POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Które MODY?
Autor Wiadomość
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #41  Wysłany: 12 Listopad 2013, 20:14   

Wiechu napisał/a:

swoją drogą to mógłby się ktoś postarać i pozbierać te wszystkie mody jakie wyszły np. do SH5 v. 1.0.5 czy v. 1.2.0 i wypisać je w kolejności jakiej je się powinno instalować dla ułatwienia [...]


Lista modów jaką wystawiłem ustawiona jest dokładnie w kolejności ich instalacji (oczywiście licząc od góry). Co do jednolitej paczki zebranych w jednym miejscu modyfikacji to istnieje coś takiego. Taka kompilacja nazywa się Sober`s Mega Mod i jest możliwa do nabycia na forum SubSim. Warunkiem jaki trzeba spełnić to wykupienie subskrypcji na SubSim - taka subskrypcja jest dostępna już od kilkunastu złotych - uważam, że nie jest to majątek (używając bardziej kojarzonych jednostek to paczka fajek bądź 4 lepsze piwa).

Biorąc pod uwagę taką ilość modów do instalacji dobrze jest wykorzystać funkcjonalność JSGME (od wersji 2.6.0.157) i stworzyć sobie plik MEP, który jest czymś w rodzaju profilu. Taki plik tworzy się w dowolnym edytorze wpisując, z zachowaniem kolejności i nazw, mody do ładowania. Następnie plik taki ładujemy do JSGME który zacznie automatycznie instalować wskazane w pliku mody w określonej kolejności.

Niestety, przy takiej ilości i różnorodności dostępnych modów trudno o wypracowanie "złotego zestawu". Każdy może sobie dobrać odpowiadający mu zestaw. Ten, który wskazałem dla przykładu jest moim ulubionym, ale przyznam, że jego kompilacja zajęła mi naprawdę mnóstwo czasu.
Co kto lubi :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #42  Wysłany: 12 Listopad 2013, 22:39   

PL_Daritto napisał/a:
Wiechu napisał/a:

swoją drogą to mógłby się ktoś postarać i pozbierać te wszystkie mody jakie wyszły np. do SH5 v. 1.0.5 czy v. 1.2.0 i wypisać je w kolejności jakiej je się powinno instalować dla ułatwienia [...]


Lista modów jaką wystawiłem ustawiona jest dokładnie w kolejności ich instalacji (oczywiście licząc od góry). Co do jednolitej paczki zebranych w jednym miejscu modyfikacji to istnieje coś takiego. Taka kompilacja nazywa się Sober`s Mega Mod i jest możliwa do nabycia na forum SubSim. Warunkiem jaki trzeba spełnić to wykupienie subskrypcji na SubSim - taka subskrypcja jest dostępna już od kilkunastu złotych - uważam, że nie jest to majątek (używając bardziej kojarzonych jednostek to paczka fajek bądź 4 lepsze piwa).

Biorąc pod uwagę taką ilość modów do instalacji dobrze jest wykorzystać funkcjonalność JSGME (od wersji 2.6.0.157) i stworzyć sobie plik MEP, który jest czymś w rodzaju profilu. Taki plik tworzy się w dowolnym edytorze wpisując, z zachowaniem kolejności i nazw, mody do ładowania. Następnie plik taki ładujemy do JSGME który zacznie automatycznie instalować wskazane w pliku mody w określonej kolejności.

Niestety, przy takiej ilości i różnorodności dostępnych modów trudno o wypracowanie "złotego zestawu". Każdy może sobie dobrać odpowiadający mu zestaw. Ten, który wskazałem dla przykładu jest moim ulubionym, ale przyznam, że jego kompilacja zajęła mi naprawdę mnóstwo czasu.
Co kto lubi :)


gratuluję cierpliwości i dostępności czasu, próbowałem aplikować niektóre mody z listy (oczywiście w kolejności podanej wyżej) efekty są opłakane, porobiłem zrzuty ekranowe, bardzo ciekawe efekty, chyba nie da się wybiórczo instalować tej listy,

SH5-3a.jpg
moja tymczasowa lista
Plik ściągnięto 57 raz(y) 197.64 KB

_________________
Morze dużo daje lecz czasem zabiera.
Unikaj rutyny szczególnie na okręcie podwodnym- LZ.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #43  Wysłany: 13 Listopad 2013, 21:24   

No cóż, z tym czasem to bywało różnie i generalnie modowanie zajęło mi z przerwami kilka dni :)

Widzisz, już widzę błędne instalowanie modów. Z listy jaką wkleiłeś wynika, że zainstalowałeś NewUIs_TDC w wersji 7_4_2 - ja mam zainstalowaną starszą wersję tego moda. Musisz więc poczytać w changelog tej wersji czy są zidentyfikowane konflikty z innymi modami.
Mod NewUIs_TDC zawiera w sobie kilkanaście opcjonalnych modów które należy instalować jeden po drugim - u Ciebie widzę, że pomiędzy kolejne komponenty moda NewUI wrzuciłeś EQuaTool co nie jest prawidłowe. Z tego co pamiętam ten mod gryzie się z TDC. Zwróć uwagę, że u mnie ten mod znajduje się na końcu listy, tam, gdzie instalowałem mało znaczące mody których wcześniejsza instalacja mogła nadpisać ważne dla gry pliki.
Podobnie z NaziMedals.

Taka dowolność instalacji modów będzie prawie zawsze skutkowałem problemami z uruchomieniem bądź działaniem gry.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów GWX 2.0 - które mody aktywować.
FALCAO_82 Dodatki, mody i modowanie 1 12 Luty 2009, 11:48
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów GRY KTÓRE (NIE)MOŻNA ZAINSTALOWAĆ NA WINDOWS VISTA
PL_Adm.Lütjens POMOC 3 15 Wrzesień 2009, 23:53
kołcz
Brak nowych postów Mody
Gregorios POMOC 5 2 Sierpień 2009, 09:38
kapitan
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group