POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_Andrev
14 Marzec 2010, 14:53
Mod: Wskaźnik kąta rozpiętości torped dla strzału salwą
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 10 Marzec 2010, 21:06   Mod: Wskaźnik kąta rozpiętości torped dla strzału salwą

Download:
http://polishseamen.com.p...chusswinkel.rar

UWAGA
Do rozpakowania modu używamy programu 7zip, a nie WinZip!


Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 13 Marzec 2010, 20:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 10 Marzec 2010, 21:11   

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:juppi:

Ta gra jeszcze "wróci" z zdwojoną siłą
:!


"Ni ma bata" - będziemy mieli super interfejs.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 10 Marzec 2010, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 10 Marzec 2010, 21:23   

Zgadzam się, co na pewno wyszło Ubisoftowi to modowalność gry i w tym cała nadzieja.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #4  Wysłany: 10 Marzec 2010, 22:42   

będzie pięknie
_________________

 
     
Sagit 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: poznań

 #5  Wysłany: 10 Marzec 2010, 23:51   

Zdecydowanie jeden z najprzydatniejszych modów. Mam tylko problem z uzo... Podczas używania peryskopu mod działa jak marzenie ale podczas patrzenia przez UZO wskaźnik "rozpiętości salwy" chowa mi się za brzegiem wizjera tak że widzę raptem jego jakieś 30 - 40%. Ktoś ma pomysł co to powoduje?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #6  Wysłany: 11 Marzec 2010, 00:01   

Oczywiście - zawala rozdzielczość ekranu.
Zapodaj screena, to się autorowi moda coś napisze z przykładem.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #7  Wysłany: 11 Marzec 2010, 03:06   

Wasz entuzjazm zdaje się jednak potwierdzać, że gra na czysto jest niedorobiona. ;]
_________________

 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #8  Wysłany: 11 Marzec 2010, 08:00   

PL_Storm87 napisał/a:
Wasz entuzjazm zdaje się jednak potwierdzać, że gra na czysto jest niedorobiona. ;]


Ja gram jak na razie bez modow i jest dorobiona, kwestia przyzwyczajenia, gram kilka godzin dziennie i jest OK
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 11 Marzec 2010, 08:14   

PL_Storm87 napisał/a:
Wasz entuzjazm zdaje się jednak potwierdzać, że gra na czysto jest niedorobiona. ;]


Tak, PL_Storm87, masz niewątpliwą rację. Gra jest niedorobiona. Ale nasz entuzjazm budzi nie to że gra jest niedorobiona ale jej wysoka modowalność:
- zegary kontrolne z SH4
- kontroler rozpiętości salwy
- poprawa dymów ze statków
A gra ile ma... tydzień?

Ten egzamin producenci zdali na piątkę.
Szczerze mówiąc to jestem zaskoczony na plus - myślałem że z tą modowalnością będzie znacznie gorzej.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #10  Wysłany: 11 Marzec 2010, 11:21   

PL_Andrev napisał/a:
PL_Storm87 napisał/a:
Wasz entuzjazm zdaje się jednak potwierdzać, że gra na czysto jest niedorobiona. ;]


Tak, PL_Storm87, masz niewątpliwą rację. Gra jest niedorobiona. Ale nasz entuzjazm budzi nie to że gra jest niedorobiona ale jej wysoka modowalność:
- zegary kontrolne z SH4
- kontroler rozpiętości salwy
- poprawa dymów ze statków
A gra ile ma... tydzień?

Ten egzamin producenci zdali na piątkę.
Szczerze mówiąc to jestem zaskoczony na plus - myślałem że z tą modowalnością będzie znacznie gorzej.


I ja się z tego bardzo cieszę ale i trochę smucę. Cieszę się, że niedługo będzie tak dobrze, że opłaci mi się ją kupić. Natomiast martwić powinno to, co już dawno przewidziałem - że twórcy wypuszczą niedopracowanego gniota wiedząc, że fani będą odwalać za nich brudną robotę.
_________________

 
     
Sagit 




Kraj:
poland

Imię: Michał
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 11
Skąd: poznań

 #11  Wysłany: 11 Marzec 2010, 11:43   

PL_Andrev napisał/a:
Oczywiście - zawala rozdzielczość ekranu.
Zapodaj screena, to się autorowi moda coś napisze z przykładem.


Wygląda to tak:

[ Dodano: 11 Marzec 2010, 23:20 ]
To znaczy tak:

sh5 zrzut uzo.jpg
Plik ściągnięto 8076 raz(y) 14.31 KB

Ostatnio zmieniony przez Sagit 11 Marzec 2010, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
bzyk21 




Kraj:
poland

Imię: Kiszony
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Trójmiasto

 #12  Wysłany: 12 Marzec 2010, 00:55   

ee dajcie po polskiemu :)
bo stoję na 4 stepie i nie czaje co dalej :)

[ Dodano: 12 Marzec 2010, 01:41 ]
o już lepiej ale 6 step co jest nie tak
"przerób nazwę "I170" na "I174" i wklej cztery poniżej bloki przed tym I174 ale te bloki to I166, I167, I168, I169
jak one mogą być przed blokiem co przerobiliśmy nazwę na I174 będą nie po kolei :schock !

[ Dodano: 12 Marzec 2010, 01:45 ]
z tego wygląda ze nawet teraz nie będzie I170 bo go przerobiliśmy na I174 i co dalej? hlp
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #13  Wysłany: 13 Marzec 2010, 20:28   

Oryginalny link do strony z modem:

http://www.subsim.com/rad...herschusswinkel

Moja rada: załaduj najnowszą wersję, być może jest już usprawniona wersja:



...ale w tym temacie pojawiła się też taka wersja...



...także nie wiem jaka jest ta ostateczna.
:schock
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #14  Wysłany: 13 Marzec 2010, 20:33   

Zrobione
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 14 Marzec 2010, 12:58   

Uwaga, mod ten został włączony do modu "Old Style SH Controls (familiar 3 dials) for UI v1.3.0" zawierającego interfejs znany z SH3.

Wątek kontynuowany jest w tym temacie:
OldStyleSHControls_1_3_1_byTheDarkWraith
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przyklejony: Samouczek ręcznego wystrzeliwania torped
Chcesz zagrać na pełnym realiźmie? To ci się na pewno przyda!
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 50 28 Styczeń 2016, 22:47
PL_olek0849
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Pierwsza misja - poradnik dla opornych
część 1
PL_CMDR Blue R Strefa MISJOnarzy 0 4 Listopad 2009, 16:41
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Pierwsza misja - poradnik dla opornych
część 2
PL_CMDR Blue R Strefa MISJOnarzy 0 10 Listopad 2009, 19:29
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Pierwsza misja - poradnik dla opornych
część 3
PL_CMDR Blue R Strefa MISJOnarzy 0 11 Listopad 2009, 12:15
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group