Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 16 Marzec 2011, 22:55 Gra strasznie przycina przy przyspieszeniu czasu
Witam. Ostatnio meczy mnie problem. Gdy przyspiesze czas do ok. 128x FPSY z ok 100-60 na mapie spadaja do 1 i ni rusz. Wczesniej tak nie mialem, dalo rade w miaaare plynnie do ok 2048x przyspieszyc. Dodam, ze np. podczas przyspieszenia ok. 32x plynie normalnie 2 sekundy po czym lekka zwieszka, pozniej znow. Moj sprzet to Pentium Core Duo 2x 2,6ghz podkrecony, radeon 9400gt 1gb, 2gb ram. Win 7 x64 . Dziwi mnie to, ze wczesniej dalo rade a teraz juz nie idzie pograc a nie widzi mi sie siedziec 5dni i czekac na patrol;]
Zacznijmy od tego przyjacielu ze pamięci ram 2Gb na SHV a zwłaszcza Win 7 to troszkę mało
proponuje przeinstalować SHV na czystą partycję i wyczyść partycję systemową.
system praktycznie swiezutki,wieem ze troche malu tego ramu ale poki co nie planuje kupna nowego. Uzywam readyboost 8gb kingstonem ale to raczej malo pomaga;p odkurzacze mam, ashampoo winoptimizer, prawie codziennie czyszcze.
Problem rozwiazany, tzn nie rozwiazany a wyeliminowany - przeinstalowalem SHV . Co bylo powodem...nie wiem ale bryka lepiej niz wczesniej;p
ponawiam pytanie. Jednak problem nie zniknal. Ale odkrylem pewna rzecz, wystepuje on jedynie w kampani. W pojedynczych (historycznych) misjach moge przyspieszyc nawet do 5000x bodazje i nie odczuwam spadku fpsow tak jak przy przyspieszeniu podczas kampani no i w dodatku martwi mnie to, ze wczesniej tak nie bylo. Pobawilem sie w panelu sterowania nvidi, ustawilem praktycznie wiekszosc na wydajnosc a nie jakosc, wszystko na minimum w SHV i wylaczony AA . Zainstalowalem moda antilag (ogranicza fpsy do 35 co ma polepszyc plynnosc gry)
Problem leży nie po stronie grafiki, lecz procesora/ramu. Na tak dużym przyspieszeniu czasu gdzieś się dławi. Może to być też wina po prostu gry, może późniejszy rok kampanii i więcej jednostek do generowania/obliczania trasy.
Czysty SHV . Kombinowalem z obejsciem DRM sposobem ZygmuntTorpedo i to jakos wplynelo na plynnosc dzialania. Gdy zalozylem nowy profil gra dziala jak nalezy;)
Imię: Krzysztof
Ulubiona Gra: Silent Hunter ( wszystkie czesci )
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 28 Skąd: Nowy Jork
#10 Wysłany: 2 Sierpień 2011, 01:08
To normalne, Jeżeli przyśpieszysz np. 2000 razy, Wszystko sie dzieje 2000x szybciej niż normalnie ( mam namyśli np. ruchy wody,statku itd, To wpływa na wydajność procesora.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum