Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 7 Marzec 2010, 12:40 Pierwszy patrol multi
A wiec udało się. Mieliśmy zacząć o 19:00, ale w końcu udało się postawić serwer ok. 20:00. W sumie bez większych kłopotów, nie licząc tego, że kompa musiałem przeresetować. Misja - oryginalna z gry - 1943, wieczór - zobaczymy.
Popłynęliśmy w 5 osób, Boolo, U-96, Pasterz, jakiś obcy oraz ja. Wyszedłem na peryskopową i ... zamurowało mnie. Graficy naprawdę popisali się - woda, fale, deszcz zalewają peryskop - wszędzie szaro i buro - to lubię. Szkoda, że Przemek wybrał realizm tylko wysoki bo mapa zupełnie nie pasowała do otoczenia - jakieś "badziewne" kolorowe ikonki.
(screen z innej misji)
No więc podchodzimy, wpływam pomiędzy niszczyciele. Celuję w jednego, niestety torpeda przechodzi za rufą, bo okręty wykonały zwrot. PO chwili wykryły U-96 i zaatakowały:
Ja także zostałem wykryty i zaatakowany. Udało się uniknąć bomb, puściłem 2 torpedy do oddalonego o ok. 300 DDek i .... nie wybuchły. Jest dobrze - ta gra to nie strzelanka.
Niestety konwój obrócił się do nas rufą i odpłynął, a przecież takie kąski byly w środku
Wiecie co było najlepsze ? - Klimat gry. Czuło się go i wierzę, że ta gra w przyszłości będzie naprawdę rewelacyjna.
Oczywiście były też bugi, ale nie ma się co o nich tutaj rozpisywać, bo już wiele razy o nich słyszeliśmy.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#2 Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:08
Pomimo moich wcześniejszych, niepochlebnych komentarzy na temat SH5, nie sposób się nie zgodzić z Jackiem: ta gra to nie ideał w momencie premiery, ale na pewno solidna podstawa do przeniesienia serii na zupełnie inny poziom. Wszyscy wiemy do czego są zdolni moderzy i wierni fani tej gry... Patrząc na wiele nowych elementów, jakie programiści zaserwowali w piątej odsłonie serii (jak choćby edytor modeli 3D Goblin, rozbudowany edytor terenu, czy wreszcie unowocześniony edytor misji zawierający długo oczekiwane wsparcie dla eventów i triggerów w grach multi), nie mam żadnych obaw o losy "piątki" w przyszłości... Pomimo bugów ta gra wciąż ma klimat, a gdy dostaniemy możliwość rywalizacji SUB vs DD (w co święcie wierzę!) to będzie miała KLIMAT!
_________________ Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#5 Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:44
Ja na notku w SH3 gram na full detalach tutaj przy full wszystko klatkuje, musialem zejsc na najmniejsza rozdzialke i min detale i jest OK, nawet wybuchy sa znosne
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#6 Wysłany: 7 Marzec 2010, 13:50
Cytat:
Na to od SH3 nie możemy się doczekać....
Nie, abym był pesymistą, czy coś...
Ja mam w tym względzie swoją własną teorię spiskową:
- poszlaka nr 1: moment zakończenia kampanii singleplayer "Czarnym Majem" 1943 nie wydaję się być przypadkowy, od tego momentu zaczęła się przecież prawdziwa dominacja eskorty w Bitwie o Atlantyk...
- poszlaka nr 2: edytor misji, pomimo znaczącego przeprojektowania nadal wspiera tryb rozgrywki ADVERSARIAL, pomimo faktu, że - jak na razie - nie wspiera go sama gra...
Patrząc na szereg nowych elementów, które pojawiły się w SH5 (i które jawnie czerpią z rozwiązań rozwijanych przez moderów w SH3 i SH4), dochodzę do wniosku, że Ubisoft Romania uważnie śledzi wypowiedzi społeczności taki jak subsim... A mając na uwadze wyniki ankiety, jaką serwis ten przeprowadził w ubiegłym roku - gdzie przywrócenie modelu rozgrywki SUB vs DD pojawiło się jako priorytet nr 2 (tuż za "otwartym kodem" i swobodą modowania gry) - chyba mamy prawo być optymistami...
_________________ Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#7 Wysłany: 7 Marzec 2010, 14:46
Ja tez uwazam ze bedzie dobrze. Jest tak jak sie mozna bylo spodziewac - masakra bledow na poczatku, a potem tylko lepiej (bo gorzej chyba byc nie moze ).
Powiadacie edytor misji rozbudowali - moze warto kupic dla samego edytora . Przygotowac troche misji multi i jak juz gra okrzepnie i stanie sie bardziej grywalna zapodac ranking. Szkoda tylko, ze nie mam teraz na to czasu.
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#8 Wysłany: 7 Marzec 2010, 19:01
Ja właśnie się dowiedziałem że jednak SH5 mi pójdzie może jak kupie to z wami popłynę jeszcze raz
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
jacek zgodze sie z toba choc nie gram w multi to klimat gra ma super szczegolnie po dodaniu modu glosow z filmu okret jest naprawde ciekawie dryfujac sobie na patrol i sluchac muzyczki z filmu:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum