POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
MightyFine Crew Mod
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 23 Marzec 2010, 08:04   MightyFine Crew Mod

MightyFine Crew Mod 1.2.1

Opis:
Mod ten umożliwia bardziej realistyczne zachowanie załogi AI. Obecnie dotyczy on obsady mostku i centrali, przyszłe wersje będą obejmowały zachowanie wszystkich członków załogi uboota w różnych sytuacjach jak np. od stanu wynurzenia do alarmowego zanurzenia, od stanu wynurzenia do zanurzenia i obsadzenia stanowisk bojowych, a także opis zachowań w czasie ataków, uszkodzeń i walki z uszkodzeniami.

Mod jest swego rodzaju improwizacją używającą animacji postaci do oddania zachowań, które nie zostały zaimplementowane w grze. Z tego powodu nie są one doskonałe i dość ograniczone. Gra nie ma wbudowanego mechanizmu wykrywania kolizji i zdarza się że załoganci przechodzą przez siebie. Dodano kontrolki czasowe w celu ograniczenia takiego zachowania, ale mimo wszystko nadal się one zdarzają.

Nie ma animacji umożliwiającej przechodzenie załogantów przez włazy lub wspinania się po drabince - są oni teleportowani. Dodano jednak animacje które powodują że braki w ich zachowaniu nie jest aż tak rażące. Jest to jednak obejście problemu i nie oczekujcie zbyt wiele.

Niektóre postacie wyglądają zbyt staro, więc zostały zmienione. Kilka z tych zmian nie pasuje do historii (np. przepaska na oko). Zmieniono także wielkość głowy oficera wachtowego.

Można wybrać różne wersje zarostu. Można wybrać wersję bez zarostu załogi, a w czasie patrolu podmienić moda na wersję z zarostem. Obecnie nie istnieje możliwość efektu "wzrostu" zarostu załogi - to proces ręczny, polegający na podmianie modów.

Instalacja wymaga tylko jednej wersji modu:
1. MightyFine Crew Mod 1.1 Stock Head - oryginalne twarze
2. MightyFine Crew Mod 1.1 Alt Heads - podmienione twarze
3. MightyFine Crew Mod 1.1 Stock/Beards - oryginalne twarze z zarostem
4. MightyFine Crew Mod 1.1 Alt/Beards - podmienione twarze z zarostem

Wersja jest kampatybilna ze stanami zapisu gry - pliki można podmieniać w dowolnej chwili.

Instalacja:
Poprzez JSGME

Bugi:
Niekiedy załoga nie wchodzi do okrętu podczas zanurzenia (nie chodzi tu o oryginalny bug gry, kiedy załoga pozostaje na mostku)

Niekompatybilność:
Mod nie zgodny z innymi modami, które zarządzają zachowaniem poszczególnych postaci. Tekstury wyglądu postaci mogą być podmieniane.


Historia zmian:
1.0
• Podmieniono mundury i zmieniono zachowanie postaci.
• Dodano 4-tą osobę na mostek.
• Zmieniono animację obserwacji horyzontu obsady mostku.

1.1
• Podmiana umundurowania i animacji.
• Dodano animację wejścia/zejścia z mostku.
• Podmiana 4-tego obserwatora na strzelca.
• Dodano alternatywne wyglądy głów postaci i zarostu.

1.1.1
• Zmieniono zachowanie załogi - postacie nie są tak długo nieruchome.
• Usunięto pliki zarostu i dodano je jako osobne wersje modu.
• Drobne zmiany umundurowania

1.2
• Usprawniono logikę zachowań postaci.
• Zmieniono zachowanie obsady mostku, dodano użycie lornetek.
• Poprawiono zachowanie załogi względem gracza (kapitana).
• Dodano efekty dźwiękowe w centrali.

1.2.1
• Usunięto problemy z konfliktem zachowań.


Źródło:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=163591


DOWNLOAD
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 28 Marzec 2010, 09:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Athlonic's MCCD "More Crew Commands by Dialog" MOD
Dodatkowe komendy podczas dialogu z załogą
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 9 16 Maj 2010, 12:25
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów AI sub crew
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 2 10 Marzec 2012, 20:51
PL_Andrev
Brak nowych postów [WIP] More Crew
Hoth Dział ogólny do rozmów na temat SH V 0 5 Sierpień 2011, 18:21
Hoth
Brak nowych postów MOD-y
matmilanfan Dodatki, mody i modowanie 2 12 Czerwiec 2008, 22:19
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group