Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#1 Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 15:37 klasy i poziom trudności
rozpoczynając grę amerykanami którą klasę okrętów polecacie czy są znaczne różnice??
poziom trudności zapewne decyduje o losowych zdarzeniach w czasie kampanii
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 15:54 Re: klasy i poziom trudności
PudeL napisał/a:
rozpoczynając grę amerykanami którą klasę okrętów polecacie czy są znaczne różnice??
poziom trudności zapewne decyduje o losowych zdarzeniach w czasie kampanii
Polecam klasę Trench... nie ma? A to jakie są?
Opisując bardziej precyzyjnie problem skracasz czas jego rozwiązania.
Imię: Grzegorz
Ulubiona Gra: SH3, SH4, S.T.A.L.K.E.R, Mass Effect 1, 2 , GTAIV Pomógł: 2 razy Wiek: 54 Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 182 Skąd: Warszawa
#7 Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 19:34
Ja staram się zaczynać grać od "najsłabszych" typów. Wtedy jest zadowolenie gdy jak na to zasłużysz dostajesz "lepszy". Piszę w cudzysłowach bo nie zawsze prosty i starszy oznacza gorszy.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#8 Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 19:52
PudeL napisał/a:
i ostatnie pytanie jak możliwe jest oddanie salwy bez manualnego celowania
Znaczy o co Ci chodzi?
Salwy czego? Salwy z działa czy salwy torped?
I w kampanii amerykańskiej czy niemieckiej?
I co masz na myśli mówiąc "manualne celowanie"...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Wrzesień 2009, 19:53, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#9 Wysłany: 26 Wrzesień 2009, 21:37
PL_Andrev napisał/a:
PudeL napisał/a:
i ostatnie pytanie jak możliwe jest oddanie salwy bez manualnego celowania
Znaczy o co Ci chodzi?
Salwy czego? Salwy z działa czy salwy torped?
I w kampanii amerykańskiej czy niemieckiej?
I co masz na myśli mówiąc "manualne celowanie"...
salwa torpedowa w kampanii amerykańskiej gdy dane o celu są od razu dostępne
Nie wiem. Ja zawsze salwę ustalałem dla celu płynącego +2 węzły i -2 węzły zmieniając prędkość celu w kalkulatorze...
Dlatego pytam, bo ktoś to kiedyś mi mówił o tym....
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#16 Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 16:12
PudeL napisał/a:
dostałem misję aby topić statki wroga niedaleko wysp marshalla a tu nic
1. Najdalej jak możesz w rejon patrolu wyślij zwiad lotniczy (sam zwiad ma spory zasięg).
2. Po wykonaniu patrolu (96h?) wyślij raport do BdU - przydzieli Ci inny rejon patrolowania...
Ja chyba dopiero za 4-tą zmianą rejonu trafiłem na konwój - i co ciekawe, nie był on w samym rejonie tylko wpadłem na niego w trakcie marszu na nową pozycję...
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 27 Wrzesień 2009, 16:12, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#17 Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 16:27
zwiad lotniczy grająć amerykanami??
jeszcze jedna ciekawa rzecz którą zauważyłem nawet podczas misji treningowej
okręt madraft np. 10m
nastawiam torpede np. na 8m kontakt i nie trafia dopiero ok. 6m trafia
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#18 Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 16:53
o czym decyduje poziom trudności kampanii chodzi tutaj tylko o ilość przypadkowych zdarzeń i możliwość awansu czy też jakość AI wroga (gram z tm 1.6.3)
Ostatnio zmieniony przez PudeL 27 Wrzesień 2009, 17:29, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#19 Wysłany: 27 Wrzesień 2009, 22:44
jeszcze jedno pytanie odnośnie kampanii przed jej rozpoczęciem miałem ustawione aby nie pokazywał kontaktów na mapie nawigacyjnej natomiast teraz gdy zaznaczam tą opcję ona sama się odznacza a Weapon officer komunikuje i pokazuje kontakty na mapie
jak rozumiem początkowe ustawienia gry mają wypływ na kampanie
bardzo dziwne ustawiłem tickiem aby nie pokazywał update'ów na mapie w ustawieniach gry natomiast po uruchomieniu nowej kampanii w trybie normal nadal jest ten sam efekt nie wiem o co chodzi?
p.s po próbach doszedłem o co chodzi poziom trudności kampanii definiuje nam predefiniowane ustawienia trybu gry których nie da się w żaden sposób zmieniać ani włączając bądź wyłączając już opcje nie wiem czy tak jest na czystym sh4 bez TMO
Ostatnio zmieniony przez PudeL 27 Wrzesień 2009, 23:21, w całości zmieniany 2 razy
Imię: Maciej Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2006 Posty: 121 Skąd: Lublin
#20 Wysłany: 28 Wrzesień 2009, 01:08
1. co do misji czy należy wysyłać raport po każdym i czekać na nowe instrukcje aż każą wracać do portu czy można samemu wrócić jeśli ma się zaliczone dotychczasowe zadania?
2. dowództwo wyda rozkaz powrotu?
3. zapasy można uzupełniać tylko w portach oznaczonych kotwicą?
Ostatnio zmieniony przez PudeL 28 Wrzesień 2009, 01:38, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum