POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
3 Marzec 2010, 00:02
Ubisoft zapowiada Silent Hunter 5
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #641  Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:50   

PL_Marco napisał/a:
Andrev a te ostatnie filmiki to nie są z oficjalnej wersji gry ?
Przecież wiele osób już ma SH V (głownie o ludzi mający znajomości/pracujących w dystrybucji gier). A flaga to najprawdopodobniej z wersji gry na rynek USA.


Fotki tak. Ale raczej nie filmy.
A flagę mógł już jakiś domorosły modder podmienić - co to za problem jeden plik zmienić.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #642  Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:55   

mi tam woda przypomina bardzo tą z SHIV, gdzie była po prostu brzydka. Inna sprawa że jej odcień średnio pasuje do Atlantyku :|
oprócz tego bolą dwie rzeczy:
- :cenzura: zabezpieczenia UBI
-interface ( ktoś kilka miesięcy temu zapewniał mnie że to tylko wersja alfa, a interface cały czas jest do bani)
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 1 Marzec 2010, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #643  Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:55   

Woda i cienie są zrobione w DX11. Model okrętu podejrzewam z teselacją(Dx11).
Już czeka HD 5770 w kompie na SH5. AVP chodzi całkiem nieżle, więc SH5 też da radę.

A i premiera jest 4, w czwartek. Preordery zawsze przychodzą w dzień premiery,
więc jest szansa zagrać szybko ;)

Pozdrawiam
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #644  Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:56   

Cytat:
Woda i cienie są zrobione w DX11. Model okrętu podejrzewam z teselacją(Dx11).

widzę że szykuje się u mnie zmiana windowsa i przy okazji RAMU
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #645  Wysłany: 1 Marzec 2010, 19:49   

Proszę nie rozpowszechniać bajek. Silnik gry wymaga tylko i wyłącznie DirectX 9.0c. Ale fakt, kartę trzeba mieć dobrą.


Nowy wymiar grafiki wody. Zjawisko niemożliwe do dostrzeżenia w SH4:



Nieostrość znakomicie dodaje klimatu:



Eskorta w akcji:



Poziom szczegółów robi naprawdę wrażenie:



Oto Kiel. Nowy wymiar szczegółów:



Screen z rozgrywki multi (LAN).



Torpeda w celu, cel zniszczony!



Pierwszy raz w serii SH5: nierówne dno!
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 1 Marzec 2010, 19:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #646  Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:06   

wiem że działa na 9.0c. Jednak czy daje wszystkie efekty?
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #647  Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:19   

Co innego efekty DirectX a co innego wymagana moc karty.
Przypomnę, że porty składają się z 2-3 milionów polygonów...
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #648  Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:25   

nie pytam się o moc karty - bo ta na razie ciągnie mi KAŻDĄ grę na rynku na max detalach. pytanie było o DX - co tracę z wersją 9?
_________________

 
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #649  Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:40   

Wystarczy poogoglować. Poszukać fotek typu DX9 VS DX10

Chociażby to
http://cybernetnews.com/w...htsimulator.jpg
Chodzi mi tylko o to, aby pokażać jaka jest różnica miedzy Directxami, jak to będzie wyglądać w SH V to nie mam pojęcia, chodziło mi tylko o pokaznaie różnicy w tworzeniu grafiki, wszystko jednak żależy od karty graficznej i silnika gry.
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #650  Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:57   

PL_fox6 napisał/a:
nie pytam się o moc karty - bo ta na razie ciągnie mi KAŻDĄ grę na rynku na max detalach. pytanie było o DX - co tracę z wersją 9?

Nic nie tracisz, bo silnik gry nie korzysta z dodatkowych możliwości DX 10.0, DX 10.1, DX 11.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #651  Wysłany: 1 Marzec 2010, 23:19   

Nowy film - Bitwa o Atlantyk tutaj
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #652  Wysłany: 2 Marzec 2010, 16:26   

http://nt.interia.pl/inte...e-zycie,1445754
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #653  Wysłany: 2 Marzec 2010, 19:04   

:8)

Kod:
Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic
v1.1 Patch

----- -----
Changes in v1.1

Bugs and issues

- Update to the leader boards data security
- Now torpedo Officer's abilities upgrades work properly
- Fixed the promotion points issue for crew in multiplayer
- Fixed a bug where the player will lose the flak gun & hydrophone upgrades if he upgrades the conning tower
- The depth control is now working properly
- Corrected an angle readout when the user manually adjust the angle
- Add visual feedback when the user uses a crew ability
- Now difficulty settings is kept in campaign after the game has been restarted
- Fix a bug where the shortcuts for the abilities are not working when using some keyboard models
- Fix a bug where the camouflage of the submarine didn't apply to the conning tower
- Fix a bug where only 1 Flak gun was upgraded
- Now submarines have the correct icon representation on map
- Fix a bug where the user will receive the defeat screen after completing the campaign with major victory
- Now the external camera works on the realistic mode.
- Fix a bug when talking to the Watch Officer
- Fix a bug when Macro objective can no longer be completed.
- Fix a bug when having the hull integrity below 20% at the end of the campaign will destroy the submarine rather than complete the campaign
- Fix a bug when the user cannot use the attack/observation periscope in certain conditions
- Fix a bug on Windows Vista when installing the game under a standard user account

Game play and others

- Fix a bug when the U-boat does not take damage from AMCs
- Now ships sunk in an area specified by the shape will update the specific Macro objective
- Fix a bug related to the objective condition on the mission The Fate of U-110
- The direction of the enemy locked ships no longer appear in the TAI
- Fix a bug where the texts on the map were overlapping
- On the mission The Cornered Giant the user can no longer complete the mission without sinking any ship
- Fix a bug with German voices and voice over subtitles
- Frame rating improvements when the user enters the bunker
- Fix a bug on load/save where some objectives will not be completed

Online

- Fix a bug when long freeze occurs when a client tries to join a session
- Fix a bug when title remains stuck on synchronizing saved games menu
- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.
- Fix a but when there was a significant delay regarding the availability of redeemed rewards in game
- Now Uplay window and taskbar tab have specific icons
- Fix a bug when the user gets a confirmation message instead of notification one
- Incorrect mouse behavior when returning to Main Menu from Uplay
- Several errors appear after buying the two historical missions.
- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.
- Fix a bug on German version when value is not translated in the Uplay achievement window
- Fix a bug when improper message displayed when another user logs in on the same account
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #654  Wysłany: 2 Marzec 2010, 19:12   

Cytat:
Nowy film - Bitwa o Atlantyk tutaj

ścieżkę dźwiękową dali z Mass Effect. nawet pasuje .
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #655  Wysłany: 2 Marzec 2010, 20:14   

To nie minie kilka dni od premiery, a tu już patche? HAHAHA
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #656  Wysłany: 2 Marzec 2010, 20:17   

pamiętaj, że od finalnej wersji gry do premiery, mija trochę czasu.
_________________

 
 
     
pawelus6 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 142
Skąd: Knurów

 #657  Wysłany: 2 Marzec 2010, 20:32   

Mam wrażenie że powtarza się sytuacja z SH IV, wypuścili grę na rynek a dopiero potem ją "dokańczali" w postaci patchów...
_________________
Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...

P@welll
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #658  Wysłany: 2 Marzec 2010, 20:52   

Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #659  Wysłany: 2 Marzec 2010, 21:12   

Cytat:
Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...

to bardzo częste zjawisko. mnie martwi ten DRM. U mnie jest bardzo niestabilne połączenie i często je tracę. Potem jedynym sposobem na odzyskanie połączenia, jest restart komputera...
_________________

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #660  Wysłany: 2 Marzec 2010, 22:21   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...


Nic nowego :D Znowu wydaja Alfe lub Bete.
Stosowny temat na subsim ma juz 140 postow!:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=162462
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 2 Marzec 2010, 22:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group