POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SUPERBIKE WORLD CHAMPIONSHIP
Autor Wiadomość
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #1  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 12:36   SUPERBIKE WORLD CHAMPIONSHIP

Gra o wyścigach SUPERBIKE... Wyższy poziom fizyki jazdy niż w Moto GP. Jednym słowem symulacja pełną gębą... Plus ten, że nawet początkujący gracze mogą sobie pojeździć. :)

W SBK 09 mamy dostępne wszystkie motocykle i kierowców, którzy pojawiają się w realnych wyścigach SBK. W singlu dostępne tryby gry to:
-Trening
-Szybki wyścig (coś jak w DW quick mission)
-Mistrzostwa SBK

Multi nie sprawdzałem jeszcze ale ponoć też na dobrym poziomie.

Gierkę polecam na poranne rozbudzenie. :D

SBK09.JPG
Plik ściągnięto 11 raz(y) 145.62 KB

SBK 09 -2.JPG
Plik ściągnięto 9 raz(y) 129.59 KB

SBK 09 -3.JPG
Plik ściągnięto 7 raz(y) 121.7 KB

SBK 09 -4.JPG
Plik ściągnięto 9 raz(y) 118.34 KB

SBK 09 -5.JPG
Plik ściągnięto 10 raz(y) 163.91 KB

_________________
Korweta Flower
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #2  Wysłany: 31 Sierpień 2010, 13:10   

Dla wyjaśnienia:
SBK 09 było w 181 nr. CD-Actiona (08/2010), Mat to jak się kiedyś zgadamy to się razem po ścigamy bo na MotoGP się wychowywałem ale brakowało mi tam dobrej symulacji a nie Arcade'a
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #3  Wysłany: 1 Wrzesień 2010, 20:53   

jak można nazwać jazdę motocyklem symulacją, kiedy gaz działa na zasadzie ON/OFF i tak samo wygląda sprawa z hamulcem?

gdzie tu realizm?
_________________

 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #4  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 18:21   

co poradzisz... Nawet na kierownicy płynnie nie skręca, muszę ją wykręcić o prawie 30-40 stopni by w ogóle zaczął skręcać ale już gaz i hamulec płynnie działał... raczej zostaje przy klawiaturze a i tak wykręcam całkiem niezłe czasy, fajnie się gra
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #5  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 21:36   

Jak dobrze dobierasz linie przejazdu to każdy zakręt ładnie przejedziesz...
W niektórych motocyklach jeżdżących po torze, nawet sprzęgła się nie naciska...
Jak wg. ciebie ma wyglądać symulator wyścigów motocyklowych?
_________________
Korweta Flower
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #6  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 22:17   

to jak matrose... Kiedy podbijamy GameSpy'a?
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #7  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 22:55   

W najbliższym czasie nie za bardzo... Codziennie biegam do babci i wracam wieczorem... A od poniedziałku mieszkam u niej i brak neta mnie czeka... Chyba, że z polibudy wyłapie połączenie to dam znać. :)
_________________
Korweta Flower
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #8  Wysłany: 2 Wrzesień 2010, 23:33   

PL_Matrose napisał/a:
Jak dobrze dobierasz linie przejazdu to każdy zakręt ładnie przejedziesz...
W niektórych motocyklach jeżdżących po torze, nawet sprzęgła się nie naciska...
Jak wg. ciebie ma wyglądać symulator wyścigów motocyklowych?


po pierwsze, to nie w niektórych, ale zawsze na wyższy bieg wrzuca sie bez sprzęgła - to nie dotyczy tylko motycykli nieseryjnych.

Dlatego w grach motocyklowych nie oczekuję większego realizmu niż jest w grze motogp, bo po co? Jeśli ma być większy realizm, to pełną gembą! Co mi po tym, że będzie lepsza "fizyka", jeśli nie będę mógł jej w pełni wykorzystać. Pokonywanie zakrętów poprzez odpowiednie linie przejazdu, to żadna frajda, a już wogóle nie można tego w żaden sposób podciągnąć pod symulację. Na pokonanie zakrętu po pierwsze składa się z operowania gazem, dohamowaniem przed zakrętem, ewentualnym dohamowywaniem w zakręcie delikatnie kontrując podnoszący się motocykl (czego na strzałkach nie można ogarnąć), oraz wyjście z niego dodając odpowiednio gazu do granicy uślizgu opony. Czegoś takiego nie jestem w stanie zrobić za pomocą włączonych/wyłączonych hebli i gazu.

Wyścigówki samochodowe już urealnili na tyle ile to możliwe w domu za pomocą kiery. To samo dotyczy symulatorów lotu - nie wyobrażam sobie latać na klawce, czy myszce.

MotoGP jak dla mnie było świetną zręcznościówką dla funu, bo na obecną chwilę nie ma czegoś takiego jak symulator motocykla i dlatego debatowanie o realizmie w grach o motocyklach nie ma najmniejszego sensu. Jak dla mnie i wielu innych moich znajomych w takich gierkach chodzi o grywalność. Najlepiej na wielu graczy i do tego kilka zimnych browarków.

to by było na tyle mojej opinii na temat tego gniotu :P
_________________

Ostatnio zmieniony przez Sokół 2 Wrzesień 2010, 23:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #9  Wysłany: 3 Wrzesień 2010, 23:14   

No ale w realu jak dobrze podejdziesz do zakrętu to też płynnie przejedziesz. :P
_________________
Korweta Flower
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: World of Tanks
Nasze nicki
PL_Marco Pozostałe gry 20 4 Październik 2015, 15:41
Adal
Brak nowych postów Championship Manager 2007
Kolejna odsłona bestsellerowego Managera
PL_Marco CENEGA 0 16 Grudzień 2006, 12:35
PL_Marco
Brak nowych postów Championship Manager 2008
W planie wydawniczym Cenegi
PL_Marco CENEGA 0 11 Październik 2007, 12:09
PL_Marco
Brak nowych postów World of Tanks
Osiągnięcia sportowe
PL_Matrose Pozostałe gry 735 29 Grudzień 2013, 01:46
PL_fox6
Brak nowych postów World of Tanks
turniej
PL_Marco Pozostałe gry 27 28 Luty 2011, 20:22
Severian
Brak nowych postów World of Warplanes
PL_Andrev Pozostałe gry 118 22 Październik 2013, 08:44
PL_Mirko
Brak nowych postów World of Battleships
PL_Pasterz World of Warships 62 28 Sierpień 2016, 22:09
PL_fox6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group