Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Panowie, niestety nie znam się na kompach i mam dylemat który z tych komputerów będzie najlepszy, czy Któryś z Was mógłby mi podpowiedzieć?
http://www.allegro.pl/ite...9_za_699zl.html
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#2 Wysłany: 12 Styczeń 2010, 23:11
Szczerze? Nie dość że bym nie polecił żadnego, to jeszcze by uciekał jak najdalej od tych "kompów". Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale w tych maszynach są same najtańsze komponenty, jeśli coś na tym uruchomisz to mario i tetrisa. Jeżeli potrzebujesz kompa do pracy biurowej, internetu, to nie ma znaczenia co weźmiesz, w sumie propozycja nr 2 jest tu najwydajniejsza. Może przy odrobinie szczęścia się to nie popsuje przez najbliższe kilka lat. Przy tych cenach i jakości wiele zależy od zwykłego farta.
Na twoim miejscu w ogóle unikałbym brania gotowych zestawów, zawsze składając samodzielnie wyjdziesz na tym korzystniej. Najlepiej iść do sklepu i biorąc pod uwagę zasoby finansowe wyczarować jakąś sprawną kompilację.
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#3 Wysłany: 12 Styczeń 2010, 23:33
Dokladnie tak jak STORMI pisze, lepiej zlozyc samemu, kupic sobie osobno komponenty i jazda, przynajmniej wiesz co masz w kompie