Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#641 Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:50
PL_Marco napisał/a:
Andrev a te ostatnie filmiki to nie są z oficjalnej wersji gry ?
Przecież wiele osób już ma SH V (głownie o ludzi mający znajomości/pracujących w dystrybucji gier). A flaga to najprawdopodobniej z wersji gry na rynek USA.
Fotki tak. Ale raczej nie filmy.
A flagę mógł już jakiś domorosły modder podmienić - co to za problem jeden plik zmienić.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#642 Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:55
mi tam woda przypomina bardzo tą z SHIV, gdzie była po prostu brzydka. Inna sprawa że jej odcień średnio pasuje do Atlantyku
oprócz tego bolą dwie rzeczy:
- zabezpieczenia UBI
-interface ( ktoś kilka miesięcy temu zapewniał mnie że to tylko wersja alfa, a interface cały czas jest do bani)
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 1 Marzec 2010, 18:55, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Rafał Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: Swinemünde
#643 Wysłany: 1 Marzec 2010, 18:55
Woda i cienie są zrobione w DX11. Model okrętu podejrzewam z teselacją(Dx11).
Już czeka HD 5770 w kompie na SH5. AVP chodzi całkiem nieżle, więc SH5 też da radę.
A i premiera jest 4, w czwartek. Preordery zawsze przychodzą w dzień premiery,
więc jest szansa zagrać szybko
Imię: Paweł Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 142 Skąd: Knurów
#649 Wysłany: 1 Marzec 2010, 20:40
Wystarczy poogoglować. Poszukać fotek typu DX9 VS DX10
Chociażby to
http://cybernetnews.com/w...htsimulator.jpg
Chodzi mi tylko o to, aby pokażać jaka jest różnica miedzy Directxami, jak to będzie wyglądać w SH V to nie mam pojęcia, chodziło mi tylko o pokaznaie różnicy w tworzeniu grafiki, wszystko jednak żależy od karty graficznej i silnika gry.
_________________ Tam Gdzie jest wygrany, tam jest i przegrany. Nikt nie jest nieśmiertelny...
Silent Hunter 5: Battle of the Atlantic
v1.1 Patch
----- -----
Changes in v1.1
Bugs and issues
- Update to the leader boards data security
- Now torpedo Officer's abilities upgrades work properly
- Fixed the promotion points issue for crew in multiplayer
- Fixed a bug where the player will lose the flak gun & hydrophone upgrades if he upgrades the conning tower
- The depth control is now working properly
- Corrected an angle readout when the user manually adjust the angle
- Add visual feedback when the user uses a crew ability
- Now difficulty settings is kept in campaign after the game has been restarted
- Fix a bug where the shortcuts for the abilities are not working when using some keyboard models
- Fix a bug where the camouflage of the submarine didn't apply to the conning tower
- Fix a bug where only 1 Flak gun was upgraded
- Now submarines have the correct icon representation on map
- Fix a bug where the user will receive the defeat screen after completing the campaign with major victory
- Now the external camera works on the realistic mode.
- Fix a bug when talking to the Watch Officer
- Fix a bug when Macro objective can no longer be completed.
- Fix a bug when having the hull integrity below 20% at the end of the campaign will destroy the submarine rather than complete the campaign
- Fix a bug when the user cannot use the attack/observation periscope in certain conditions
- Fix a bug on Windows Vista when installing the game under a standard user account
Game play and others
- Fix a bug when the U-boat does not take damage from AMCs
- Now ships sunk in an area specified by the shape will update the specific Macro objective
- Fix a bug related to the objective condition on the mission The Fate of U-110
- The direction of the enemy locked ships no longer appear in the TAI
- Fix a bug where the texts on the map were overlapping
- On the mission The Cornered Giant the user can no longer complete the mission without sinking any ship
- Fix a bug with German voices and voice over subtitles
- Frame rating improvements when the user enters the bunker
- Fix a bug on load/save where some objectives will not be completed
Online
- Fix a bug when long freeze occurs when a client tries to join a session
- Fix a bug when title remains stuck on synchronizing saved games menu
- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.
- Fix a but when there was a significant delay regarding the availability of redeemed rewards in game
- Now Uplay window and taskbar tab have specific icons
- Fix a bug when the user gets a confirmation message instead of notification one
- Incorrect mouse behavior when returning to Main Menu from Uplay
- Several errors appear after buying the two historical missions.
- Error message appears after redeeming the wallpaper reward.
- Fix a bug on German version when value is not translated in the Uplay achievement window
- Fix a bug when improper message displayed when another user logs in on the same account
Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#659 Wysłany: 2 Marzec 2010, 21:12
Cytat:
Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...
to bardzo częste zjawisko. mnie martwi ten DRM. U mnie jest bardzo niestabilne połączenie i często je tracę. Potem jedynym sposobem na odzyskanie połączenia, jest restart komputera...
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#660 Wysłany: 2 Marzec 2010, 22:21
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Foxiu. Ja wiem. Ale oznacza to jedno. Nie skończyli gry i podczas, gdy krążki się tłoczyły, oni szykowali patcha...
Czyli, że nie skończyli roboty.
Ja postoję i poczekam, aż skończą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum