POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Multi patrol
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 02:19   Multi patrol

W ramach świątecznego nastroju, naszła mnie chęć powrotu na patrole multi w SH5. Spojrzałem sobie na zainstalowane przeze mnie mody i wybrałem te, z którymi najchętniej bym popłynął. Skompilowałem więc paczkę, łączącą te mody. Do pobrania tutaj:

http://plu96.s2.logout.pl...H5/ps_MULTI.rar

(paczka jest gotowa do instalacji poprzez JGSME).

W ramach paczki instalują się następujące mody:

Cytat:

Enviromental Mod 5.0 by W_clear
U-Boat Killer AI Mod by Nisgeis
Wamphyri's Plane Mod 1_01
Zniszczenia by Woojtekn
Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith
Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78
Ui-Boat V2.2 by reaper7


Na razie do testów mam dwie misje, testowane już wcześniej z Pasterzem i Boolem.

http://plu96.s2.logout.pl...5/misje_SH5.rar

(wypakować do katalogu MultiMission)

Zawsze można też wykorzystać oryginalne misje z gry.

Są chętni ???
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 09:40   

Uważasz, że IRAI nie spełnia swojego zadania?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 26 Grudzień 2010, 11:22   

PL_Andrev napisał/a:
Uważasz, że IRAI nie spełnia swojego zadania?


Nie, nie spełnia. To jest bardzo dobry mod do kampani, ale niestety nie nadaje się na multi. Konwój jest zbyt inteligenty, tzn. jeżeli zostanie wykryty uboot, to zmienia trasę by ominąć zagrożenie - bardzo realne, ale powoduje to, że prawdopodobnie, żaden inny uboot już nie zaatakuje - co bardzo obniża grywalność.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 27 Grudzień 2010, 06:50   

Przygotowałem misje treningowe, tak by można było się łatwo nauczyć celowania w modzie Ui-Boat V2.2. Jeżeli ktoś jest chętny na patrol szkoleniowy, niech da znać na PW.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 28 Grudzień 2010, 07:10   

Testuje sobie moje misje treningowe w różnych zestawach modów i chyba muszę wycofać się ze stwierdzenia, że IRAI nie nadaje się do multi. Konwój potrafił ostro skręcić, mimo braku tego moda.

Obecnie testuje sobie tę misję z IRAI i na razie jest ok. Z tym, że zmodyfikowałem troszkę ustawienia hydrofonu eskorty, na wg mnie bardziej realne i dostosowane do wymogów multi.

c.d.n., chętnych do wspólnych testów zapraszam.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 29 Grudzień 2010, 10:51   

Ponieważ ranking SH3 się kończy będzie trochę czasu na SH5. :) Chętnie popłynę po ustaleniu listy używanych modów. Podstawą niestety musi być Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith (tylko tego używam) bo bez tego nie pływam i uważam go za najbardziej dopracowany. Inne mody możliwe, zaproponuj listę niezbędnych (jeśli możesz napisz w skrócie co zmieniają) to ustalimy wstępnie terminy patroli. :piwko:
_________________
w_wilk
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 30 Grudzień 2010, 19:28   

OK nie ma sprawy w_wilku. Ostatnio przekonałem się do tego interrfejsu. Proponuję:

Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith w najnowszej wersji 6.0.0
IRAI_0_0_29_No_hydrophone_on_surface_No_Aircraft_spotting
ZNISZCZENIA
Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1
Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78

plus ewentualne mody graficzne

Enviromental Mod 5.0
FX_Update_0_0_11_ByTheDarkWraith
SteelViking's Interior Mod V1.2
Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith

i dźwiękowe wg uznania
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 30 Grudzień 2010, 20:37   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
FX_Update_0_0_11_ByTheDarkWraith
Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith

Czy przypadkiem ten ostatni nie jest zawarty w FX 0.11 ?
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 30 Grudzień 2010, 21:13   

Chyba nie, ponieważ przy aktywacji obu tych modów nie pokazuje się żaden konflikt.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #10  Wysłany: 31 Grudzień 2010, 08:48   

OK Jak wrócę w niedzielę ściągnę dodatki i przetestuję. Myślę że od 5 stycznia można zaplanować patrol. Dobrze by było termin ogłosić na forum może ktoś jeszcze chętny się znajdzie.
_________________
w_wilk
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 00:28   

A więc dzisiaj z W_wilkiem potestowaliśmy trochę Piąteczkę. Szkoda, że nie dogadaliśmy się dokładnie na temat zainstalowanych modów, gdyż wynikła różnica powodowała wywałkę gracza w momencie trafienia torpedą w cel - taki bonusik w nagrodę :8) . Aż w końcu dotarło do nas gdzie leży problem i gra zaczęła funkcjonować normalnie, czytaj stabilnie. Eskorta wiedziała co robić, a frachte nie chciały tak łatwo tonąć.

Parę screenów:

tak wyglądał konwój, w trakcie podejścia:



udało mi się trafić Dido



który zatonął udając spławik



przy kolejnym podejściu W_wilk przez pomyłkę pomylił :schock biegi i zwołał eskortę na siebie.



a mnie, mimo tego że konwój ostro skręcił udało się trafić Rangera



Podsumowując bardzo ważne jest by mody wszystkich graczy grających ze sobą były jednakowe

W związku z tym przygotowałem paczkę przetestowanych modów, na których spokojnie można grać razem na multi

http://plu96.s2.logout.pl...MULTI_ver_2.rar

w skład paczki wchodzą:

- Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1 (Part 1)
- Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1 (Part 2)
- Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78
- Environment 5.0 MOD
- FX_Update_0_0_11_ByTheDarkWraith
- IRAI_0_0_29_ByTheDarkWraith (ze zmodyfkowanymi przeze mnie wartościami wpływu prędkości uboota oraz czasu przeszukiwania)
- NewUIs_TDC_6_2_1_ByTheDarkWraith (skonfigurowany pod interfejs SH3)
- NewUIs_TDC_6_2_1_No_Hydrophone_On_Surface_No_Aircraft_Spotting
- Flagi Niemieckie
- Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith

tak więc w stosunku do oryginału poprawiamy: interfejs, grafikę oraz AI.

Zapraszam na patrole.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #12  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 08:02   

A czy nie musimy uzgodnić kolejności wgrywania modów?
_________________
w_wilk
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 09:46   

Kolejność modów jest już ustalona i przetestowana. Jeżeli ściągniesz paczkę podaną przeze mnie w poprzednim poście, to wystarczy że go aktywujesz (jest to jeden duży mod) i wszystkie mody będą już wgrane. Nie interesuje Cię wtedy kolejność.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #14  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 12:03   

Jacek oszukiwal, uzywal torped z glowicami nuklearnymi. :lol Jak widzimy na zalaczonym obrazku, nawet trafienie w dziob tak torpeda konczy sie dla okretu zgonem. :lol

BTW. Dzieki za paczke, jak tylko wycisze swoja nowa grafike to potestuje z Wami.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #15  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 12:13   

Jasne że Jacek oszukiwał :8) :lol co trafił w coś torpedą to mnie wywalało :placzus: :cenzura: i cały konwój był jego. :beksa:
_________________
w_wilk
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #16  Wysłany: 5 Styczeń 2011, 20:16   

dobra wyszła kolejna wersja moda TDW, postanowiłem ją wykorzystać ze względu na nową wersję peryskopu. Paczka jest gotowa do pobrania tutaj:

http://plu96.s2.logout.pl...MULTI_ver_3.rar

po rozpakowaniu należy aktywować mod oraz patch odpowiadający stosowanej rozdzielczości. Szczegóły w pliku readme.txt

Przetestujcie czy wszystko działa i do boju na multi.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Renegat 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 432
Skąd: Polska

 #17  Wysłany: 14 Marzec 2011, 19:58   

Właśnie mam świeże SH V i tu mam prośbę Jacku czy dał byś radę zrobić paczkę obecnie przez Ciebie używanych modów z góry dziękuję .
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Renegat 14 Marzec 2011, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #18  Wysłany: 14 Marzec 2011, 23:27   

przygotuję i jutro wrzucę
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #19  Wysłany: 15 Marzec 2011, 09:11   

PL_wolfx napisał/a:
Właśnie mam świeże SH V i tu mam prośbę Jacku czy dał byś radę zrobić paczkę obecnie przez Ciebie używanych modów z góry dziękuję .


Paczkę przygotowałem (170MB), szczegóły w pliku Readme.txt.

http://plu96.s2.logout.pl...MULTI_ver_4.rar

Nie zawiera modów dźwiękowych - są za duże.

podr
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 15 Marzec 2011, 10:44   

Nie wspominając o tym, że lada chwila wyjdzie Multiple UI 6.4.0...
:czytam:

Obecnie trwają testy i poprawki wersji pre-release.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Pierwszy patrol multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 8 5 Kwiecień 2010, 21:20
Łukasz SH
Brak nowych postów Patrol multi SH3
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 15 26 Sierpień 2017, 14:53
PL_kanaron
Brak nowych postów Patrol Multi - St. Lucia 1985
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 0 6 Marzec 2016, 00:16
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów DW - 1 mój patrol multi - Battle of Isle
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 2 28 Sierpień 2015, 20:26
PL_olek0849
Brak nowych postów co do multi?
Majtek80 Ogólnie o SH IV 4 21 Grudzień 2010, 14:56
PL_Matrose


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group