Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Firma Ubisoft ujawniła plany odnośnie wydania piątej odsłony serii, którą na pewno dobrze znają miłośnicy symulatorów morskich. Mowa oczywiście o Silent Hunterze. Następna część jest tworzona przez rumuńskie studio wydawcy i zostanie wypuszczona tylko na komputery osobiste. Po raz kolejny zanurzymy się pod wodę i zapolujemy na wrogie statki już na początku przyszłego roku.
Silent Hunter to bezsprzecznie najbardziej znany wojenny symulator morski. Seria nie tylko cieszy się dużą popularnością wśród graczy, ale także zdobywa wysokie oceny recenzentów. W kolejnej części zobaczymy nową opowieść, w której wcielimy się w rolę dowódcy niemieckiego U-boota. Naszym celem staną się statki Aliantów pływające po Oceanie Atlantyckim i Morzu Śródziemnym.
Podczas kampanii weźmiemy udział w wielu słynnych bitwach. Akcję będziemy obserwować z perspektywy pierwszoosobowej, wcielając się oczywiście w kapitana. Otrzymamy szerokie możliwości wpływania na sytuację (pojawi się nowy system wydawania komend) i przykładowo odbycia przechadzki po szczegółowo odwzorowanej łodzi podwodnej oraz obserwowania załogi.
Twórcy zapowiadają naturalnie realistyczne i zaskakujące zachowanie przeciwników, nowe strategie i taktyki, dynamiczną kampanię oraz usprawniony interfejs. Podobno pozwoli on połapać się w niuansach dowodzenia łodzią nawet początkującym graczom. Nie zapomniano o najbardziej zaawansowanych miłośnikach tematu, dla których przeznaczono wymagający tryb ekspercki.
Do tego dorzucić można znacznie lepszą oprawę wizualną, którą możecie sprawdzić już teraz na pierwszych obrazkach. Zapowiada się kolejna wybitna produkcja, co na pewno ucieszy wielu fanów bardziej wymagających i skomplikowanych gier. W końcu nie otrzymujemy ich obecnie aż tak dużo, a rozbudowane symulatory morskie, jak i trudne strategie, zawsze były specjalnością pecetów.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
zamiast wypuszczać kolejne części SH które z każdą odsłona są jeszcze większymi gniotami to lepiej jak by wydali DD2 i zapewnili by NIEŚMIERTELNOŚĆ albo SHIII albo SHIV a tu taka potwarz....znowu.....ehhh......
Czym bardziej Ubisoft będzie chciał się zagłębić w "realizm" życia na U-Boocie tym większa będzie jego klęska...
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#6 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 10:35
PL_HUBAL napisał/a:
Bajka dla dzieci.......
zamiast wypuszczać kolejne części SH które z każdą odsłona są jeszcze większymi gniotami to lepiej jak by wydali DD2 i zapewnili by NIEŚMIERTELNOŚĆ albo SHIII albo SHIV a tu taka potwarz....znowu.....ehhh......
Czym bardziej Ubisoft będzie chciał się zagłębić w "realizm" życia na U-Boocie tym większa będzie jego klęska...
Nie zgadzam się.
Jeżeli UBI liczy się z opiniami graczy (a ta lekcja była przerabiana przy okazji SH4) to MUSIELI dostosować się do opinii licznych graczy.
Jedną z najczęstszych opinii było właśnie "życie" na uboocie, umożliwiające zwiedzenie okrętu od A do Z. Za to - plusik, mimo że osobiście uważam że to głupota bo to nie inaczej jak marnowanie zasobów sprzętowych na pierdy.
Grafika też MUSI iść z siłą postępu - od tego mamy właśnie opcje "low details". Zapowiadany tryb "ekspercki" to też życzenie maniaków 160% realizmu...
Jestem w pełni świadomy, że nie da się zaimplementować 100% życzeń graczy, jednak można zauważyć że pojawiały się dość często prośby o większą modowalność gry. A jeśli TO będzie możliwe, to już gracze dopracują giercówkę.
Kampania ubootami to -trzeba być szczerym- rdzeń całej gry.
Zauważ że:
- nie ma jeszcze ani jednej grafiki z gry
- nie ma opisu "co jeszcze" znajdzie się w grze
- na stronie UBI nie ma informacji o SH5
Znaczy? Pracują. Ciężko.
Na efekty przyjdzie jeszcze poczekać.
A trailer ma się tak do rzeczywistości jak intro SH3 do rzeczywistej gry, hehe
Nie czekajmy na DC, czekajmy na znakomity tryb multiplayer w SH5.
* * *
Ale trzeba przyznać, że scenka TIEFER VERDAMT! jest bardzo klimatyczna, heheh - żywcem "Das Boot" heheh
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Sierpień 2009, 10:48, w całości zmieniany 1 raz
Andrev... Tylko, aby goniąc za tą grafiką i zwiedzaniem U-Boota nie zapomnieli o innych rzeczach. Poza tym duża część graczy to (jak określa sOnar) normalowcy i ich mniej obchodzi zachowanie eskorty, namierzanie celu, a bardziej obchodzą fajerwerki... I chodzi o to, aby o tym nie zapomnieli....
No i bezpośrednie sterowanie DD (bez samonaprowadzania jak na DC, tylko tak jak U-Boot w SH3/4) na pewno podniosłoby miodność... Takiego DD nad głową, to bym sobie życzył od chwili, gdy zaczął się ranking SH3
Cóż... Oni nie są fundacją charytatywną... Jakby zrobili taki sym pełną gębą, to by mniej zarobili... A cóż... Oni też chcą na tym zarobić... Taki rynek... Cieszy mnie jednak, że zawsze była możliwość wyboru trudności i przez to było i dla jednych i drugich.
Ale mam nadzieję, że nie zapomną też o nas, a nie pomyślą tylko o "normalowcach" (jak było w większości przy SH4)
Niemiecki trailer robi smaka heheh. Z tym tekstem "Myślą, że to gra. Gdyby to jednak była tylko gra, to byłaby najdziwniejsza na świecie..."
Ciekawe jakie urocze bugi wypuszczą tym razem...
sOnar [Usunięty] Kommodore
#11 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 18:48
Największym bugiem będzie brak Destroyer Command 2 i ludzkiego dd
Torpeda na ryj na peryskopowej by skutecznie odwszawiła morze z gówniarzerii, pseudo-dowódców i mitomanów o własnej doskonałości...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 19 Sierpień 2009, 18:50, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 56 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 99 Skąd: Derby
#12 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 19:34
Jak już ktoś zauważył, pływanie u-bootem to podstawa tej gry, ale zamiast pchać się w fajerwerki graficzne (a to pewnie będzie podstawa: wymagania sprzętowe - procesor P XII- 15GHz, RAM 8GHz, Grafika 4GHz, miejsce na dysku 1Terabajt) czas by twórcy pomyśleli o DC II.
Pozdrawiam maniaków pływania.
Wszystko co pływa po wodzie powinno leżeć na dnie.
Największym bugiem będzie brak Destroyer Command 2 i ludzkiego dd
Torpeda na ryj na peryskopowej by skutecznie odwszawiła morze z gówniarzerii, pseudo-dowódców i mitomanów o własnej doskonałości...
A nawet nie tylko torpeda.... Sam fakt, że ten DD co płynie obok i cię "nie słyszy" może tylko udawać i słuchać ciebie uważnie i gdy usłyszy torpedy nagle wykonać ostry unik i staranować rzucając celne bomby (bo nie rzuci na peryskopową, tylko na tą, na której według obliczeń i doświadczenia będziesz.... Masz rację.... marzenia....
Jakby z tego zrobić SUB vs. DD to przy tej grafice reszta by się już właściwie nie liczyła...
[ Dodano: 19 Sierpień 2009, 20:29 ]
PL_HUBAL napisał/a:
zamiast wypuszczać kolejne części SH które z każdą odsłona są jeszcze większymi gniotami to lepiej jak by wydali DD2 i zapewnili by NIEŚMIERTELNOŚĆ albo SHIII albo SHIV a tu taka potwarz....znowu.....ehhh......
Bajka dla dzieci?
A co z tzw. reality?
W SH2/DC gramy na jakim poziomie realności?
Pełna automatyka strzelania torped i z dział...
Praktycznie statki AI (konwój) to trupy, chyba że ludzie DD ubiją SUBy lub te uciekną
SUBy wykrywalne zawsze w czasie podchodzenia do konwoju...
W "prawdziwym" symulatorze żadna taka zabawa typu SH2/DC nie byłaby możliwa.
W SH4 już AI zachowuje się miejscami lepiej niż człowiek, bo idącego na suba DDka właściwie nie ma szansy trafić...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 19 Sierpień 2009, 20:21, w całości zmieniany 1 raz
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#15 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 20:32
Panowie ale czy grafika jest najwazniejsza??
Przyklad z zycia wziety.
Jest sporo gier, ktore nazywaja sie symulatorami kolejowymi np. Microsoft Train Simulator, Trainz itd. Pieknie wygladaja, wagony, trasy poprostu przepiekne!!! CUDO!! Ale te pociagi nie maja nic wspolnego z tym jak zachowuje sie prawdziwy pociag.
I co i to, ze powstal prawidziwy symulator kolejowy i to naszej rodzimej produkcji MASZYNA nazywa sie. Mozna jezdzic EU 07, EP 09, ET 22 i wiele innymi ale to nie jest poprostu strzalka do gory i jedziesz NIE. Jest to symulator dokladnie, ktory wzoruje sie na prawidziwym zachowniu pociagu.
SH2 i DC nie byly by takie zle, nawet ta grafika, ktora koli w oczy kazdego co raz zagral w SH3 czy SH4 gdyby nie fakt, ze czasami podczas MULTI potrafi odwalic niezla KASZANE.
Mimo wszystko wole ten duet SH2 vs DC bo nie lubie czegos co mnie ogranicza albo czegos co tylko cos ma udawac.
_________________ capt. TUPOLOV commanding
sOnar [Usunięty] Kommodore
#16 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 20:36
he he znam ten projekt ale słabo się rozwija....
Zastanawiam się jak inteligentniejszy będzie przeciwnik. Jak durne będą frachtowce? Jak będzie wyglądał nowy kalkulator i inne pierdółki...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#17 Wysłany: 19 Sierpień 2009, 20:51
sOnar napisał/a:
he he znam ten projekt ale słabo się rozwija....
No bo brakuje CIEBIE, heheh
sOnar napisał/a:
Zastanawiam się jak inteligentniejszy będzie przeciwnik. Jak durne będą frachtowce? Jak będzie wyglądał nowy kalkulator i inne pierdółki...
Wiesz co, zależy do czego planujemy ich użyć.
Jeśli byłby to TYLKO symulator multi DD vs. SUB, to po co mieszać w AI?
Wystarczy że wszystkimi handlowymi będzie sterował host (zakładam że byłby to zawsze DD'ek), który mógłby modyfikować prędkość w dowolnym zakresie i kurs konwoju np. o 30°...i już.
DD ludzkie, SUBy ludzkie...
W grze multi AI nam nie potrzebny, bo sztuczek uczymy się od samych siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum