POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Peryskop MEP MaGui 3.4
Autor Wiadomość
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #1  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 10:22   Peryskop MEP MaGui 3.4

Czy ktoś potrafi posługiwać się tym sprzętem skutecznie na tyle, by wprowadzić prędkość celu?

SH3Img@3-4-2011_10.16.56_83.jpg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 202.36 KB

_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 3 Kwiecień 2011, 10:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #2  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 10:52   

To mi przypomina trochę OLC GUI 1.2.7 - -- super precyzyjny kalkulator torpedowy . Miłem kiedyś tutorial do tego . Niestety mało na nim grałem i dość dawno temu . Ale może tutorial jeszcze gdzieś znajdziesz .
Edit : JEST Tutorial do OLC GUI 1.27 Na Sub Sim . Może Ci to pomoże . Wygląda to bardzo podobnie ,do tego co jest na twojej ilustracji.
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
Ostatnio zmieniony przez janko175 3 Kwiecień 2011, 10:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #3  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 13:19   

Ja kiedyś umiałem obsługiwać OLC. Wszystko zależy od pierścieni wewnątrz peryskopu, stopera i tablic... ale niestety obecnie nie pamiętam już co i jak
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #4  Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 18:11   

Mam już ten tutorial . Jakbyś miał jakimś problem ze zrozumieniem , to łap mnie na vento .
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
Ostatnio zmieniony przez janko175 3 Kwiecień 2011, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #5  Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 17:08   

Fajnie, złapiemy się, gdy znajdziesz czasu trochę.
Możesz mnie złapać na skajpie - AMZ527 - ZAPRASZAM.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #6  Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 17:56   

janko175 napisał/a:
Mam już ten tutorial . Jakbyś miał jakimś problem ze zrozumieniem , to łap mnie na vento .



Sonarku a mógłbyś mi podrzucić ten plik z peryskopem bez plam?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #7  Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 19:54   

o widze , ze nie tylko ja pizgam na tym perolu ale mam lepsza wersje, MaGui Version F. Zapytam na subsim Ventoro , lub Makmana o toturial do GUI . Jak go udostepnia to postaram sie zapodac go na stronce. :8)
 
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #8  Wysłany: 13 Kwiecień 2011, 23:57   Tutorials

Milej lektury. :8)

Tutorials-The ''broken'' TDC Attack Methods.zip
Pobierz Plik ściągnięto 344 raz(y) 9.04 MB

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #9  Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 18:42   

Qrcze, może ktoś podać link do wersji MEP MaGui 3.4 Final Version?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #10  Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 20:45   

Daj namiar na skayp i sprawa zostanie zalatwiona szybko i pozytywnie :8)
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #11  Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 22:53   

Hmmm, jeden problem - MaGui F zmienia tarcze namiarowe z x15 na x12. Mam problem, bo nie mogę wyznaczyć prawidłowego kąta wyprzedzenia (według manuala "x") w przypadku tzw. perfect shot. Zmiana podziałki wprowadza inne wartości factora na tarczach, co powoduje, że na przykład kąt wyprzedzenia w manualu, przy tych samych ustawieniach wyjdzie mi inny, niż w grze.
Jak rozwiązać ten problem?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #12  Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 14:37   

To proste bardziej realistyczne podejscie do kata kursowego . Jak jednostka idzie w twa strone , zmniejszasz kat "natarcia" , a kiedy odchodzi od ciebie adekwatnie zwiekszasz ten kont , pomiedzy +15' , 20' . Ot i cala tajemnica nowych zmian w MaGui. Dla ogranego gracza , powstaja nowe mozliwosci torpa naprawde idzie po kontach , do tej pory niedostepnych z podstawy TDC innych kalkulatorow torpedowych. Bardzo realne a nie jak dotychczas okrojone pasmo kata"natarcia" torpedy. Tylko , zal jest jednego. Peryskop MaGui wiekszosc graczy adoptuje do normala i uprawiania kanibalizmu "moderatorskiego" , w jak najszerszym slowa tego znaczeniu. Tym oto pozytywnym wywodem pozwole sobie zakonczyc temat "Wiem , ze nic niewiem" :szpaner: :8)
 
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #13  Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 17:32   

PL_Daritto napisał/a:
Qrcze, może ktoś podać link do wersji MEP MaGui 3.4 Final Version?


No problem . A przeglądasz czasem forum Sub sim ? :)
http://www.gamefront.com/files/user/makman94
Edit:
Eeeee :hmm cos mi teraz zaskoczyło ,że już to masz . Niestety nie znam tego modu . Jedynie w OLC GUI się orientuje . Przynajmniej w kwestii TDC .

ORP_Bałtyk przyznam sie ,że nie zrozumiałem z twojego wywodu nic a nic . :|
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
Ostatnio zmieniony przez janko175 16 Kwiecień 2011, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #14  Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 19:00   

No ja też średnio zrozumiałem co ORP_Bałtyk chciał nam przekazać.
Co do MaGui to już go rozpracowałem. Tak naprawdę zmiana factora nie ma większego wpływu na sposób namierzania. Jedyne co tak naprawdę jest udziwnione w MaGui (w OLC również) to wyznaczanie prędkości celu. Zupełnie nie rozumiem po co aż tak to skomplikowano skoro jest wiele innych, równie precyzyjnych jak i prostych metod, by znaleźć tą wartość. Ale reszta to całkowity wypas :D
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
ORP Baltyk 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: tomasz
Ulubiona Gra: silent hunter3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: walcz

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #15  Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 20:17   

Piszac powyzszego posta mialem taki natlok mysli , iz nie zdalem sobie sprawy z tego , ze mam klopot z ze sprecyzowaniem tego co chce przekazac innej osobie.Poprostu musze popracowac nad wlasna kreatywnascia , i plynoscia przekazu werbalnego :8)

PS. Zachowalem sie jak guwniarz , ale to sie wiecej nie powtorzy. :shy :aniolek:
 
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #16  Wysłany: 19 Maj 2011, 10:41   

Witam dzieki temu tematowi wróciłem do sh3 po małej przerwie.
MaGui jest dla mnie podstawowym modem bez niego nie pływam:)
Jeżeli kogos zainteresuje to mam video tutorial jak kręcić tarczą aby coś trafić
pozdrawiam
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #17  Wysłany: 19 Maj 2011, 16:10   

W zasadzie bazuję na "normalnym peryskopie", ale chętnie popatrzę, co należy robić z peryskopem MaGui - jeśli oczywiście nie jest to problemem.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #18  Wysłany: 19 Maj 2011, 16:46   

Chciałem wrzucić swoja paczkę ale znalazłem linka do niej
http://www.subsim.com/rad...do=file&id=1112
Tarcza troszeczke inaczej wyglada niż ta w modzie magui F ale praktycznie to to samo:)
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #19  Wysłany: 19 Maj 2011, 21:04   

Nie mogę utworzyć konta na subsimie, w związku z tym nie mogę tego materiału obejrzeć.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
woyteka 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 53
Skąd: Ziemi

 #20  Wysłany: 20 Maj 2011, 13:45   

Proszę bardzo
http://www.gamefront.com/...+Tutorials1.rar
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Storm87's OLC-MEP Reworked Scene for GWX v1.0
Coś nowego ode mnie
PL_Storm87 Dodatki, mody i modowanie 43 19 Sierpień 2011, 17:59
PL_Storm87
Brak nowych postów Mod interfejsu MaGui 3.06 by DrJones
melis Dodatki, mody i modowanie 3 1 Wrzesień 2019, 19:01
melis
Brak nowych postów MaGUI albo OLC, oto jest pytanie
woyteka Dodatki, mody i modowanie 15 31 Marzec 2013, 19:24
PL_maniek
Brak nowych postów Peryskop
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 8 11 Kwiecień 2010, 14:52
seba999
Brak nowych postów Peryskop Problem
woonteerxd Pytania i odpowiedzi 7 21 Kwiecień 2010, 17:06
PL_petryko6
Brak nowych postów funkcja fotografi przez peryskop
nieaktywna funcka fotografi przez peryskop
krzysztof333 Pytania i odpowiedzi 1 18 Czerwiec 2008, 13:40
Bluski
Brak nowych postów Jak określić prędkość okrętu przez peryskop?
PL_Andrev Cafe Rene 3 20 Październik 2009, 08:03
PL_Storm87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group