POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Modyfikacje okrętów w ranku SH4
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 11 Kwiecień 2009, 21:24   Modyfikacje okrętów w ranku SH4

Po rozegraniu kilkunastu patroli w SH4 przed-rankingowych chciałbym zasugerować kilka zmian w "globalnej" pracy naszych subów którymi przyjdzie nam płynąć w nieodległym już ranku...

1. Załoga

Jak pływający na SH4 dobrze wiedzą, do dyspozycji otrzymujemy okręt "po brzegi" wypełniony załogą. Jest aż tak źle, że nawet po zanurzeniu okrętu załoga pozostaje na stanowisku... dział (plot i standardowego).Po prostu jest ich tyyyle, że nie ma ich gdzie upchnąć na pokładzie.
Bardzo mi też doskwierał brak załoganta odpowiedzialnego za uszkodzenia (znanego w SH3), który podczas napraw mógłby zwiększyć wydajność całego zespołu "damage control team".

Propozycja
Z uwagi na przykrótki czas patrolu, proponowałbym ograniczenie załogi do jednej wachty.
Dzięki temu gracze będą mieli realny problem z zarządzaniem załogą, szczególnie w zakresie praca okrętu / ładowanie torped / naprawy.
Jak pamiętam z patroli SH3, zabawa załogą była dość istotnym fragmentem gry.

2. Czas napraw

Z tego co udało mi się zaobserwować, to czas napraw stanowi "totalne przegięcie" - właściwie sub jest nienaprawialny w czasie odbywania patrolu. Skutecznie też o to dba eskorta o mocno podkręconych parametrach dot wykrywania i celności, nawet na niższych stopniach zaawansowania niż "elite". Jedynym "ratunkiem" okrętu jest wynurzenie awaryjne, co w przypadku bugów gry w multi skutecznie psuje zabawę współgraczom.
Według moich szacunków, czas napraw wynosi około 0.15%/min przy efektywności 100% (nawiasem mówiąc, 100% efektywności zespołu naprawczego jeszcze nie udało mi się wyrobić)

Propozycja
Proponowałbym 10-krotne (tak, tak! 10-krotne) przyspieszenie czasu napraw okrętu.
Pozwoli to (z ograniczeniem załogi) na większy sens zarządzania ludźmi i realną szansą na wyjście suba z opresji.
Obecnie jest to całkowicie nie-mo-żli-we. Przy uszkodzeniu jednego (!) elementu wyposażenia (a jest ich ze 40) obecny czas naprawy z poziomu uszkodzeń 20% (o zwykle się zdarza, iż są one większe) wynosi ponad 2h - dla mnie absurd.
Ktoś powie, że w realu może i było dłużej - fakt, ale nie bawimy się w realu, a gracz powinien mieć jakąkolwiek szansę na np. opanowanie przecieków czy wzmocnienie kadłuba (nie wspominając o innych elementach wyposażenia). Obecnie przy komendzie "przeciek" okręt jest już stracony...

I co wy na to?
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 14 Kwiecień 2009, 19:42   

Jestem jak najbardziej za podniesieniem parametrów naprawczych. Obecnie DD nawet nie musi konkretnie przyładować żeby wykluczyć suba z gry.

A co z czasem przeładowania torped? Ma to duże znaczenie w przypadku rozgrywania patrolu mniejszymi jednostkami. Cztery wyrzutnie z przodu to tak naprawdę jedna salwa i.....45 minut przeładowania?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 14 Kwiecień 2009, 22:01   

Daritto napisał/a:
A co z czasem przeładowania torped? Ma to duże znaczenie w przypadku rozgrywania patrolu mniejszymi jednostkami. Cztery wyrzutnie z przodu to tak naprawdę jedna salwa i.....45 minut przeładowania?


Nie przesadzajmy, minimalna ilość torped to 6 (3-4 statki przy precyzyjnym ataku) dochodzi jeszcze przeładowanie... 20 minut/jedno cygarko.
Nie urządzajmy strzelanek.
Podstawą jest to aby wykonać skuteczny atak po czym uciec, a nie polować sobie na DDki.

Ale oczywiście liczy się opinia innych.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Klasyfikacja rankingowa SH4.
Status na 27.05.2009 r.
PL_Pasterz Wykaz patroli 0 26 Kwiecień 2009, 13:50
PL_Pasterz
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nowy ranking SH4
Sezon 2009/2010 (mam nadzieję)
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 19:21
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: TUNNGLE - konfiguracja SH4 do gry przez LAN
Program TUNNGLE: monopol UBI złamany!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 27 Sierpień 2009, 20:08
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: SH4 - Tutorial video PolishSeamen.
Atak torpedowy przy 100% realiźmie gry - film instruktażowy.
PL_Pasterz Ogólnie o SH IV 9 14 Październik 2010, 18:40
PL_petryko6
Brak nowych postów Typy okrętów w SH4
Do przyszłych misji (?)
PL_Andrev Ogólnie o SH IV 11 22 Maj 2009, 16:32
PL_Pasterz
Brak nowych postów Zmiany w ranku?
PL_Andrev Ogólnie o Silent Hunter III 114 12 Styczeń 2010, 13:18
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group