Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 16 Lipiec 2010, 13:26 Battle for the Baltic
Powstaje nowy mod, który koncentruje się na akwenie dotychczas uważanym właściwie za terytorium Rzeszy. Tym razem nie powalczymy w siłach Osi - wróciła moda na Aliantów, tyle że w barwach Floty Bałtyckiej Robotniczo-Chłopskiej Armii Czerwonej.
UWAGA: W razie problemów z rozpakowaniem plików RAR można używać innych alternatyw, w moim przypadku mod "Russian Voice" udało mi się rozpakować programem 7-zip v.4.65.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 16 Lipiec 2010, 15:56
@ U-42
Tak, mod rosyjskich (nie ruskich, rosyjskich) komend to zwykłe pliki dźwiękowe, nadpisywane na oryginalne pliki - więc nie musisz instalować całego moda, możesz zagrać zarówno "amerykańskimi warchlakami" na czystej wersji, niemieckim ubootem na dodatku czy nawet japońskim okrętem podwodnym no modzie - co kto lubi.
@ PL_Iroks
A to nie jest dział SH4?
Powiem więcej, trzeba mieć i dodatek UBM. Bez dodatku nici z gry.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Lipiec 2010, 15:59, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Tomek Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 15 Skąd: Polska
#6 Wysłany: 16 Lipiec 2010, 21:30
Ten mod to żadna gorąca nowość tylko produkt sprzed ponad pół roku. Obecnie aktualna jest wersja finalna 1.03 (projekt ten mający być w założeniu częścią większej całości na razie zawieszono) z mocno zmienioną procedurą instalowania przez JGSME ale dużo lepsza moim zdaniem. Niestety w obecnej postaci jest tylko po rosyjsku bo mod by sergei "anglizujący" Battle for Baltic z wersji 1.00 już nie działa. Tym niemniej mod jest bardzo ciekawy chociażby z racji dość małego teatru działań bardzo nasyconego minami i rewelacyjnego rosyjskiego speech-packu. Minusem jest zbyt duża skuteczność dział pokładowych sowieckich op kal. 100 mm i 45 mm umożliwiająca szybkie zatopienie nawet dużych statków bez użycia torped. Wroga AI chyba tez nie należy do najmocniejszych. Aktualnie można dowiedzieć się o nim czegoś więcej i ściągnąć potrzebne mod-packi spod tych adresów:
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#8 Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 17:54
mam takie małe pytanko, jeżeli mam Sh IV z super sellera i mam go zainstalowanego bez dodatków to co muszę ściągnąć po kolei i aktywować żeby mod działał?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#9 Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 18:39
Hunter_Silent13 napisał/a:
mam takie małe pytanko, jeżeli mam Sh IV z super sellera i mam go zainstalowanego bez dodatków to co muszę ściągnąć po kolei i aktywować żeby mod działał?
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#10 Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 18:54
ojjjj to muszę mieć u-boat mission a ja mam samego czystego SH IV, inaczej nie zainstaluję?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#12 Wysłany: 27 Wrzesień 2010, 18:22
no nic kolejny wydatek po kieszonkowym to u-boat mission
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#13 Wysłany: 17 Październik 2010, 20:00
ale to się instaluje przez JSGME? tak samo jak pływanie klasą Triton to też przez JSGME?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Może tak, żeby rozjaśnić trochę sprawę:
Istnieją dwie podstawowe metody modowania SH4 - jedna z wykorzystaniem JSGME oraz druga z wykorzystaniem wersji instalacyjnych modów.
Generalnie chodzi o to, w jakiej wersji moda ściągnąłeś. Jeśli posiadasz moda w wersji zestawu bibliotek (czyli coś w rodzaju foldera z plikami), bez pliku .exe to instalujesz przez JSGME. Ta metoda ma jedną bardzo ważną przewagę nad drugą opisywaną poniżej - mody instalowane z wykorzystaniem JSGME możesz bez przeszkód odinstalowywać - także z wykorzystaniem JSGME.
Druga metoda to ściągnięcie moda w wersji instalacyjnej. Taki mod po prostu uruchamiasz po ściągnięciu i wtedy zainstaluje się on automatycznie (oczywiście z podaniem ścieżki dostępu do katalogu głównego gry). Tu niestety nie ma najczęściej odwrotu - jeśli chcesz usunąć tak zainstalowanego moda musisz przeinstalować grę.
Także odpowiadając na Twoje pytanie - zapewne posiadasz moda w wersji do instalacji przez JSGME - czyli Twój mod wygląda zapewne tak: po rozpakowaniu posiadasz kaatalog DATA
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#15 Wysłany: 18 Październik 2010, 08:56
Oczywiście możesz spokojnie wrzucić katalog DATA do katalogu z SH4. Ale jak będziesz chciał go odinstalować to pozostanie Ci reinstall.
Z tego wynika że JSGME to najwygodniejszy sposób modowania gier, a wersje instalacyjne stanowią margines.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#17 Wysłany: 18 Październik 2010, 19:08
czyli jak w tych plikach co sciagnolem mam folder data to przez jsgme to wpakowac do gry i bedzie oks?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Tak.
Metoda powinna wyglądać w ten sposób:
1 - ściągasz wybrany mod
2 - rozpakowujesz do folderu MODS w katalogu głównym gry. Folder MODS jest tworzony automatycznie w momencie pierwszego uruchomienia JSGME (oczywiście pojawi się on w katalogu głównym gry pod warunkiem, że w tym katalogu zainstalujesz wcześniej JSGME)
3 - sprawdzasz, czy po rozpakowaniu nie utworzył się podwójny katalog moda - powinien byś folder z nazwą moda a w środku tylko DATA
4 - po rozpakowaniu i sprawdzeniu do katalogu MODS uruchamiasz JSGME. Jeśli wszystko wykonałeś prawidłowo, w lewym oknie JSGME pojawi się w/w mod do zainstalowania.
5 - pamiętaj, że mody wyświetlane w lewym oknie nie są modami aktywnymi.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#19 Wysłany: 18 Październik 2010, 19:31
hehe nie działa po rozpakowaniu rar jest odrazu folder z nazwą DATA a w środku sea, air, roster itp.
Wpakowalem ten plik data przez JSGME do sh4 wersja 1.5, oczywiście umiem się obsługiwać z JSGME przeciez w sh3 przez to ma instalowanego warship moda ale nie dziala
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Oki, a jakiego dokładnie moda instalujesz?
Czy sprawdziłeś, czy ten mod jest kompatybilny z zestawem jaki obecnie posiadasz?
Jeśli chcesz zainstalować coś, co - dla przykładu - nie jest kompatybilne z TMO 1.6 - to będzie dokładnie tak, jak wcześniej pisał PL_Andrev - zainstalujesz, ale nie będzie działało.
Tak więc co chcesz zainstalować i co już posiadasz zainstalowane?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum