POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
UTW a ekran panoramiczny
Autor Wiadomość
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #1   Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 06:15   UTW a ekran panoramiczny

Postaram się rozgryźć ten temat. Będzie ciężko, bo sam nie mam monitora panoramicznego ale z Waszą pomocą może się uda :|

Dostarczam pierwszy plik do testów...

Cameras.dat należy wgrać i zastąpić w katalogu LIBRARY

Nie zapomnijcie o backup-ie pliku oryginalnego z UTW...

:zawstydzony:
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 14:10   

EDIT

DODAJĘ NOWE PLIKI...

Instrukcja:

0. wypakuj pliki :P

1. aby ustawić rozdzielczość wedytuj w notatniku plik d3d9.cfg i wpisz tam
wymaganą rozdzielczość np.: resX=1280 resY=960. oczywiście nie przesadzaj!
warto sprawdzić na jakiej rozdzielczości pracuje Twój monitor i takową wpisać!

2. zapisz plik d3d9.cfg. skopiuj pliki do katalogu głównego gry i zastąp wszystko
koniecznie zrób backup nadpisywanych plików!

3. uruchom w folderze gry instalacja.bat

4. ...i baw się dobrze Suchym w nowej rozdzielczości :)

5. UWAGA! SCREENSHOTY ROBI SIĘ TERAZ KLAWISZEM PRINTSCREEN!

Teraz musicie tylko sprawdzić czy to działa...

UTW-lepsza grafika.zip
Pobierz Plik ściągnięto 212 raz(y) 755.17 KB

Ostatnio zmieniony przez sOnar 2 Czerwiec 2010, 14:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #3  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:09   

Hej sOnar. Naprawdę fajnie, że tak szybko się wziąłeś za tego moda, jednak niestety nie działa on prawidłowo.

Co prawda czarne pasy po obu stronach ekranu zniknęły, jednak obraz rozciągnął się teraz poziomo. Dla zobrazowania sytuacji napiszę, że oko peryskopu jest poziomo jajowate. W pliku d3d9.cfg wpisałem rozdzielczość, w jakiej pracuje mój monitor tj. 1366x768.

Druga sprawa to pojawiająca się widoczna cieniutka linia biegnąca pionowo z prawej strony miej więcej na wysokości notatnika.

Dzięki mimo wszystko za tak szybką reakcję w sprawie tego moda.
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #4  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:12   

Oko peryskopu będzie jajowate (to nieuniknione) a co do tej linii nie mam pojęcia dlaczego się pojawiła i jak wygląda...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 2 Czerwiec 2010, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #5  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:14   

Oko peryskopu podałem jako przykład. Chodzi o to, że cała gra jest rozciągnięta na boki.
Czyli nie da się z tym już nic więcej zrobić?
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:15   

Skasuj cameras.dat w Library i wgraj oryginalne z UTW... powinno pomóc

edit:

Niestety nie da się inaczej rozciągnąć ekranu w SH3. Albo czarne pasy albo rozciągnięcie. Wybierajcie co chcecie
Ostatnio zmieniony przez sOnar 2 Czerwiec 2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #7  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:21   

Ok. Dzięki serdeczne za pomoc. Pozdrawiam
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #8  Wysłany: 2 Czerwiec 2010, 21:35   

Do moderatora:

Problem pozostał nierozwiązany a więc temat do kasacji...
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #9  Wysłany: 3 Czerwiec 2010, 12:51   

Wszystko da się zrobić przez edycję plików graficznych interfejsu i menu.ini. Ale czy ma to sens? Biorąc pod uwagę ogrom pracy?
_________________

 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #10  Wysłany: 3 Czerwiec 2010, 14:25   

Niestety nie ma sensu. Pisanie menu od nowa mi się nie widzi. Mam dość po przerabianiu menu i kamer pod UTW :8)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów WINDOWS 7 OBCIĘTY EKRAN
PL_Pablo107 Pytania i odpowiedzi 7 25 Czerwiec 2010, 16:52
PL_Marco
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Battlestations midway-niebieski ekran
Mikołaj Battlestations: Midway 21 6 Marzec 2012, 19:54
PL_Daritto
Brak nowych postów Przesunięty ekran na LCD
PL_Andrev POMOC 4 12 Sierpień 2011, 23:01
PL_Andrev
Brak nowych postów Printscreen daje czarny ekran
PL_Andrev POMOC 12 3 Lipiec 2010, 16:40
Gość
Brak nowych postów Projekt UTW 1.6/2.0
PL_CMDR Blue R Dodatki, mody i modowanie 226 18 Październik 2010, 12:17
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Poszukiwania UTW
PL_Koval Pytania i odpowiedzi 9 23 Grudzień 2010, 11:41
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group