POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Sh3 - Dodatek Morze Śródziemne - Problem z torpedami
Autor Wiadomość
Maximus 




Kraj:
poland

Wiek: 43
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 26
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 30 Marzec 2008, 15:49   Sh3 - Dodatek Morze Śródziemne - Problem z torpedami

Witam ponownie.

Ostatnio zaopatrzyłem się w dodatek do Sh3 Morze Śródziemne :)

Jest w nim jeden irytujący błąd - problem przy przeładunku torped z magazynów zewnętrznych.

Mianowice jak przeciągam torpedy (oczywiście w wynurzeniu) z zewnętrznych do wewnętrznych magazynów - ekranik torped zaczyna migotać, torpedy znikają, podobnie jak puste miejsca po nich itd, wszystko się chrzani i praktycznie nie da się tego odwrócić.
Jedne przeładowują - innych nie, a co gorsza - potrafi czasami wywalić do windowsa.

Do tego w bazie przy doborze torped przed patrolem - pojawia się pdobny błąd. Puste szare miejsca w magazynach (bez czarnej nawet sylwetki torpedy), niektóre gdzieś w rogu ekranu jedna na drugiej itd.

Spotkał się ktoś z czymś takim? Wgrałem nawet patcha do dodatku ze strony producenta i nic.
Na subsim też niczego pomocnego nie znalazłem.
Help! :)
Ostatnio zmieniony przez Maximus 30 Marzec 2008, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 4 Kwiecień 2008, 21:33   

Miałem to samo. Czyste SH3 z patchem 1.4. i wgrane Morze śródziemne. Chłopaki z forum dali mi odpowiedź, że wydany w tej postaci mod ma pewne wady. Jedną z nich jest właśnie ten.
U-boot typ VII nie ma tego problemu. Przynajmniej nic się nie działo.
Taki ból...

Ponadto często wyrzucało mnie do Win, co nie działo się z samym SH3. Ja teraz gram na GWX 2.0. ale miło wspominam hybrydę stworzoną w Mś czyli IXD2 połączony z możliwościami XXI.
 
     
Nokturn 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Kondzio
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała

 #3  Wysłany: 7 Lipiec 2008, 14:10   

Wczoraj nabylem ow dodatek i u mnie nie ma na razie zadnego problemu. Teraz plywam na VIIb wiec nie wiem jak z innymi typami. W kazdym razie przy instalacji pojawil sie komunikat o zalataniu paru wczesniejszych bledow. Poza tym jestem pozytywnie zaskoczony ulepszeniami grafiki i dzwieku (teraz faktycznie slychac wode w komorach:)

Pozdrawiam
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #4  Wysłany: 8 Lipiec 2008, 17:38   

A tak już całkiem odkurzając stary temat, czy jest mały modzik, co wprowadza hybrydę IX2D z XXI z dodatku Morze śródziemne do GWX-a?

Wiem, wiem, że nie wypada pytać w miejscu poświęconym 100% realizmowi, ale...
Lekka improwizacja nie zaszkodzi, i tak wygrają tę wojnę...
 
     
Nokturn 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Kondzio
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała

 #5  Wysłany: 8 Lipiec 2008, 22:04   

Chyba za szybko pochwalilem... Nie wiecie jaki moze byc powod blokowania sie hydrofonu? Po pol godziny patrolu wskazowka staje na 0 stopni i nie da sie nasluchiwac. (Pisze tu bo ma to pewnie zwiazek z rozszerzeniem srodziemnomorskim)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 13 Lipiec 2008, 08:49   

Olaf napisał/a:
A tak już całkiem odkurzając stary temat, czy jest mały modzik, co wprowadza hybrydę IX2D z XXI z dodatku Morze śródziemne do GWX-a?

Wiem, wiem, że nie wypada pytać w miejscu poświęconym 100% realizmowi, ale...
Lekka improwizacja nie zaszkodzi, i tak wygrają tę wojnę...


Da się zmienić. Spójrz, że instalacja tego U-Boocika, to podmiana plików... O ile dobrze pamiętam kliknij prawym na instalkę i wybierz edytuj.. I tam masz, które pliki..
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
patimar 




Kraj:
poland

Imię: marek
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 17
Skąd: Wolsztyn

 #7  Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 22:48   

Tym razem ja postanowiłem odświeżyć temat tyle że z dwoma problemami
1) SH3 GWX 2.0 problem jak u założyciela tematu czyli problem z przeładowaniem torped z magazynu zewnętrznego
2) U-boot IXD2 w bazie przed patrolem nie widać dwóch górnych torped więc nie można ich zmienić np. na TIII czy inne być może przyczyną jest monitor 22 cale w panoramie aczkolwiek podejżewam że jest jakiś rozwiązanie
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #8  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 01:01   

patimar napisał/a:
Tym razem ja postanowiłem odświeżyć temat tyle że z dwoma problemami
1) SH3 GWX 2.0 problem jak u założyciela tematu czyli problem z przeładowaniem torped z magazynu zewnętrznego
2) U-boot IXD2 w bazie przed patrolem nie widać dwóch górnych torped więc nie można ich zmienić np. na TIII czy inne być może przyczyną jest monitor 22 cale w panoramie aczkolwiek podejrzewam że jest jakiś rozwiązanie


co do pierwszego to musisz mieć wyłączoną opcje cicha prędkość i być oczywiście wynurzony a do tego załoga nie może być zbyt przemęczona, a cała filozofia polega na tym ze klikasz na torpedę przytrzymujesz LPM i przenosisz ja w miejsce wewnętrznych magazynów i już powinni ja przeładowywać.

co do 2 nie wiem ale raczej nie zależy to od monitora
_________________
Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #9  Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 09:19   

Ja tez mam panorame i do tego sporo mniejsza, ale przeciez obraz sie rozciaga a nie zostaje przyciety... ;)

Ale jakby co to TUTAJ jest modzik ktory podobno pozwala dopasowac rozdzielczosc do monitora (Widescreen Mod).
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group