POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Misja 15 - Instrukcja!
Autor Wiadomość
BdU




Kraj:
germany

Wiek: 86
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Kriegsmarine

 #1  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 19:01   Misja 15 - Instrukcja!

Ponieważ czeka was specyficzna misja, postaram się napisać małą instrukcję. W podobny sposób będą zaczynać się misje Overlord, Ewakuacja i Wielki Finał, tylko tam będą... obowiązkowe... Tzn. Przez tydzień różni gracze będą mogli ją zagrać, a kto ją przejdzie, ten jest dopuszczony do właściwej... Tutaj (ponieważ i tak do następnej części tej misji łączonej dopuszczam każdego) ci, co wezmą udział w tej misji dostaną premię. Zyziek wynegocjował trochę torped akustycznych dla was...

Na czym to polega?

Stoicie w na mapie i musicie przepłynąć przez linię łączącą A-B... Czyli (w przybliżeniu) dopłynąć do punktu nawigacyjnego. Limit czasu: 3 godziny. Ilość niszczycieli: 0, Ilość frachtowców: 0 Wrogie łodzie podwodne: 0
Coś nie tak?


W każdym razie. Płyniecie prowadzeni przez Zyźka (U-995, który świeżo odebrał widoczny na zdjęciu powyżej) przez całą trasę. O't. Przyjemny rajdzik na powierzchni, wspierani przez świetną aparaturę z pokładu okrętu Zyźka. Ps. Jakby ktoś nie widział nigdy, jak działa radar w SH3, to patrz niżej.



.....






.....








.....





No to gdzie jest ten haczyk, że macie dostać dodatkowe akustyki i tylko przepłynąć?


Jakby to wam powiedzieć, abyście mnie nie wrzucili do smoły i nie obrzucili pierzem.....




Płyniecie przez Biskaje




No to jeszcze kilka porad.
Weźcie pod uwagę, że przez całą trasę z A do B będziecie atakowani z powietrza. Więc lepiej sprawdźcie, ile macie amunicji i nie marnujcie jej za dużo. Może np. każcie strzelać tylko do zbliżających się celów? Nie ma nic gorszego, jak brak amunicji na kilka minut przed końcem gry. Aha. Szykowałem misję w kilku wersjach. Ponieważ Marco wyprosił o wsparcie Luftwaffe, odpowiednio zmieniłem ilość wrogów (i w następnych też będzie to miało wpływ)

Ps. Pewnie kojarzą wam się Nerwy ze Stali... I dobrze się kojarzą... Tylko w Nerwach ze Stali (ze względu, ze to misja rankingowa) musiał znaleźć się konwój. Tutaj konwój nie jest potrzebny. Wystarczą samolociki, marchewka na kiju (liczy akustyki, które otrzymacie) i gotowe...

5.JPG
Plik ściągnięto 181 raz(y) 28.81 KB

Ostatnio zmieniony przez BdU 14 Grudzień 2008, 19:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 21:02   Re: Misja 15 - Instrukcja!

BdU napisał/a:
W podobny sposób będą zaczynać się misje Overlord, Ewakuacja i Wielki Finał, tylko tam będą... obowiązkowe... Tzn. Przez tydzień różni gracze będą mogli ją zagrać, a kto ją przejdzie, ten jest dopuszczony do właściwej...


A czemu właśnie tak?
Czy dany gracz zostanie zatopiony czy nie, to przecież jest właściwie kwestia szczęścia i przypadku - wystarczy że na niego skupi się atak z powietrza... dwie celne bombki i po grze.

Czemu ma służyć takie filtrowanie graczy?

A w zanurzeniu płynąć nie można?
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #3  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 21:12   

andrev jak wszyscy będą płynąć w odstępach 50m. od siebie to macie taką siłę ognia że normalnie nawet Hurricane na pełnej prędkości nie przeleci, coś wątpię że finek pozwoli na płynięcie w zanurzeniu, poza tym długo by to trwało... za długo jak na 2 godziny, a co do filtrowania graczy to każdy akustyk w 43 i 44 ci się przyda jak eskorta na ciebie leci
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
BdU




Kraj:
germany

Wiek: 86
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Kriegsmarine

 #4  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 21:16   

Co do Overlordu... Czemu tak? Bo... głupio mi dać misję, co najpierw przedzierasz się przez DD (tak, na Overlordzie będzie zapora do pokonania), a później dać konwój... I będą 2 misje. A musi być wtedy obowiązkowa, bo gracze by nie przychodzili na przedzieranie się (niech inni się wykrwawią, ja pójdę na łatwiznę), tylko na sam kąsek. I właśnie dlatego, że wtedy się im nie udało dojść tak będzie... A ewakuacja... To będzie ucieczka... DD, samoloty, itd... I na Overlordzie, proszę bardzo. Można w zanurzeniu. A teraz... Przeczytaj rozkazy...
http://www.forum.polishse...opic.php?t=4427
Taki macie rozkaz... A chyba nie chcesz, aby potem wzięto, że U-995 został utracony, bo (tu wstaw 4 graczy) zamiast razem walczyć zostawiliście go na pastwę samolotów? (rozkaz jest historyczny. Poza tym, chyba miła odmiana po tych DD nagle postrzelać sobie? Gracze lubili grać początek Nerwów ze Stali. Jak testowaliśmy, to 10 razy płynęliśmy początek i 2 razy misję... Czemu 10 razy początek? "Ja chcę jeszcze raz!!")

Jeszcze co do Overlordu. Zobaczysz, co tam będzie przygotowane, to zrozumiesz po co... Bo Overlord będzie mikrokampanią w kampanii....

EDIT
Bo zauważyłem post wyżej
Cytat:
andrev jak wszyscy będą płynąć w odstępach 50m. od siebie to macie taką siłę ognia że normalnie nawet Hurricane na pełnej prędkości nie przeleci,

Taki był historyczny powód tego rozkazu. Tracili U-Booty, gdy próbowały uciekać i zanurzały się za późno, to postanowiono walczyć... A lepiej się walczy w sile ognia. W Overlordzie po prostu będziecie starali się wykonać "rozkaz kamikaze", a tutaj macie po prostu razem przepłynąć i postrzelać sobie do samolocików... Tak dla odmiany. A żebyście nie byli stratni, za tymi, bo przyjdą tylko na misję 15b, czyli konwój, dostajecie od Finka trochę lepszych torped na zachętę.
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 14 Grudzień 2008, 21:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #5  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 21:20   

co do rozkazów to chodzi o ten kawałek?



Finek w rozkazach napisał/a:
1 Czerwiec 1943
U-Booty mają pokonywać zatokę Biskajską w wynurzeniu, w grupach liczących kilka okrętów, wzajemnie wspierając się ogniem broni przeciwlotniczej.
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 14 Grudzień 2008, 21:24   

Tak. Nie wiem dokładnie od kiedy, ale rozkaz obowiązywał przez czerwiec, lipiec i został w pierwszym tygodniu sierpnia odwołany. Zresztą wtedy też do boju ruszył pierwszy U-Flaak

Jakby kogoś interesowało:
Clay Blair: Hitlera Wojna U-Bootów, tom II: "Ścigani" strona 435 - tam pisze o odwołaniu tego rozkazu... A wcześniej jest też o wprowadzeniu, ale nie chce mi się szukać dokładnie na której stronie
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 14 Grudzień 2008, 21:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Patrole rankingowe: instrukcja konfiguracji gry.
Wymagane mody oraz opis ich konfiguracji
PL_Andrev Wykaz patroli 0 28 Luty 2009, 12:37
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz FAQ
PL_CMDR Blue R Kierunek Pacyfik 2: Zwycięstwo na Pacyfiku PBF 3 15 Czerwiec 2019, 18:14
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Kierunek Pacyfik PBF 0 2 Październik 2016, 20:08
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Panzerwaffe PBF 5 30 Grudzień 2017, 12:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Instrukcja oraz pytania i odpowiedzi
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 33 6 Styczeń 2015, 18:25
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Pierwsza misja - poradnik dla opornych
część 3
PL_CMDR Blue R Strefa MISJOnarzy 0 11 Listopad 2009, 12:15
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group