Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Koncern Ubisoft ujawnił dziś pierwsze informacje dotyczące nowej gry z cyklu Silent Hunter. Według informacji przekazanych przez wydawcę, w Silent Hunter Online zagramy za darmo poprzez przeglądarki internetowe i razem z innymi uczestnikami zabawy formować będziemy wilcze stada uczestniczące w bitwie o Atlantyk.
co to jest ??? o co chodzi ??? zobaczymy w najbliższym czasie
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica Pomógł: 21 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2005 Posty: 2456 Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa
#3 Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 21:44
To nie bedzie zadna rzeznia to bedzie strzelanka ale mam nadzieje, ze dzieki niej kilkoro ludzi przesiadzie sie na prawdziwy symulator
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 26 Kwiecień 2012, 21:49
PL_Daritto napisał/a:
Hohohohoooo!
Ciekawe co to za rzeźnia będzie. Zaaplikowałeś już o dostęp do wersji Beta?
He he nie mam na to czasu, ale z będę obserwował jak się ten projekt rozwija.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#11 Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 11:08
Może być ciekawe. Tak jak napisaliście, dzieki temu może być więcej chętnych na patrole z nami.
Coś ostatnio koledzy "wzdychają" do pływania na niszczycielach. Może jednak czas przejść na o.p.
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Grałem na podwodnych żeby (jak to Boolo mówi) swojego wroga poznać.
Mój największy sukces na DD to utopienie Hubala w pierwszym rzucie bombek. http://forum.polishseamen...deea7004e1046e9 Hubalek w szoku przez tydzień był.
Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 490 Skąd: Szczecin
#13 Wysłany: 27 Kwiecień 2012, 15:15
rewelacja, rewelacja !
ale jacys programisci juz jeden symulator we flashu zrobili, kiedys wrzucalem nawet gdzies tutaj link, tamto to jednak niewypal i nie znalazlem w nim graczy
Mam watpliwosci do tego flasha, wszystko co widzialem we flashu bylo kuszacym kolorowym blyszczacym papierkiem z gownem w srodku.
Pewnie bedzie strzelanka z poziomem realizmu na poziomie symulatorow podwodnych sprzed 15 lat, ale to krok w dobrym kierunku, moze powstanie globalna gra wojenna laczaca wiele rodzajow wojsk, cale fronty w czasie rzeczywistym mi sie marza
_________________ Ma Anglia Nelsona i Francja Villeneuve'a,
Medina-Sidonia w Hiszpanii żył,
A kto dziś pamięta Arenda Dickmanna?
To polski admirał, co z Szwedem się bił.
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#16 Wysłany: 1 Maj 2012, 18:44
PL_CMDR Blue R napisał/a:
No no no...
Jak SHO okaże się sukcesem, to może i SH6 ruszy?
Hihihi. SHO jest właśnie tym SH6, tyle, że tym razem DRM będzie uzasadniany grą online. Managerzy UBI poszli po rozum do głowy. Ale...
Nie będzie to żadna rzeźnia, lecz strzelanka typu rzeźniczego. Tzn. będzie to gra na zasadzie, kto więcej ustrzeli. Można będzie zapomnieć o tym, żeby ekscytować się jednym ustrzelonym statkiem - co to za shit? - zapytają casualowi gracze. Z jednej akcji będzie się wracać pewnie ze 100 tys. ton na okręt bo dopiero 5-7 statków lub jakieś pancerniki to będzie satysfakcja dla typowego kida z hameryki.
No i będzie można też zapomnieć o modach, więc durne pomysły UBI nie będą nigdy skorygowane.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#17 Wysłany: 2 Maj 2012, 08:55
Na postawie niemieckiego wywiadu: gra "podobno" ma zawierać elementy:
- strategiczne (kiedy, kogo i kto ma atakować),
- taktyczne (bitwa),
- komponent zarządzania flotą,
Oprócz tego:
- gra darmowa (płatne konta umożliwią kupno dodatkowych elementów / szybszy postęp),
- będzie wspierać MMO (wilcze stada),
- gra przeznaczona dla osób interesujących się symulacją morską,
- oparta na Flash-11,
- coś o lecie 2012, prawdopodobnie publiczne beta-testy.
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#18 Wysłany: 2 Maj 2012, 10:17
No ciekawe, ciekawe, szkoda tylko, że SH5 też zapowiadało się ciekawie, a co z tego wyszło, to co innego...
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#19 Wysłany: 2 Maj 2012, 12:33
Przy okazji na podstawie pierwszego obrazka widzę, że ktoś w UBI wpadł na ten sam pomysł (na który wpadłem jakieś pół roku temu) jak zrobić widok peryskopu na dwóch nałożonych na siebie widokach 3D. Właśnie coś takiego warto zrobić w SH3 (tylko większy widok peryskopu).
Jest to teoretycznie możliwe ponieważ SH3 jest zdolny wyświetlić jednocześnie obraz peryskopu oraz widok z kamery sytuacyjnej - a więc dwa widoki 3D jednocześnie.
Obracanie wtedy peryskopem mogłoby wtedy obracać również widok (tła) centrali lub kiosku, co dałoby nie notowane wcześniej poczucie realizmu, przebywania wewnątrz okrętu podwodnego i orientacji w przestrzeni. Podobnie w przypadku widoku lornetki na tle widoku z mostka. Wtedy zniknęłyby dylematy czy widoczna podziałka kierunkowa w lornetce jest potrzebna czy nie bo wtedy zorientowanie się we własnym kierunku względem okrętu byłoby banalnie naturalne.
Olamagato, a kojarzysz jedne z modów DivingDuck-a?
Tam było jak stał w kiosku i obracał peryskopem. Brakowało
wtedy widoku z peryskopu, ale efekt był super.
Dalej co do tego widoku to kojarzy mi się mod do SH II
z tym ze tam wtedy tło (centrala) była właśnie nieruchoma.
Natomiast co do całej gry - ludzie to będzie we flash-u
nie ma porównania do poprzednich wersji . . .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum