Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wiek: 37 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 40 Skąd: Białystok
#1 Wysłany: 13 Kwiecień 2008, 13:25 Edytor misji
Witam.
Znudziły mi się już misje z generatora i postanowiłem stworzyć coś własnego, on i jak zawsze nie obejdzie się bez problemów.
No więc:
Moja misja zaczyna się na samym początku wojny i tu już pojawił mi się problem. Jest rok 1939 i chcę wstawić do niego IXD2 i nie dam rady, ponieważ "Entry" ustawia mi się automatycznie na 42'. Niby logiczne, ale jednak chciałbym, aby w tej misji było coś więcej niż tylko IIA. Da się jakoś to obejść?
Pytanie drugie co do symulacji. Jak to to działa? Włączyłem w swojej misji, no to jak nic się nie działo to zrozumiałem, bo to moja misja to ma prawo , ale gdy wziąłem do edycji misję z gry i przy symulacji dalej nic, to już się pogubiłem. Jak wygląda symulacja? Statki mają się porszać, czy polega ona na czymś innym?
1. U-Boot gracza wstaw dowolny. I tak przy starcie gry wybierasz, jakim U-Bootem płyniesz, więc to, co stoi w edytorze jest dowolne
2. Symulacja. Najpierw ustaw czas rozpoczęcia misji, a potem naciśnij "play". Powinno ruszyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum