOTAL WAR
Maniek pytałeś co z moim modem. Oto mały spis i mocno niekompletny...
co wprowadza mój mod + pakiet misji na tą chwilę...
- 64 trudne misje w różnych miejscach
- wszystkie misje pisane na hosty 100% realizmu z zaliczonym SURV na testach
- wszystkie misje mają około 30 minut podkradania się pod sam konwój
- wszystkie misje są pisane i sprawdzone na czas 2-3 godzinnego patrolu
- wszystkie pozycje startowe ubootów są jednakowe - czyli sprawiedliwe
- całkowita zmiana jasności światła!
- na modelach!
- na morzu!
- na obiektach na i podwodnych!
- całkowita zmiana koloru światła na modelach!
- na obiektach na i podwodnych!
- na niebie!
- na lądzie!
- na postaciach!
- na morzu oraz w jego toni!
- nowe stożkiwate czerwone światło żarówki na mapie
- zmiana mgły
- zmiana zamglenia morza wraz z jego odcieniami
- prawie w 100% zremasterowany dźwięk!
- rewelacyjny żywy dźwięk sonaru wibrujący w głębii!
- nowy dźwięk pomiaru głębokości z feedbackiem!
- rewelacyjny dźwięk otwierania wyrzutni oraz torpedy (rosyjski mod) dorobiłem dźwięk torpa pod hydro!
- nowe eksplozje, sonary, pingi, podbicie basu oraz obniżenie wysokości dźwięku w celu ciar na plecach
- nowe rozróżnialne nasłuchy eskorty i wielu innych jednostek
- przy niewybuchu bądź trafieniu najbliższy statek bije syreną na alarm!
- możliwość spacerowania po ubocie na powierzchni!
- można wychylać się z kiosku w każdą ze stron (bardzo efetowna sprawa)!
- można iść sobie na dziób lub rufę!
- stanąć między członkami wachty!
- nawet położyć się w kiosku i patrzeć w niebo!
(kamera chwieje się razem z ubootem - na trybie lorneta także!)
- nowa klawiszologia. niebezpieczne komendy z controlem
+ dodatkowe np: sprawdź głębokość; idź do messy,
- zaciemniony panel peryskopu i uzo!
- na trafionych torpedą jednostkach widać spore dziury w poszyciu a zupełnie inne po pociskach działa
- brak jakiejkolwiek identyfikacji niewidocznych i widocznych jednostek na notatniku przeciw oszustom
- oficerowie mają luzacko czapki przechylone w tył!
- nowe niebo!
- nowe morze!
- nowa fala!
- nowa piana i jej odcienie!
- nowy ślad torpedy!
- nowy dym!
- nowe explozje!
- nowy księżyc!
- nowe bandery!
- nowe 'zegary'oraz tarcza hydrofonu
na razie więcej grzechów które na SH3 popełniłem nie pamiętam ale uczyniłem je
wręcz z beszczelną prefidną premedytacją
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Maj 2009, 17:48, w całości zmieniany 3 razy
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#3 Wysłany: 30 Marzec 2008, 18:12
OOO sOnar jeżeli mam być szczery aż do moczu, to bardziej interesują mnie Twoje przeróbki graficzne_ please on the my priv!!!!!!!
dlaczego delikatnie podchodzę do Twpich realistycznych misji??? , już kiedyś w nie grałem i dupa !!! dla mnie cudem było nie ubicie mercha, ale przeżycie na subie troche dużej niż 10 minyt!!! a jeżeli te maja być jeszcze trudniejsze-to już wcale sobie nie pogram,
UUUU dawaj graficzne!!!
pozdr
Dokładnie Finek. Trwa dopieszczanie misji i drobnostek. Maniek - proszę, nie myśl o fast foodach. Te czasy treningów już minęły.
Moje misje są cenione nie tylko wśród graczy polskich ale także zagranicznych (maniaków reala).
Różnią się od innych tym, że cisną strużkę potu na czoło za każdy błąd w sztuce - to też zaletą ich jest eliminacja hałasujących graczy na starcie. Sytuacje i scenariusze są dobrane tak by budzić grozę i respekt wobec atakowanej grupy. W żadnej z nich nie sprawdzi się zasada 'Carpe Diem' ale mistrzowskie prowadzenie okrętu podwodnego.
Tym starałem się zbliżyć do realnego zagrożenia w tamtejszych czasach którego SH III nie oddawał w żaden ze sposobów przy 4 niszczycielach na 8 ubootów...
Cisza, skupienie, trzeźwość myślenia i baty za każdy błąd motywują do samorealizacji i rozważenia swych błędów. Każda z moich misji to: paciorek w trakcie oraz spowiedź po patrolu i rozważenie swoich grzechów w razie porażki... a o to chodzi...
Jeśli pisze, że konwój SC-143 obstawiało 15 eskortowców - to tak zrobiłem. To - że podejście jest najczystszym wyciskaczem potu z gracza sprawia wiwat triumfu dającego niepowtarzalną radochę, że byliście bezbłędni...
Mogę Polishseamen jako demo pakietu zaserwować jedną z misji - ale obiecajcie na słowo, że uderzycie na ten konwój całą brygadą i napiszecie o tym. Nie chcę recenzji z któregoś podejścia ale z tego pierwszego...
Chętnie przeczytam Wasz raport i wrażenia z mojej wersji SC-143...
Maniek będziesz piszczał. Obiecuję...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sOnar 30 Marzec 2008, 20:51, w całości zmieniany 2 razy
Wybacz Maniek. Nie da rady. Nie po to się tyle pocę by rozdać to w kawałkach. Zrozum proszę. Jedynie jednolita forma moda wchodzi w rachubę skoro mowa już o prezentacji...
sOnar.. A grzebałeś też w AI, czy to na co Maniek narzeka, to po prostu misje...
Tą misję SC możesz mi podesłać.. Możemy ją rozegrać <oczywiście za pierwszym razem>
OK. Ale chcę by było honorowo. Bez zaglądania w 'kod', ni wcześniejszych samotnych prób podejścia. Chcę byście to przeżyli razem a nie w wersji 'bo ja już to grałem' ale Wam pohostuję...
ba. mało tego. możemy o 22:00 - 23:00 dziś uderzyć razem. chętnie sam dostanę manto jak coś spapram...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 30 Marzec 2008, 21:45, w całości zmieniany 2 razy
Jakoś tak inaczej wygląda niż podstawka. Zapowiada się ciekawie.
_________________ Korweta Flower
sOnar [Usunięty] Kommodore
#13 Wysłany: 8 Kwiecień 2008, 14:17
bo nadal robię eksperymenty ze światłem...
[ Dodano: 22 Kwiecień 2008, 01:11 ]
noc stała się nocą
eksplozje są eksplozjami....
światło jest światłem
uboot jest ubootem...
i nie jest już choinką...
matwi popatrzą na niezły film...
a bycie na obserwatorze to przyjemność...
cziterzy za dużo nie polukają przez szkła...
jak się ściemnia - to się ściemnia...
piana nocą nie była biała i nie jest...
księżyc świeci choć nie świecił...
noc w morzu jest nocą w morzu...
a grywalność i jej smak jest wybuchowy...
a o dźwiękach już nic nie mówię...
światło
oto próbki mej cięzkiej pracy odwalonej w hexadecymaliach w edycję światła w grze i na modelach. wszystkie shooty nie są edytowane w żadnym z programów graficznych. są czystymi zrzutami z mojej gry...
zmiana setek ustawień światła kosztowała to ogrom pracy...
każda z pokazanych tu (i nie pokazanych) sytuacji wymagała osobnego doboru temperatur i odcieni barw oraz ich ręczne wklepywanie po sześć lub osiem bajtów na kolor.
Troche więcej spamu:
[ Dodano: 22 Kwiecień 2008, 01:17 ]
linki rozmów toczące się w tym temacie:
[ Dodano: 21 Maj 2008, 04:48 ]
ja już chyba mam świra na tym punkcie. poprzednie shoty traktujcie bardziej jako ciekawostkę przyrodniczą poza pokazującymi światło dzienne...
gra wygląda jak film na żywo. pływając nocne patrole po prostu piszczę z radochy bo prawie już finał mojej ciężkiej pracy...
wróciłem do modowania na nowo. efekty poniżej...
dd wyglądają jak z piekła rodem! przerażają!
nieźle wrednie wygladają...
podkradanie się pod konwój to rajskie dla oka widoki
takie widoki na TOTAL UBOAT WAR to teraz normalna rzecz
dziś kręcimy Das Boota - czy lepszy film?
ciężko uwierzyć że to nie są prawdziwe statki ale modele 3D
kropienie z działa daje super wrażenia i efektowne eksplozje...
eksplozja tankowca
gra czy film?
w świetle reflektorów
poprawiłem leciutko eksplozje i światło nocne na modelach...
na sam widok dd obecnie można dostać zawału...
a co najważniejsze pokonałem transparentne tga i biki czego wynikiem jest nasze własne menu z własnym filmem (testowym) w szkle...
cały interfejs został zmieniony, lub zmodyfikowany. peryskop jest nowy i całkiem niemal wyciemniony wraz z konsolą buttonów przez co patrzenie przez szkło w nocy sprawia wrażenie że światło nocy oślepia.
wszystkie tekstury jednostek zostały pozbawione żarówiastych kolorów, sztucznej jasności oraz absolutnie poprawiłem hexadecymalia kolorów wszelakich świateł - przez co gra nabrała filmowego niemal realizmu
jednym zdaniem - szaro, ciemno, strasznie a przez co świetnie bo bardzo realistycznie - całkowicie zremasterowany przeze mnie dźwięk dobija resztki pozornego odczucia się bezpiecznym...
1. Czy ten plik do pobrania to ta najnowsza wersja?
2. Jak rozumiem zmiany w modelach poszczegolnych wprowadzane sa bezposrednio na danym modelu? Czy tez w samym silniku gry? (tj czy np dodatkowe statki, takie jakie sa uzywane na patrolach PS, rowniez beda zmienione przez ten mod?)
A wyglada super
_________________
sOnar [Usunięty] Kommodore
#15 Wysłany: 22 Maj 2008, 20:38
1. Czy ten plik do pobrania to ta najnowsza wersja?
Plik jeszcze nie jest udostępniony ponieważ pracuję jeszcze nad nim. Już wkrótce będzie
można go mieć. Na czas obecny prace trwają. Oto coś na pocieszenie:
2. Jak rozumiem zmiany w modelach poszczegolnych wprowadzane sa bezposrednio na danym modelu? Czy tez w samym silniku gry? (tj czy np dodatkowe statki, takie jakie sa uzywane na patrolach PS, rowniez beda zmienione przez ten mod?)
hmmmm... bezpośrenio w kodzie modelu, w jego grafice ale najważniejsze są bezpośrednie zmiany w samym kodzie i skryptach gry. bez tego nie wyglądałoby to jak wygląda.
nie jestem w PS. jestem tu gościnnie jako że ludzie tutaj to moi starzy znajomi i w nie jeden bój ramię w ramię z nimi szedłem. tak myślę o rozbudowaniu moda o dodatkowe jednostki. reszta jest kwestią czasu. jeśli dodam nowe jednostki będę każdą z nich musiał dostosować do moda by nie było na nich debilnie tęczowych kolorów jakie nam zaproponowali bajko 'koloryści' z rumunii. silent hunter to nie bajka - to symulator okrętu podwodnego - a więc jak na morzu - ma być szaro, ciemno i do d.... aby nadać jak najlepszy klimat w grze...
hmmmm... bezpośrenio w kodzie modelu, w jego grafice ale najważniejsze są bezpośrednie zmiany w samym kodzie i skryptach gry. bez tego nie wyglądałoby to jak wygląda. (ciach)
Oki, lapie - wnosze tez, ze instalowanie na GWX moze byc problematyczne
To ja czekam aby storpe...tfu przetestowac wersje finalna
_________________
sOnar [Usunięty] Kommodore
#17 Wysłany: 22 Maj 2008, 21:01
Pasuje na tym zrobić ranking multi-teamowy... 83 misje już są (54 już sprawdzone). Trzeba pogadać z chłopakami z PS i SD....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum