Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 24 Luty 2011, 13:19 Przejście w stan spoczynku
Witajcie kochani. Cóż...
Od 2 miesięcy próbuję odrdzewieć. Nie pomógł Das Boot, nie pomógł patrol w SH3. Jeszcze w 2 forach gdzie siedzę dostałem nowe obowiązki (dobra, chciałem je dostać).
Niby mam teraz ferie. (jeszcze kilka dni)... ale nie mogę znaleźć czasu.
Cóż. Jestem osobą dorosłą, inżynierem i umiem dojść do wniosku.
Panowie, z dniem dzisiejszym (tj. 24 luty 2011) odchodzę w stan spoczynku!
Nie jest to pożegnanie, więc nie martwcie się. Nie zniknę. Będę tu zaglądał, na wszystkie zloty się piszę.
Ale nie wezmę aktywnego udziału w grach. Cóż. Niektórzy pamiętają, że wspomniałem o amerykańskiej gildii SW:TOR. I to prawda. Jest to jeden z powodów. Niemniej spędzam na niej też nie tak wiele czasu. Bardziej wciągnęły mnie planszówki forumowe oraz sesje RPG (3-4 razy w tygodniu po 4h. To sami policzcie sobie, ile to zlatuje, a jeszcze studiuję).
Chciałem podziękować wszystkim, za wspólnie spędzone lata, patrole, kłótnie i wszystko inne.
Zwłaszcza chciałem podziękować:
PL_Marco - za stworzenie ze mną rankingu SH3, bycie dobrą duszą klanu oraz wspólne gry
W.A.R.D.C sOnarowi - za moda UTW, który wniósł bardzo wiele do gry i pozwolił mi odkryć drugie dno SH3
PL_Sygule - za świetne cytaty i wspaniałą, wspólną grę
PL_Hubalowi- nieobecnemu, który zaraził mnie pasują do komputerowych planszówek i zorganizował najfajniesze zloty klanu
PL_Jacy - za bycie dobrą duszą klanu. Żałuję, że nie spotkałem go osobiście
PL_CMD Jackowi - za wspólną pracę nad rankingiem
PL_Andrewowi - za całokształt twórczości