POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
No magic skills
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 15 Marzec 2010, 21:06   No magic skills

Aktualna wersja modu:
No magic skills v1.5


Cytat:
1.1:
Zaimplementowane zdolności
- Pasywne:
- Redukcja szumów silników: 2%, 4%, 6%, 8%, 10%
- Szybsze przeładowanie torped: 4%, 8%, 12%, 16%, 20%
- Redukcja spadku morale załogi: 5%, 10%, 15%, 20%, 25%
- Maksymalne morale: 1, 2, 3, 4, 5
- Zasięg sonaru: 2%, 4%, 6%, 8%, 10%
- Zwiększenie mocy działa (celność i uszkodzenia): 5%, 10%, 15%, 20%, 25%
- Szybsze przeładowanie działa: 5%, 10%, 15%, 20%, 25%
- Aktywne:
- Posiłek specjalny: odbudowa morale po 12, 8, 4 godzinach

Dodano komentarz "- DISABLED" na wyłączone skille załogi
Aktualny koszt zdolności: lvl1 koszt 1 pkt., lvl2 - 2 pkt., itd.


Obecnie trwają prace nad zmianą menu graficznego skilli / umiejętności, aczkolwiek w obecnej wersji całkowicie użyteczny. Instalacja przez JSGME.

Źródło:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=164996
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 29 Marzec 2010, 17:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 24 Marzec 2010, 15:15   

Aktualna wersja modu: 1.4

Instalacja: poprzez JSGME

Download: http://www.mediafire.com/download.php?n2g4y4ekyqm

Problemy:
- mod działa poprawnie w nowo utworzonej kampanii. Wczytanie starej gry z poprzednimi stanami morale może powodować nieprawidłowe zarządzanie pkt. morale.
- efektywność poszczególnych załogantów jest niepoprawnie pokazywana na ekranie zarządzania załogą.


Najnowsza wersja wprowadza następujące zmiany:

Cytat:
CHIEF ENGINEER

 Kontrola uszkodzeń: (aktywne),
  Poziom 1:
  +20% szybkość napraw
  +200% czas przeładowania torped
  +50% czas przeładowania działa
  +20% hałas napędu
  +15% zużycie powietrza
Uwagi: Czas napraw zwiększa się kosztem innych działań. Wzrasta sumaryczny hałas generowany przez okręt.


Cytat:
EXECUTIVE OFFICER

 Stanowiska Bojowe (włączone/wyłączone)
  Poziom 1:
  +5% szybkość napraw
  -5% czas przeładowania torped
  -5% czas przeładowania działa
  +10% zużycie powietrza
  +50% szybkość zużywaniu punktów morale

 Cichy napęd (włączone wyłączone)
  Czas ponownej aktywacji: 30 sek.
  Czas trwania włączony/wyłączony


Cytat:
MOTOR OFFICER

 Szybsze naprawy (niesprecyzowano)
  Poziom 1: +3% do szybkości napraw
  Poziom 2: +6% do szybkości napraw
  Poziom 3: +9% do szybkości napraw
  Poziom 4: +12% do szybkości napraw
  Poziom 5: +15% do szybkości napraw

 Redukcja hałasu (pasywne)
  Poziom 1: -2% do wielkości generowanego hałasu
  Poziom 2: -4% do wielkości generowanego hałasu
  Poziom 3: -6% do wielkości generowanego hałasu
  Poziom 4: -8% do wielkości generowanego hałasu
  Poziom 5: -10% do wielkości generowanego hałasu


Cytat:
NAVIGATOR (być może chodzi o WATCH OFFICER)

 Zasięg widzenia (niesprecyzowano)
  Poziom 1: +2% do zasięgu obserwacji
  Poziom 2: +4% do zasięgu obserwacji
  Poziom 3: +8% do zasięgu obserwacji


Cytat:
TORPEDOMAN

 Ładowanie torped (pasywne)
  Poziom 1: -4% do szybkości ładowania torped
  Poziom 2: -8% do szybkości ładowania torped
  Poziom 3: -12% do szybkości ładowania torped
  Poziom 4: -16% do szybkości ładowania torped
  Poziom 5: -20% do szybkości ładowania torped


Cytat:
BOSUN

 Rotacja załogi (aktywne)
  Poziom 1:
  -30% zużycie powietrza
  +200% czas przeładowania torped
  -10% szybkość zużywaniu punktów morale
  -80% szybkość napraw
  +50% czas przeładowania działa
  Czas ponownej aktywacji: 1 minuta.
  Okres działania: 3 godziny

 Oficer zaufania (pasywne)
  Poziom 1: -5% szybkość zużywaniu punktów morale
  Poziom 2: -10% szybkość zużywaniu punktów morale
  Poziom 3: -15% szybkość zużywaniu punktów morale
  Poziom 4: -20% szybkość zużywaniu punktów morale
  Poziom 5: -25% szybkość zużywaniu punktów morale


Cytat:
COOK

 Specjalny posiłek (aktywne)
  Poziom 1: +1 punkt morale
  Poziom 2: +1 punkt morale
  Poziom 3: +1 punkt morale
  Czas ponownej aktywacji: odpowiednio: 12, 8, 4 godziny

 Morale (pasywne)
  Poziom 1: +1 punkt morale
  Poziom 2: +2 punkty morale
  Poziom 3: +3 punkty morale
  Poziom 4: +4 punkty morale
  Poziom 5: +5 punkty morale


Cytat:
SOUNDMAN

 Nasłuch hydrofonu (pasywne)
  Poziom 1: +2% do zasięgu hydrofonu
  Poziom 2: +4% do zasięgu hydrofonu
  Poziom 3: +6% do zasięgu hydrofonu
  Poziom 4: +8% do zasięgu hydrofonu
  Poziom 5: +10% do zasięgu hydrofonu


Cytat:
RADIOMAN

 Wiadomości (aktywne)
  Poziom 1: +1 punkt morale
  Czas ponownej aktywacji: 24 godziny
Uwagi: Wiadomości z ojczyzny podnoszą morale załogi.

 Nasłuch (niesprecyzowano)
  Poziom 1: +4% do szansy na kontakt radiowy
  Poziom 2: +8% do szansy na kontakt radiowy
  Poziom 3: +12% do szansy na kontakt radiowy


Cytat:
GUNNER

 Precyzja (pasywne)
  Poziom 1: +4% celność, +2% zadawanych uszkodzeń
  Poziom 2: +8% celność, +4% zadawanych uszkodzeń
  Poziom 3: +12% celność, +6% zadawanych uszkodzeń
  Poziom 4: +16% celność, +8% zadawanych uszkodzeń
  Poziom 5: +20% celność, +10% zadawanych uszkodzeń

 Przeładowanie (pasywne)
  Poziom 1: -5% do czasu przeładowania
  Poziom 2: -10% do czasu przeładowania
  Poziom 3: -15% do czasu przeładowania
  Poziom 4: -20% do czasu przeładowania
  Poziom 5: -25% do czasu przeładowania


Mod jest wciąż w fazie rozwoju.
Wszelkie sensowne pomysły na dodatkowe zdolności pasywne lub aktywne dla załogantów mile widziane.
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 29 Marzec 2010, 18:08   

Zmiany w wersji 1.5 w stosunku do poprzednich wersji:

Cytat:
1.5:
- Dodano umiejętność "naprawy awaryjne" do dialogu głównego inżyniera,
- Można włączyć / wyłączyć umiejętności "wypoczynek załogi" i "kontrola uszkodzeń"


Download: http://www.mediafire.com/download.php?myymduxgnlj


Aktualne umiejętności załogantów:

Cytat:
CHIEF ENGINEER

EMERGENCY REPAIRS
Level 1: +20% Repair Speed, +5% Pump Speed, +5% O2 Consumption, +15% Engine Noise
Duration: 6 hours
Cooldown: 4 days
Inspired by Gibraltar episode from Das Boot. Engineer will do his best to repair submarine. Repair speed increased but next 4 days Engineer will work less effectively. It`s represented by "side effect" ability "Tired Engineer" (see below).

TIRED ENGINEER
Level 1: -10% Repair Speed, +5% Engine Noise, 5% Fuel Consume, +10% Morale Degeneration Rate
Duration: 4 days
Cooldown: 4 days
This "skill" can not be activated normally. It`s activated with Emergency repairs.

DAMAGE CONTROL
Level 1: +20% Repair Speed, +200% Torpedo Reload Time, +50% Gun Reload Time, +20% Engine Noise, +15% O2 Consumption
Cooldown: 1 Min
Type: On/Off activation
Note: You can send more men to damage control, sacrificing other activities. Overall noise level is increased.

EXECUTIVE OFFICER

Battle Stations
Level 1: +5% Repair Speed, -5% Torpedo Reload Time, -5% Gun Reload Time, +10% O2 Consumption, +50% Morale Degeneration Rate
Type: On/Off activation

Silent Running
Duration: Turn On/Off
Cooldown: 30 Seconds
Type: On/Off activation
Note: Needs Submerged State

MOTOR OFFICER

Overcharge Diesel
DISABLED

Overcharge E-Engine
DISABLED

Faster repair
Level 1: +3% Repair Speed
Level 2: +6% Repair Speed
Level 3: +9% Repair Speed
Level 4: +12% Repair Speed
Level 5: +15% Repair Speed

Faster Battery
DISABLED

Sound Coating
Level 1: -2% Noise Signature
Level 2: -4% Noise Signature
Level 3: -6% Noise Signature
Level 4: -8% Noise Signature
Level 5: -10% Noise Signature
Type: Passive

NAVIGATOR

Diving Drills
DISABLED
Note: this ability increased speed instead of diving/surfacing rate

Crush Depth
DISABLED

Expert watch crew
Level 1: +2% Lookout range
Level 2: +4% Lookout range
Level 3: +8% Lookout range

TORPEDOMAN

Preheat Torpedo:
DISABLED
Note: Works or all torp types! currently bugged with manual tdc.

Overcharge Torpedo:
DISABLED

Warhead Specialist
DISABLED

Torpedo Loading Drills
Level 1: -4% Torpedo Reload Time
Level 2: -8% Torpedo Reload Time
Level 3: -12% Torpedo Reload Time
Level 4: -16% Torpedo Reload Time
Level 5: -20% Torpedo Reload Time
Type: Passive

Torpedo Maintenance
DISABLED

BOSUN

Rest crew
Level 1: -30% O2 Consumption, +200% Torpedo reload time, -10% Morale Degeneration Rate, -80% Repair Speed, +50% Guns reload time
Cooldown: 1 Min
Type: On/Off activation
Note: this is a first of my new active skills. You can let most of your crew to rest. Imagine they have a sunbath or fishing if surfaced and sleeping when submerged.
In submerged state it helps to preserve oxygen, because you consume less O2 when sleeping. IMHO, it`s not very unrealistic and doesn`t give insane bonuses for free. It can be useful in some rare situations - for example, when you need to spend long time underwater.


Propaganda
DISABLED

Confident Officer
Level 1: -5% Morale Degeneration Rate
Level 2: -10% Morale Degeneration Rate
Level 3: -15% Morale Degeneration Rate
Level 4: -20% Morale Degeneration Rate
Level 5: -25% Morale Degeneration Rate
Type: Passive

Rationalize Oxygen
DISABLED

COOK

Special Meal
Level 1: +1 Morale Point
Level 2: +1 Morale Point
Level 3: +1 Morale Point
Cooldown: 12 Hours, 8 Hours, 4 Hours
Type: Active

Morale
Level 1: +1 Max Morale Point
Level 2: +2 Max Morale Points
Level 3: +3 Max Morale Points
Level 4: +4 Max Morale Points
Level 5: +5 Max Morale Points
Type: Passive

SOUNDMAN

Reveal Hidden Enemies
DISABLED

Total Revealing
DISABLED

Expert sonarman
Level 1: +2% Hydrophone Range
Level 2: +4% Hydrophone Range
Level 3: +6% Hydrophone Range
Level 4: +8% Hydrophone Range
Level 5: +10% Hydrophone Range
Type: Passive

Darkness
DISABLED

RADIOMAN

FRESH NEWS
Level 1: +1 Morale Point
Cooldown: 24 Hours
Type: Active
Note: Radioman can recieve news by radio. Crew works better when they don`t feel isolated from home.

Expert radioman
Level 1: +4% Radio Contact Chance
Level 2: +8% Radio Contact Chance
Level 3: +12% Radio Contact Chance

Direction Finder Radar
DISABLED

GUNNER

Precision Drills
Level 1: +4% Gun Accuracy +2% Gun Damage
Level 2: +8% Gun Accuracy +4% Gun Damage
Level 3: +12% Gun Accuracy +6% Gun Damage
Level 4: +16% Gun Accuracy +8% Gun Damage
Level 5: +20% Gun Accuracy +10% Gun Damage
Type: Passive

Reload Drills
Level 1: -5% Gun Reload Time
Level 2: -10% Gun Reload Time
Level 3: -15% Gun Reload Time
Level 4: -20% Gun Reload Time
Level 5: -25% Gun Reload Time
Type: Passive

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ Ankieta ] Heroes of Might and Magic
PL_Luqinio Pozostałe gry 9 27 Sierpień 2010, 14:28
PL_Szylol


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group