POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
U-BOATS: TOTAL WAR
Autor Wiadomość
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #1  Wysłany: 30 Marzec 2008, 14:19   U-BOATS: TOTAL WAR

Maniek pytałeś co z moim modem. Oto mały spis i mocno niekompletny...

co wprowadza mój mod + pakiet misji na tą chwilę...

- 64 trudne misje w różnych miejscach
- wszystkie misje pisane na hosty 100% realizmu z zaliczonym SURV na testach
- wszystkie misje mają około 30 minut podkradania się pod sam konwój
- wszystkie misje są pisane i sprawdzone na czas 2-3 godzinnego patrolu
- wszystkie pozycje startowe ubootów są jednakowe - czyli sprawiedliwe
- całkowita zmiana jasności światła!
- na modelach!
- na morzu!
- na obiektach na i podwodnych!
- całkowita zmiana koloru światła na modelach!
- na obiektach na i podwodnych!
- na niebie!
- na lądzie!
- na postaciach!
- na morzu oraz w jego toni!
- nowe stożkiwate czerwone światło żarówki na mapie
- zmiana mgły
- zmiana zamglenia morza wraz z jego odcieniami
- prawie w 100% zremasterowany dźwięk!
- rewelacyjny żywy dźwięk sonaru wibrujący w głębii!
- nowy dźwięk pomiaru głębokości z feedbackiem!
- rewelacyjny dźwięk otwierania wyrzutni oraz torpedy (rosyjski mod) dorobiłem dźwięk torpa pod hydro!
- nowe eksplozje, sonary, pingi, podbicie basu oraz obniżenie wysokości dźwięku w celu ciar na plecach
- nowe rozróżnialne nasłuchy eskorty i wielu innych jednostek
- przy niewybuchu bądź trafieniu najbliższy statek bije syreną na alarm!
- możliwość spacerowania po ubocie na powierzchni!
- można wychylać się z kiosku w każdą ze stron (bardzo efetowna sprawa)!
- można iść sobie na dziób lub rufę!
- stanąć między członkami wachty!
- nawet położyć się w kiosku i patrzeć w niebo!
(kamera chwieje się razem z ubootem - na trybie lorneta także!)
- nowa klawiszologia. niebezpieczne komendy z controlem
+ dodatkowe np: sprawdź głębokość; idź do messy,
- zaciemniony panel peryskopu i uzo!
- na trafionych torpedą jednostkach widać spore dziury w poszyciu a zupełnie inne po pociskach działa
- brak jakiejkolwiek identyfikacji niewidocznych i widocznych jednostek na notatniku przeciw oszustom
- oficerowie mają luzacko czapki przechylone w tył!
- nowe niebo!
- nowe morze!
- nowa fala!
- nowa piana i jej odcienie!
- nowy ślad torpedy!
- nowy dym!
- nowe explozje!
- nowy księżyc!
- nowe bandery!
- nowe 'zegary'oraz tarcza hydrofonu

na razie więcej grzechów które na SH3 popełniłem nie pamiętam ale uczyniłem je
wręcz z beszczelną prefidną premedytacją
:lol


:papapa:
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Maj 2009, 17:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #2  Wysłany: 30 Marzec 2008, 16:50   

LINK??
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #3  Wysłany: 30 Marzec 2008, 18:12   

OOO sOnar jeżeli mam być szczery aż do moczu, to bardziej interesują mnie Twoje przeróbki graficzne_ please on the my priv!!!!!!!
dlaczego delikatnie podchodzę do Twpich realistycznych misji??? , już kiedyś w nie grałem i dupa !!! dla mnie cudem było nie ubicie mercha, ale przeżycie na subie troche dużej niż 10 minyt!!! a jeżeli te maja być jeszcze trudniejsze-to już wcale sobie nie pogram,
UUUU dawaj graficzne!!!
pozdr
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
Ostatnio zmieniony przez PL_maniek 30 Marzec 2008, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 30 Marzec 2008, 18:27   

Gadałem z sOnarem.. Trwają ostatnie szlify... Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć to w akcji...

Najbardziej interesują mnie:
Cytat:
- możliwość spacerowania po ubocie na powierzchni!
(...)
- zaciemniony panel peryskopu i uzo!


ZWŁASZCZA TO DRUGIE!! sOnar! Trzymam kciuki, że uda ci się to doszlifować do końca!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #5  Wysłany: 30 Marzec 2008, 20:47   

Dokładnie Finek. Trwa dopieszczanie misji i drobnostek. Maniek - proszę, nie myśl o fast foodach. Te czasy treningów już minęły.

Moje misje są cenione nie tylko wśród graczy polskich ale także zagranicznych (maniaków reala).

Różnią się od innych tym, że cisną strużkę potu na czoło za każdy błąd w sztuce - to też zaletą ich jest eliminacja hałasujących graczy na starcie. Sytuacje i scenariusze są dobrane tak by budzić grozę i respekt wobec atakowanej grupy. W żadnej z nich nie sprawdzi się zasada 'Carpe Diem' ale mistrzowskie prowadzenie okrętu podwodnego.

Tym starałem się zbliżyć do realnego zagrożenia w tamtejszych czasach którego SH III nie oddawał w żaden ze sposobów przy 4 niszczycielach na 8 ubootów...

Cisza, skupienie, trzeźwość myślenia i baty za każdy błąd motywują do samorealizacji i rozważenia swych błędów. Każda z moich misji to: paciorek w trakcie oraz spowiedź po patrolu i rozważenie swoich grzechów w razie porażki... a o to chodzi...

Jeśli pisze, że konwój SC-143 obstawiało 15 eskortowców - to tak zrobiłem. To - że podejście jest najczystszym wyciskaczem potu z gracza sprawia wiwat triumfu dającego niepowtarzalną radochę, że byliście bezbłędni...

Mogę Polishseamen jako demo pakietu zaserwować jedną z misji - ale obiecajcie na słowo, że uderzycie na ten konwój całą brygadą i napiszecie o tym. Nie chcę recenzji z któregoś podejścia ale z tego pierwszego...

Chętnie przeczytam Wasz raport i wrażenia z mojej wersji SC-143...

Maniek będziesz piszczał. Obiecuję...

Pozdrawiam :papapa:
Ostatnio zmieniony przez sOnar 30 Marzec 2008, 20:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #6  Wysłany: 30 Marzec 2008, 21:23   

cholera to mam przerywane!! Soonar a może dogadamy się o kilka modów graficznych???
pozdr
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #7  Wysłany: 30 Marzec 2008, 21:28   

Wybacz Maniek. Nie da rady. Nie po to się tyle pocę by rozdać to w kawałkach. Zrozum proszę. Jedynie jednolita forma moda wchodzi w rachubę skoro mowa już o prezentacji...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 30 Marzec 2008, 21:34   

sOnar.. A grzebałeś też w AI, czy to na co Maniek narzeka, to po prostu misje...
Tą misję SC możesz mi podesłać.. Możemy ją rozegrać <oczywiście za pierwszym razem>
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #9  Wysłany: 30 Marzec 2008, 21:42   

OK. Ale chcę by było honorowo. Bez zaglądania w 'kod', ni wcześniejszych samotnych prób podejścia. Chcę byście to przeżyli razem a nie w wersji 'bo ja już to grałem' ale Wam pohostuję...

ba. mało tego. możemy o 22:00 - 23:00 dziś uderzyć razem. chętnie sam dostanę manto jak coś spapram...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 30 Marzec 2008, 21:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #10  Wysłany: 31 Marzec 2008, 21:18   

SOnar z innej beczki, pakuj dupę na forum"grupa poszuliwawcza Orzeł", tam w poście "Dziwny pasażer" wklejono Ci fotę odnies się do niej
pozdr
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #11  Wysłany: 8 Kwiecień 2008, 01:59   

zapodaję kolejne screeny z Total Uboat War...
są jako wygaszacz ekranu 24 MB

http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/

długo nie poleży więc bierzcie go szybko :)

finałowe prace nadal trwają...
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #12  Wysłany: 8 Kwiecień 2008, 14:15   

:schock Jakoś tak inaczej wygląda niż podstawka. Zapowiada się ciekawie.
_________________
Korweta Flower
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #13  Wysłany: 8 Kwiecień 2008, 14:17   

bo nadal robię eksperymenty ze światłem...

[ Dodano: 22 Kwiecień 2008, 01:11 ]
noc stała się nocą



eksplozje są eksplozjami....



światło jest światłem



uboot jest ubootem...





i nie jest już choinką...



matwi popatrzą na niezły film...



a bycie na obserwatorze to przyjemność...



cziterzy za dużo nie polukają przez szkła...



jak się ściemnia - to się ściemnia...



piana nocą nie była biała i nie jest...





księżyc świeci choć nie świecił...



noc w morzu jest nocą w morzu...



a grywalność i jej smak jest wybuchowy...



a o dźwiękach już nic nie mówię...

światło

oto próbki mej cięzkiej pracy odwalonej w hexadecymaliach w edycję światła w grze i na modelach. wszystkie shooty nie są edytowane w żadnym z programów graficznych. są czystymi zrzutami z mojej gry...

zmiana setek ustawień światła kosztowała to ogrom pracy...




































każda z pokazanych tu (i nie pokazanych) sytuacji wymagała osobnego doboru temperatur i odcieni barw oraz ich ręczne wklepywanie po sześć lub osiem bajtów na kolor.

Troche więcej spamu:



















































[ Dodano: 22 Kwiecień 2008, 01:17 ]
linki rozmów toczące się w tym temacie:

forum kolegów z Sea Devils
http://www.seadevils.pl/f...p?p=11373#11373

forum WARDC (wymaga rejestracji)
http://www.submania.fora....d-pack,541.html

a temu plikowi co ma 24 kilogramy zostało na serwerze kilka dni jeszcze. polecam

http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/

[ Dodano: 21 Maj 2008, 04:48 ]
ja już chyba mam świra na tym punkcie. poprzednie shoty traktujcie bardziej jako ciekawostkę przyrodniczą poza pokazującymi światło dzienne...

gra wygląda jak film na żywo. pływając nocne patrole po prostu piszczę z radochy bo prawie już finał mojej ciężkiej pracy...

wróciłem do modowania na nowo. efekty poniżej...

dd wyglądają jak z piekła rodem! przerażają!


nieźle wrednie wygladają...


podkradanie się pod konwój to rajskie dla oka widoki


takie widoki na TOTAL UBOAT WAR to teraz normalna rzecz


dziś kręcimy Das Boota - czy lepszy film?


ciężko uwierzyć że to nie są prawdziwe statki ale modele 3D


kropienie z działa daje super wrażenia i efektowne eksplozje...


eksplozja tankowca


gra czy film?


w świetle reflektorów


poprawiłem leciutko eksplozje i światło nocne na modelach...


na sam widok dd obecnie można dostać zawału...


a co najważniejsze pokonałem transparentne tga i biki czego wynikiem jest nasze własne menu z własnym filmem (testowym) w szkle...



cały interfejs został zmieniony, lub zmodyfikowany. peryskop jest nowy i całkiem niemal wyciemniony wraz z konsolą buttonów przez co patrzenie przez szkło w nocy sprawia wrażenie że światło nocy oślepia.

wszystkie tekstury jednostek zostały pozbawione żarówiastych kolorów, sztucznej jasności oraz absolutnie poprawiłem hexadecymalia kolorów wszelakich świateł - przez co gra nabrała filmowego niemal realizmu

jednym zdaniem - szaro, ciemno, strasznie a przez co świetnie bo bardzo realistycznie - całkowicie zremasterowany przeze mnie dźwięk dobija resztki pozornego odczucia się bezpiecznym...

pozdrawiam z W.A.R.D.C
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #14  Wysłany: 22 Maj 2008, 14:01   

Ja mam takie dwa pytania:

1. Czy ten plik do pobrania to ta najnowsza wersja?

2. Jak rozumiem zmiany w modelach poszczegolnych wprowadzane sa bezposrednio na danym modelu? Czy tez w samym silniku gry? (tj czy np dodatkowe statki, takie jakie sa uzywane na patrolach PS, rowniez beda zmienione przez ten mod?)

A wyglada super :)
_________________

 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #15  Wysłany: 22 Maj 2008, 20:38   

1. Czy ten plik do pobrania to ta najnowsza wersja?

Plik jeszcze nie jest udostępniony ponieważ pracuję jeszcze nad nim. Już wkrótce będzie
można go mieć. Na czas obecny prace trwają. Oto coś na pocieszenie:

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

to starszy film ale z napisami

http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

a to napisy polskie do niego http://files.filefront.co...;/fileinfo.html

2. Jak rozumiem zmiany w modelach poszczegolnych wprowadzane sa bezposrednio na danym modelu? Czy tez w samym silniku gry? (tj czy np dodatkowe statki, takie jakie sa uzywane na patrolach PS, rowniez beda zmienione przez ten mod?)


hmmmm... bezpośrenio w kodzie modelu, w jego grafice ale najważniejsze są bezpośrednie zmiany w samym kodzie i skryptach gry. bez tego nie wyglądałoby to jak wygląda.

nie jestem w PS. jestem tu gościnnie jako że ludzie tutaj to moi starzy znajomi i w nie jeden bój ramię w ramię z nimi szedłem. tak myślę o rozbudowaniu moda o dodatkowe jednostki. reszta jest kwestią czasu. jeśli dodam nowe jednostki będę każdą z nich musiał dostosować do moda by nie było na nich debilnie tęczowych kolorów jakie nam zaproponowali bajko 'koloryści' z rumunii. silent hunter to nie bajka - to symulator okrętu podwodnego - a więc jak na morzu - ma być szaro, ciemno i do d.... :lol aby nadać jak najlepszy klimat w grze...

A wyglada super :)

hmmm. dziękuję. staram się....
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #16  Wysłany: 22 Maj 2008, 20:58   

sOnar napisał/a:

hmmmm... bezpośrenio w kodzie modelu, w jego grafice ale najważniejsze są bezpośrednie zmiany w samym kodzie i skryptach gry. bez tego nie wyglądałoby to jak wygląda. (ciach)


Oki, lapie - wnosze tez, ze instalowanie na GWX moze byc problematyczne ;)
To ja czekam aby storpe...tfu przetestowac wersje finalna ;)
_________________

 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #17  Wysłany: 22 Maj 2008, 21:01   

Pasuje na tym zrobić ranking multi-teamowy... 83 misje już są (54 już sprawdzone). Trzeba pogadać z chłopakami z PS i SD....

[ Dodano: 4 Czerwiec 2008, 05:45 ]
hy hy hy.... :)















Flary na S.O.S !



młyn totalny



zapach trupa...







[ Dodano: 4 Czerwiec 2008, 05:46 ]
aaaaa...

zapomniałem o 'beng beng'

BANG! BANG!
http://pl.youtube.com/watch?v=5Vy2YflV45s
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 12:10   

Ale walnęło... Piekielna atmosfera...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 4 Czerwiec 2008, 12:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #19  Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 13:48   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Ale walnęło... Piekielna atmosfera...


Super :)

Zeby to jeszcze z GWXem bylo kompatybilne... ;)
_________________

 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #20  Wysłany: 4 Czerwiec 2008, 14:50   

Wow! Ale s0narek powiedz, że mocno nie obciąża kompa ten bajer co robisz.
_________________
Korweta Flower
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-Boats Total War ?!
ludendorf Pytania i odpowiedzi 1 2 Kwiecień 2010, 19:09
PL_fox6
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
nowinki, opinie, aktualizacje UTW...
Gość Dodatki, mody i modowanie 69 24 Listopad 2012, 13:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [ Ankieta ] EMPIRE TOTAL WAR & NAPOLEON TOTAL WAR
Bitwy Morskie
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 6 28 Czerwiec 2016, 22:54
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów Napoleon Total War
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 15 19 Październik 2010, 18:29
PL_fox6
Brak nowych postów EMPIRE ToTaL WAR
PL_fox6 Pozostałe gry 42 23 Październik 2010, 21:32
PL_fox6
Brak nowych postów Seria TOTAL WAR
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 5 29 Grudzień 2008, 18:05
PL_FrankDark
Brak nowych postów TOTAL WAR w sieci
PL_Adm.Lütjens Pozostałe gry 2 25 Wrzesień 2011, 00:49
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group