Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 26 Grudzień 2010, 02:19 Multi patrol
W ramach świątecznego nastroju, naszła mnie chęć powrotu na patrole multi w SH5. Spojrzałem sobie na zainstalowane przeze mnie mody i wybrałem te, z którymi najchętniej bym popłynął. Skompilowałem więc paczkę, łączącą te mody. Do pobrania tutaj:
Enviromental Mod 5.0 by W_clear
U-Boat Killer AI Mod by Nisgeis
Wamphyri's Plane Mod 1_01
Zniszczenia by Woojtekn
Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith
Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78
Ui-Boat V2.2 by reaper7
Na razie do testów mam dwie misje, testowane już wcześniej z Pasterzem i Boolem.
Zawsze można też wykorzystać oryginalne misje z gry.
Są chętni ???
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie, nie spełnia. To jest bardzo dobry mod do kampani, ale niestety nie nadaje się na multi. Konwój jest zbyt inteligenty, tzn. jeżeli zostanie wykryty uboot, to zmienia trasę by ominąć zagrożenie - bardzo realne, ale powoduje to, że prawdopodobnie, żaden inny uboot już nie zaatakuje - co bardzo obniża grywalność.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 27 Grudzień 2010, 06:50
Przygotowałem misje treningowe, tak by można było się łatwo nauczyć celowania w modzie Ui-Boat V2.2. Jeżeli ktoś jest chętny na patrol szkoleniowy, niech da znać na PW.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#5 Wysłany: 28 Grudzień 2010, 07:10
Testuje sobie moje misje treningowe w różnych zestawach modów i chyba muszę wycofać się ze stwierdzenia, że IRAI nie nadaje się do multi. Konwój potrafił ostro skręcić, mimo braku tego moda.
Obecnie testuje sobie tę misję z IRAI i na razie jest ok. Z tym, że zmodyfikowałem troszkę ustawienia hydrofonu eskorty, na wg mnie bardziej realne i dostosowane do wymogów multi.
c.d.n., chętnych do wspólnych testów zapraszam.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Władysław Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 252 Skąd: Warszawa
#6 Wysłany: 29 Grudzień 2010, 10:51
Ponieważ ranking SH3 się kończy będzie trochę czasu na SH5. Chętnie popłynę po ustaleniu listy używanych modów. Podstawą niestety musi być Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith (tylko tego używam) bo bez tego nie pływam i uważam go za najbardziej dopracowany. Inne mody możliwe, zaproponuj listę niezbędnych (jeśli możesz napisz w skrócie co zmieniają) to ustalimy wstępnie terminy patroli.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#7 Wysłany: 30 Grudzień 2010, 19:28
OK nie ma sprawy w_wilku. Ostatnio przekonałem się do tego interrfejsu. Proponuję:
Multiple UIs for SH5 with TDC TheDarkWraith w najnowszej wersji 6.0.0
IRAI_0_0_29_No_hydrophone_on_surface_No_Aircraft_spotting
ZNISZCZENIA
Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1
Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78
plus ewentualne mody graficzne
Enviromental Mod 5.0
FX_Update_0_0_11_ByTheDarkWraith
SteelViking's Interior Mod V1.2
Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith
i dźwiękowe wg uznania
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#9 Wysłany: 30 Grudzień 2010, 21:13
Chyba nie, ponieważ przy aktywacji obu tych modów nie pokazuje się żaden konflikt.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Władysław Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 252 Skąd: Warszawa
#10 Wysłany: 31 Grudzień 2010, 08:48
OK Jak wrócę w niedzielę ściągnę dodatki i przetestuję. Myślę że od 5 stycznia można zaplanować patrol. Dobrze by było termin ogłosić na forum może ktoś jeszcze chętny się znajdzie.
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#11 Wysłany: 5 Styczeń 2011, 00:28
A więc dzisiaj z W_wilkiem potestowaliśmy trochę Piąteczkę. Szkoda, że nie dogadaliśmy się dokładnie na temat zainstalowanych modów, gdyż wynikła różnica powodowała wywałkę gracza w momencie trafienia torpedą w cel - taki bonusik w nagrodę . Aż w końcu dotarło do nas gdzie leży problem i gra zaczęła funkcjonować normalnie, czytaj stabilnie. Eskorta wiedziała co robić, a frachte nie chciały tak łatwo tonąć.
Parę screenów:
tak wyglądał konwój, w trakcie podejścia:
udało mi się trafić Dido
który zatonął udając spławik
przy kolejnym podejściu W_wilk przez pomyłkę pomylił biegi i zwołał eskortę na siebie.
a mnie, mimo tego że konwój ostro skręcił udało się trafić Rangera
Podsumowując bardzo ważne jest by mody wszystkich graczy grających ze sobą były jednakowe
W związku z tym przygotowałem paczkę przetestowanych modów, na których spokojnie można grać razem na multi
- Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1 (Part 1)
- Cerberus62 Additional Merchant Ships 1.1 (Part 2)
- Enhanced FunelSmoke_by HanSolo78
- Environment 5.0 MOD
- FX_Update_0_0_11_ByTheDarkWraith
- IRAI_0_0_29_ByTheDarkWraith (ze zmodyfkowanymi przeze mnie wartościami wpływu prędkości uboota oraz czasu przeszukiwania)
- NewUIs_TDC_6_2_1_ByTheDarkWraith (skonfigurowany pod interfejs SH3)
- NewUIs_TDC_6_2_1_No_Hydrophone_On_Surface_No_Aircraft_Spotting
- Flagi Niemieckie
- Sub_Exhaust_1_0_1_byTheDarkWraith
tak więc w stosunku do oryginału poprawiamy: interfejs, grafikę oraz AI.
Zapraszam na patrole.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#13 Wysłany: 5 Styczeń 2011, 09:46
Kolejność modów jest już ustalona i przetestowana. Jeżeli ściągniesz paczkę podaną przeze mnie w poprzednim poście, to wystarczy że go aktywujesz (jest to jeden duży mod) i wszystkie mody będą już wgrane. Nie interesuje Cię wtedy kolejność.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#14 Wysłany: 5 Styczeń 2011, 12:03
Jacek oszukiwal, uzywal torped z glowicami nuklearnymi. Jak widzimy na zalaczonym obrazku, nawet trafienie w dziob tak torpeda konczy sie dla okretu zgonem.
BTW. Dzieki za paczke, jak tylko wycisze swoja nowa grafike to potestuje z Wami.
po rozpakowaniu należy aktywować mod oraz patch odpowiadający stosowanej rozdzielczości. Szczegóły w pliku readme.txt
Przetestujcie czy wszystko działa i do boju na multi.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#18 Wysłany: 14 Marzec 2011, 23:27
przygotuję i jutro wrzucę
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum