Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Łukasz
Ulubiona Gra: Silent Hunter,Sniper Elite i inne w tematyce WW II
Wiek: 44 Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 22 Skąd: Międzyrzecz
#1 Wysłany: 29 Czerwiec 2012, 11:33 Tutorial
Witajcie
Czy jest gdzieś na forum jakiś tutorial jak grac w SH5? bo nie mogę nigdzie znaleźć...ogólnie chodzi mi o to żeby ktoś mi pomógł grac w ta grę tzn jak co i kiedy wykonywać od podstaw i od najniższego poziomu gry.Nie da się ukryć iż "kupiłem" grę niedawno,jestem kompletnie zielony w tym temacie wiec nawet mam problem ze skutecznym torpedowaniem okrętów samotnie wykonujących patrole...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez lukasz12012 29 Czerwiec 2012, 11:37, w całości zmieniany 1 raz
Jeżeli aktualnie grasz na najniższym poziome realizmy to torpedowanie jest strasznie prostym zadaniem.
Musisz mieć włączone:
1) Aktualizowanie kontaktów na mapie
2) Torpedowanie automatyczne (Automatyczny TDC - chyba tak to się nazywa w ustawieniach)
Przy takim ustawieniu Twoje zadanie ogranicza się tylko i wyłącznie do "zgrania ze sobą" ikonek z cyferkami, które są ustawione na torze biegu Twojej torpedy z cyferkami na kursie Twojego celu- aby 1 lezał na 1, 2 na 2 i 3 na 3. Odległości "cyferek" na biegu Twojej torpedy zmieniasz poprzez ustawienie różnej prędkośći torpedy.
Zwracaj uwagę na zanurzenie torped, głębokość swojego okrętu (aby sprawdzać głębokość pod kilem- tyle ile jest pod Tobą wody do dna- możesz sprawdzać jeżeli masz zainstalowaną łatkę- gra w wersji 1.2)