POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pakiet Jednostek do SH3
Autor Wiadomość
bob1979_u79 




Kraj:
poland

Imię: Darek
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 3
Skąd: festung Wrocław

 #1   Wysłany: 3 Luty 2009, 12:51   Pakiet Jednostek do SH3

Mam Pytanie (a w zasadzie pytania) Kapitanowie :
1. Czy instalacja pakietu jednostek do sh3 zmienia ilość jednostek pływających, czy ma jeszcze wpływ na inne parametry gry i ustawienia?

2. Czy pakiet jednostek będzie widoczny w karierze single player?

z góry dziękuję za odpowiedz...
_________________
It's a long way to Tipperary,
It's a long way to go.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 3 Luty 2009, 14:24   

1. <włączony tryb ironii>
Jak widać po nazwie, pakiet nowych jednostek do SH3, nie dodaje nowych jednostek
<wyłączony tryb ironii>

Pakiet dodaje nowe jednostki, ale też wpływa na inne ustawienia... Ale w nieznaczny sposób, że prawdopodobnie nawet nie zostanie zauważony.

Np. Pakiet zmienia plik z nazwami jednostek, aby nowe były widoczne. Jeżeli ktoś ma angielską wersję gry, to mu przy okazji spolszczy nazwy jednostek (ale bez instalowania czcionek)
UWAGA! Pakiet nie współpracuje z innymi modami dodającymi jednostki. Tzn. jednostki z "najpóźniej instalowanego pakietu + jednostki z czystego SH3" będą widoczne pełną nazwą, jaka została nadana w najpóźniej widocznym modzie, a pozostałe będą widoczne swoim kodem. np. Okręt szpitalny, po zainstalowaniu innego modu z jednostkami zmieni nazwę na NHSL lub HSL. Ale to już spowodowane mechaniką gry, a nie błędami pakietu.

2. Będą, ale tylko jako losowo generowane statki. (czyli np. w konwojach)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 7 Luty 2009, 17:04   

Dopiero co zainstalowałem i jeszcze nie sprawdziłem... Te nowe jednostki znajdę w kampani, ale czy istnieje ich spis?

No i nie sprawdzę, dlatego, że wywala mnie od razu do Windowsa :slabe Potrzebuję jakiś patchy, by to działało? moja wersja 1.0
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 7 Luty 2009, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 7 Luty 2009, 17:19   

Wersja 1.0 to już archaizm. Musisz zrobić update do 1.4
Patch 1.4 EMEA DVD

To jest wersja do gry w języku angielskim, jak ręcznie (poprzez podmianę plików) spolszczyłeś grę to może być konieczna reinstalacja gry.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 7 Luty 2009, 17:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 7 Luty 2009, 18:57   

ekhm... czy ten patch zmienia coś z ważniejszych rzeczy? może to przypadek, ale teraz nie mogę trafić w cel, torpeda zawsze się spóźnia!
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #6  Wysłany: 7 Luty 2009, 19:00   

a jaki masz ustawiony realizm moze jest za duzy i zle ustawiasz albo statek poprostu zauwaza kilwter i ucieka przed torpeda z jakch strzalasz? i czy noca czy w dzień strzelałeś?
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #7  Wysłany: 7 Luty 2009, 19:27   

http://img266.imageshack....e=rescuevy3.jpg

Da się coś z tym zrobić? Chodzi mi czy można ich uratować, bądź... zniszczyć?
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 7 Luty 2009, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 7 Luty 2009, 20:42   

Nie. Bo dla gry to nie jest statek. Dla gry to tylko tekstura
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 7 Luty 2009, 21:50   

1.Coś jest nie tak! Jak można w nocy spudłować w Statek Transportowy z odległości 1000m! Przed instalacją patcha, wszystko było ok...

2.Przejrzałem jednostki w encyklopedii. Ciekawi mnie, że wszystkie frakcje mają te olbrzymie transportowce :schock Aha i co z jednostką HSL (taki dużyyy statek Czerwonego krzyża) czy możemy go bezkarnie zatopić i dostać za to jeszcze ładny tonaż? Będąc przy tym statku, zaobserwowałem również nową frakcję (Red Cross) Która też ma swój statek medyczny. Da się w ogóle spotkać na morzu tą frakcję? Jak będzie nastawiona i gdzie pływają jej statki?
To na koniec bardziej ogólnikowo: Czy jest możliwe spotkanie KAŻDEGO statku z encyklopedii?
aha zapomniałbym, co z alianckimi łodziami podwodnymi?
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 7 Luty 2009, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #10  Wysłany: 7 Luty 2009, 23:26   

może coś źle ustawiasz? jaki masz % realizmu może ci się zmienił i teraz gra ci automatycznie nie wysyła danych do KT czerwony krzyż jest neutralny możesz zatopić ale nie dostaniesz za niego pkt reputacji a nawet chyba odejmą ci bo to neutralna jednostka. Da się je spotkać na morzu ale rzadko pływają same po 2 jednostki lub w konwoju w środku. Jest możliwość spotkania każdego statku z encyklopedii tylko ze w rożnych częściach świta. Alianckie lodzie podwodne są ale nie atakują chyba ze w wynurzeniu są to strzelają z działek pokładowych nie strzelają z torped :slabe
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #11  Wysłany: 8 Luty 2009, 08:41   

I tu poziom realizmu nie ma nic do rzeczy:
http://img13.imageshack.u...5/searchqs2.jpg

Zawsze jestem zauważany, a co ciekawe, załoga nie reaguje na rozkaz zejścia na 10, 11, 12m! Po zejściu na peryskopową, schodzę tylko na 9m! i jestem doskonale widoczny! Jak sobie z tym poradzić?
_________________

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 8 Luty 2009, 09:23   

Musisz mieć jakąkolwiek prędkość - innymi słowy musisz być w ruchu. Gdy stoisz, okręt zawsze wychodzi na powierzchnię.
Włącz prędkość 1/3 do przodu i ustal głębokość ręcznie na 13-14 metrów.

Co do celowania - ja uczyłem się celować w ten sposób:
Na treningu torpedowym (tylko dla statków będących bokiem do mnie: tankowiec i ten z tyłu).
1) włączałem pomoc oficera i zapisywałem wyniki po czym go wyłączam
2) próbuję sam ustalić parametry celu (torpeda T1, prędkość szybka)
3) Obserwuję na zewnętrznym po śladzie torpedy gdzie leci
4) Powtarzam cały manewr w razie niepowodzenia

Na rejsach bojowych:
1) Włączam podgląd zewnętrzny
2) Biorę tylko T1 (parowe)
3) Przy "gotowym do ataku" zapisuję grę
4) I punkty 2-4 jak w treningu.

Częstym błędem jaki popełniałem było:
- kąt AoB (wpisywałem np. zamiast lewa to prawa burta)
- zatwierdzenie danych do kalkulatorach (w połowie przypadków zapominam "załadować" tych danych klikając na ptaszka - musi się zmienić kąt na żyroskopie i to w kierunku w którym porusza się statek czyli:

020....<-statek....040
jeśli kąt żyro zmieni ci się na np. 055 to podałeś złą burtę statku

A reszta to tylko trening...cierpliwości.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #13  Wysłany: 8 Luty 2009, 10:30   

dzięki za radę, choć z torpedami to nie wychodzi mi za dobrze, na ale już raz trafiłem w karierze (źle ustaliłem głębokość - bo nie wiem na jaką głębokość stosować na dany statek...lepiej głębiej czy płyciej?), niestety był to jakiś niezatapialny 2000tonowiec i musiałem poprawić z działa.
Trafiłem także w misji pojedynczej (misja Bismarck) Z bliska, modelem IID wpakowałem jednemu pancernikowi 3 torpedy i zatonął, a od razu po przeładowaniu torpedy, bez większych nadziei na sukces wystrzeliłem w drugi pancernik... i ku mojemu zaskoczeniu zatonął! Rzecz niemożliwa nawet w SH4!!! Rozumiem, że trafiłem w czuły punkt, ale pancerniki były konstruowane tak by opierać się wielu torpedą, najlepszym przykładem jest wojna na Pacyfiku, gdzie pancerniki wytrzymywały eksplozje nawet kilkunastu torped! Dodam, że były to najprostrze torpedy
_________________

 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #14  Wysłany: 8 Luty 2009, 11:28   

fox6 napisał/a:
Rzecz niemożliwa nawet w SH4!!! Rozumiem, że trafiłem w czuły punkt, ale pancerniki były konstruowane tak by opierać się wielu torpedą, najlepszym przykładem jest wojna na Pacyfiku, gdzie pancerniki wytrzymywały eksplozje nawet kilkunastu torped! Dodam, że były to najprostrze torpedy


Hihi... A Titanic byl niezatapialny a wystarczyla jedna gora lodowa ;P

A tak bardziej na powaznie - to w SH3 zatapiamy jednostki poprzez zredukowanie "punktow struktury" do 0, poprzez zalanie statku lub poprzez jakies krytyczne uszkodzenia. Zdarzalo mi sie np wpakowac i 5 torped w okret klasy Revenge a ten dalej plynal (oryginalny HMS Royal Oak zostal zatopiony przez 3 (4) torpedy)... Zgaduje wiec, ze jednak musiales trafic w cos krytycznego... Lub uzywasz Mk48 ADCAP ;P
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 8 Luty 2009, 11:49   

fox6 napisał/a:
bo nie wiem na jaką głębokość stosować na dany statek...lepiej głębiej czy płyciej


Hehe.
Zasada taka:
Kontaktowe: 1.5m powyżej max zanurzenia
Magnetyki: do 1.5m poniżej max zanurzenia

Parametr zanurzenia masz w książce identyfikacyjnej jednostek:
Przykład

Jeśli masz angielską wersję, to to będzie "drafts"
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 8 Luty 2009, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 8 Luty 2009, 12:34   

fox6 napisał/a:
2.Przejrzałem jednostki w encyklopedii. Ciekawi mnie, że wszystkie frakcje mają te olbrzymie transportowce :schock Aha i co z jednostką HSL (taki dużyyy statek Czerwonego krzyża) czy możemy go bezkarnie zatopić i dostać za to jeszcze ładny tonaż? Będąc przy tym statku, zaobserwowałem również nową frakcję (Red Cross) Która też ma swój statek medyczny. Da się w ogóle spotkać na morzu tą frakcję? Jak będzie nastawiona i gdzie pływają jej statki?
To na koniec bardziej ogólnikowo: Czy jest możliwe spotkanie KAŻDEGO statku z encyklopedii?
aha zapomniałbym, co z alianckimi łodziami podwodnymi?


Po kolei.

Ja wstawiałem wszystkim nacjom te statki. Chodziło o to, aby z edytora mieć do nich łatwiejszy dostęp. Np. chcę wstawić szwedzki duży frachtowiec. Jeżeli go nie ma w "dokach" Szwecji, musiałbym to robić tak:
Wstawiam brytyjski statek, otwieram misję notatnikiem i zmieniam narodowość, NIE MOGĘ z poziomu edytora zmieniać NIC w grupie, do której należy. Więc dodałem do wszystkich grup, aby łatwiej nimi operować. Bo gra nie wyrzuca błędu, gdy otworzy się "zmodyfikowaną" misję, że nie ma jakiś danych. Bo pakiet powstawał z myślą o multiplayer. Jednostki pochodzą z Subsimu oraz moda GWX. Jeżeli grasz w kampanię to osobiście polecę ci tego ostatniego moda. Wtedy spotkasz na morzu w kampanii więcej jednostek i o większej różnorodności... Choć AI też jest podkręcone.

Okręt szpitalny. Teoretycznie jest neutralny. Nie wolno ich zatapiać. Aczkolwiek SH3 to gra. Jeżeli będzie płynął tylko pod krzyżami, to jest neutralny, a jak ma jeszcze flagę wroga, to dla gry to wróg. Taka mechanika gry. A w kampanii może Czerwony Krzyż (zawsze neutralni) pojawić się jako losowo generowany statek

Statki z encyklopedii można spotkać jako losowo generowane. A więc np. w konwojach, czy samotne statki. Ale okrętów podwodnych gra nie doda.

Co do tego 2000 BRT niezatapialnego. A ile dałeś mu czasu na zatonięcie? Pamiętaj, że w grze czasami statki toną godzinę (a po zainstalowaniu niektórych modów, nawet kilka godzin). Czasami okazuje się, że statek ci ucieka... aby po 10 minutach zatonąć.

Ps. Co do pancerników. Nie udało ci się zatopić w SH4 od 3 torped? Widać, nie strzelałeś tam, gdzie powinieneś. Mi raz się tak udało.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 8 Luty 2009, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #17  Wysłany: 8 Luty 2009, 13:50   

SH4 ma mało wspólnego z symulatorem w porównaniu do SH3. Ten Mod GWX, skąd go mogę ściągnąć i co nowego wnosi do rozgrywki?
No właśnie te statki toną wolno, ale ja się szybko denerwuję, bo nigdy nie wiadomo, czy utonie czy nie! Szczególnie gdy go obserwuję, on jest do połowy zatopiony i odpływa sobie spokojnie :|
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #18  Wysłany: 8 Luty 2009, 15:09   

poszukaj dobrze a forum masz wszystkie informacje których szukasz odnoście GWX a statki tona wolno bo woda je zalewa nie każdy statek w 20sec. tanie
Ostatnio zmieniony przez kołcz 8 Luty 2009, 15:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #19  Wysłany: 8 Luty 2009, 16:51   

fox6 napisał/a:

1.Coś jest nie tak! Jak można w nocy spudłować w Statek Transportowy z odległości 1000m! Przed instalacją patcha, wszystko było ok...

Nie bardzo wiem jakiego patcha instalowałeś, ale jeżeli nie masz współcześnie sprzedawanej wersji, która jest zawsze 1.4, to musisz grę spatchować do 1.4. Polska wersja premierowa była w 1.2, więc trzeba ją spatchować za pomocą EMEA 1.4 DVD. Jeżeli masz oryginalną brytyjską lub amerykańską, to trzeba szukać odpowiedniego dla tej wersji patcha. Zwykle wersje amerykańskie mają nieco inne patche niż wersje europejskie. Mimo, że to jest ten sam patch.
Jeżeli masz pirata, to masz problem bo trzeba zgadywać jaka to wersja, a potem jeszcze szukać ****** do konkretnej wersji po patchowaniu.
W każdym razie najpierw musisz uzyskać całkowicie poprawnie działającą wersję 1.4, w której nie ma żadnych baboli.

fox6 napisał/a:

2.Przejrzałem jednostki w encyklopedii. Ciekawi mnie, że wszystkie frakcje mają te olbrzymie transportowce :schock Aha i co z jednostką HSL (taki dużyyy statek Czerwonego krzyża) czy możemy go bezkarnie zatopić i dostać za to jeszcze ładny tonaż? Będąc przy tym statku, zaobserwowałem również nową frakcję (Red Cross) Która też ma swój statek medyczny.

Jeżeli na jakiejś jednostce pojawia Ci się wewnętrzny kod zamiast nazwy, to znaczy, że jakimś modem zwaliłeś sobie grę. Tu nie ma wątpliwości czy może nie - na pewno zwaliłeś przez zmiksowanie modów, albo mod jest skopany.
Konkretnie jest tak kiedy w katalogu data\sea pojawi się katalog konkretnej jednostki, w którego pliku .cfg o nazwie takiej jak katalog jednostki istnieje kod nieobecny na liście jednostek w pliku EnglishNames.cfg. Ewentualnie ten ostatnik plik został skasowany.

A co do trafiania to napisz najpierw czy do celowania używasz automatu, czy oficera uzbrojenia czy robisz nastawy ręcznie. Brak trafienia jest w tym ostatnim przypadku zupełnie normalne, a w poprzednich każdy patch poprawia jakieś błędy - na przykład stuprocentowej celności z dowolnego kąta (nawet w trybie auto można spudłować jak robi się atak pod złym kątem i jest to normalne).
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #20  Wysłany: 8 Luty 2009, 17:03   

Wstyd się przyznać, ale dopiero uczę się na manualu, do tej pory stawiałem na automat :shy

Patch nie był zwalony, tylko zwiększyło się AI jednostek i zauważają powierzchniowe torpedy, już nie mam tego problemu.

Mam piękną angielską wersję z dnia premiery - mam część rodziny w Anglii. Przyczyną braku nazw jednostek, jest to, że ręcznie spolszczyłem grę!!! Dokładnie chodzi tu (chyba) o plik English Names z folderu Sea. Jeżeli ma ktoś polską wersję gry to prosze mi wysłać ten pliczek.
mój mail: gother333@gmail.com
Proszę mnie wcześniej powiadomić na forum :8)
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group