POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
12 Maj 2010, 10:49
Pierwszy patrol multi
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 7 Marzec 2010, 12:40   Pierwszy patrol multi

A wiec udało się. Mieliśmy zacząć o 19:00, ale w końcu udało się postawić serwer ok. 20:00. W sumie bez większych kłopotów, nie licząc tego, że kompa musiałem przeresetować. Misja - oryginalna z gry - 1943, wieczór - zobaczymy.

Popłynęliśmy w 5 osób, Boolo, U-96, Pasterz, jakiś obcy oraz ja. Wyszedłem na peryskopową i ... zamurowało mnie. Graficy naprawdę popisali się - woda, fale, deszcz zalewają peryskop - wszędzie szaro i buro - to lubię. Szkoda, że Przemek wybrał realizm tylko wysoki bo mapa zupełnie nie pasowała do otoczenia - jakieś "badziewne" kolorowe ikonki.


(screen z innej misji)

No więc podchodzimy, wpływam pomiędzy niszczyciele. Celuję w jednego, niestety torpeda przechodzi za rufą, bo okręty wykonały zwrot. PO chwili wykryły U-96 i zaatakowały:



Ja także zostałem wykryty i zaatakowany. Udało się uniknąć bomb, puściłem 2 torpedy do oddalonego o ok. 300 DDek i .... nie wybuchły. Jest dobrze - ta gra to nie strzelanka.

Niestety konwój obrócił się do nas rufą i odpłynął, a przecież takie kąski byly w środku



Wiecie co było najlepsze ? - Klimat gry. Czuło się go i wierzę, że ta gra w przyszłości będzie naprawdę rewelacyjna.

Oczywiście były też bugi, ale nie ma się co o nich tutaj rozpisywać, bo już wiele razy o nich słyszeliśmy.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #2  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:08   

Pomimo moich wcześniejszych, niepochlebnych komentarzy na temat SH5, nie sposób się nie zgodzić z Jackiem: ta gra to nie ideał w momencie premiery, ale na pewno solidna podstawa do przeniesienia serii na zupełnie inny poziom. Wszyscy wiemy do czego są zdolni moderzy i wierni fani tej gry... Patrząc na wiele nowych elementów, jakie programiści zaserwowali w piątej odsłonie serii (jak choćby edytor modeli 3D Goblin, rozbudowany edytor terenu, czy wreszcie unowocześniony edytor misji zawierający długo oczekiwane wsparcie dla eventów i triggerów w grach multi), nie mam żadnych obaw o losy "piątki" w przyszłości... Pomimo bugów ta gra wciąż ma klimat, a gdy dostaniemy możliwość rywalizacji SUB vs DD (w co święcie wierzę!) to będzie miała KLIMAT!
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:33   

PL_Pasterz napisał/a:
a gdy dostaniemy możliwość rywalizacji SUB vs DD (w co święcie wierzę!) to będzie miała KLIMAT!


Na to od SH3 nie możemy się doczekać....
Nie, abym był pesymistą, czy coś...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
majama 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 490
Skąd: Szczecin

 #4  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:42   

a jak sprzetowo wam sie udawalo w porownaniu z SH3? jest duze spowolnienie kompa, grafika skacze? jakies inne niewyróby?
 
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #5  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:44   

Ja na notku w SH3 gram na full detalach tutaj przy full wszystko klatkuje, musialem zejsc na najmniejsza rozdzialke i min detale i jest OK, nawet wybuchy sa znosne
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Pasterz 



Kraj:
poland

Imię: Paweł
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 294
Skąd: Rzeszów

 #6  Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:50   

Cytat:
Na to od SH3 nie możemy się doczekać....
Nie, abym był pesymistą, czy coś...

Ja mam w tym względzie swoją własną teorię spiskową:
- poszlaka nr 1: moment zakończenia kampanii singleplayer "Czarnym Majem" 1943 nie wydaję się być przypadkowy, od tego momentu zaczęła się przecież prawdziwa dominacja eskorty w Bitwie o Atlantyk...
- poszlaka nr 2: edytor misji, pomimo znaczącego przeprojektowania nadal wspiera tryb rozgrywki ADVERSARIAL, pomimo faktu, że - jak na razie - nie wspiera go sama gra...

Patrząc na szereg nowych elementów, które pojawiły się w SH5 (i które jawnie czerpią z rozwiązań rozwijanych przez moderów w SH3 i SH4), dochodzę do wniosku, że Ubisoft Romania uważnie śledzi wypowiedzi społeczności taki jak subsim... A mając na uwadze wyniki ankiety, jaką serwis ten przeprowadził w ubiegłym roku - gdzie przywrócenie modelu rozgrywki SUB vs DD pojawiło się jako priorytet nr 2 (tuż za "otwartym kodem" i swobodą modowania gry) - chyba mamy prawo być optymistami...
_________________
Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #7  Wysłany: 7 Marzec 2010, 14:46   

Ja tez uwazam ze bedzie dobrze. Jest tak jak sie mozna bylo spodziewac - masakra bledow na poczatku, a potem tylko lepiej (bo gorzej chyba byc nie moze ;) ).
Powiadacie edytor misji rozbudowali - moze warto kupic dla samego edytora ;) . Przygotowac troche misji multi i jak juz gra okrzepnie i stanie sie bardziej grywalna zapodac ranking. Szkoda tylko, ze nie mam teraz na to czasu.

Pzdr.
tes,
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 7 Marzec 2010, 14:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #8  Wysłany: 7 Marzec 2010, 19:01   

Ja właśnie się dowiedziałem że jednak SH5 mi pójdzie :juppi: :juppi: może jak kupie to z wami popłynę jeszcze raz :juppi:
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
Łukasz SH 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 104
Skąd: Bialystok

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #9  Wysłany: 5 Kwiecień 2010, 21:20   

jacek zgodze sie z toba choc nie gram w multi to klimat gra ma super szczegolnie po dodaniu modu glosow z filmu okret jest naprawde ciekawie dryfujac sobie na patrol i sluchac muzyczki z filmu:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Pierwszy patrol
PL_fox6 Pytania i odpowiedzi 13 3 Październik 2013, 17:45
PL_fox6
Brak nowych postów Pierwszy PATROL
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat SH V 11 7 Marzec 2010, 13:54
PL_U-96
Brak nowych postów Mój pierwszy patrol
PL_olek0849 Pytania i odpowiedzi 8 3 Listopad 2014, 11:11
PL_olek0849
Brak nowych postów Pierwszy patrol w wilczym stadzie
Azory Maj 2, 1945
PL_CMDR Blue R Wasza twórczość 1 23 Wrzesień 2006, 16:37
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 84 - Pierwszy konwój
SD_Bullet Wykaz patroli 1 14 Grudzień 2007, 14:27
PL_Marco


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group