POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ah te mody
Autor Wiadomość
Kraldo 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Ulubiona Gra: SH3, SH5
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Głębia Romanche (7 758 m)

 #1  Wysłany: 20 Grudzień 2013, 07:51   Ah te mody

Ponownie, po dłuższej przerwie wróciłem do SH5. Jako że miałem zmianę komputera i niestety musiałem odinstalować grę z wszystkimi modami trzeba było od nowa zainstalować. Problemu nie było (gra org. na płytce jest.). Zainstalowałem gierkę, zaktualizowałem, (jakaś złota edycja). Dopiero na modach się zatrzymałem. Odwiedziłem sobie SubSim, trochę czasu minęło, więc i nowe mody się pojawiły. Zgrałem sobie parę i zainstalowałem. No i coś się w grze komplikuje. A to problem z głosem, a to hydrofon działa, gdy okręt jest na powierzchni. Trafione torpedą okręty nie chcą tonąć (gra zapisuje łajby, jako zatopione, wybuchają, płoną, ale na dno nie chcą iść- wszystkie drewno transportowały czy co? :schock ( kamerka sytuacyjna <Male okienko gdzie pokazywany jest moment wystrzelenia torped, trafień itd.> pokazuje jak okręt wędruje na dno. Jednak w normalnym widoku gry okręty utrzymują się na powierzchni jak styropian). Mam takie wrażenie, że błędy te powstały w wyniku zainstalowanych modów, a raczej ich kolejności. Być może niektóre mody są nie potrzebne. Doradźcie forumowicze w jakiej kolejności poprawnie zainstalować te mody. Być może jakieś są w ogóle nie potrzebne, albo jakiś brakuje. O to lista:

IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_2_RadCapTools_0_2_alpha
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_2_ByTheDarkWraith
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Alt w beards
SteelViking's Interior Mod V1.2
Reduced Mission Tonnage v02
OPEN HORIZONS II_full v2.2
IRAI_0_0_39_Inertia_Damage
No Surface Hydrophone v2
FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith
 
     
Wiechu 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Wiesiek
Ulubiona Gra: SH5,SplinterCellCon,GhostReconWF
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 46
Skąd: Suwałki

 #2  Wysłany: 20 Grudzień 2013, 13:01   Re: Ah te mody

Kraldo napisał/a:
Ponownie, po dłuższej przerwie wróciłem do SH5. Jako że miałem zmianę komputera i niestety musiałem odinstalować grę z wszystkimi modami trzeba było od nowa zainstalować. Problemu nie było (gra org. na płytce jest.). Zainstalowałem gierkę, zaktualizowałem, (jakaś złota edycja). Dopiero na modach się zatrzymałem. Odwiedziłem sobie SubSim, trochę czasu minęło, więc i nowe mody się pojawiły. Zgrałem sobie parę i zainstalowałem. No i coś się w grze komplikuje. A to problem z głosem, a to hydrofon działa, gdy okręt jest na powierzchni. Trafione torpedą okręty nie chcą tonąć (gra zapisuje łajby, jako zatopione, wybuchają, płoną, ale na dno nie chcą iść- wszystkie drewno transportowały czy co? :schock ( kamerka sytuacyjna <Male okienko gdzie pokazywany jest moment wystrzelenia torped, trafień itd.> pokazuje jak okręt wędruje na dno. Jednak w normalnym widoku gry okręty utrzymują się na powierzchni jak styropian). Mam takie wrażenie, że błędy te powstały w wyniku zainstalowanych modów, a raczej ich kolejności. Być może niektóre mody są nie potrzebne. Doradźcie forumowicze w jakiej kolejności poprawnie zainstalować te mody. Być może jakieś są w ogóle nie potrzebne, albo jakiś brakuje. O to lista:

IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_2_RadCapTools_0_2_alpha
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith
NewUIs_TDC_7_4_2_ByTheDarkWraith
MightyFine Crew Mod 1.2.1 Alt w beards
SteelViking's Interior Mod V1.2
Reduced Mission Tonnage v02
OPEN HORIZONS II_full v2.2
IRAI_0_0_39_Inertia_Damage
No Surface Hydrophone v2
FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith


Na tym forum jest trochę o tym i o kolejności instalacji ale przeczytanie tego i analiza trochę trwa, tez mam ten problem, na razie opanowany a MOD'y mam takie jn. miałem jeszcze: No surface hydrophone i SUB_Hyd_fix-SH5 ale wywaliłem i testyje z i bez nich.
Na tym co mam pływam i szukam defektów poinstalacyjnych, miałem OH-II full ale u mnie był problem, jak chcesz to poczytaj moje wiadomości, może u ciebie nie będzie tego.
Mam SH5 GE v. 1.2.0 PL ale po modyfikacji niewiele polskiego zostało w grze :) .

sh5-PrSc.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 44.24 KB

_________________
Morze dużo daje lecz czasem zabiera.
Unikaj rutyny szczególnie na okręcie podwodnym- LZ.
 
     
Kraldo 




Kraj:
poland

Imię: Konrad
Ulubiona Gra: SH3, SH5
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 11
Skąd: Głębia Romanche (7 758 m)

 #3  Wysłany: 23 Grudzień 2013, 14:02   

Trochę pogmerałem, troszkę pozmieniałem i jak to się mówi? "Gra i buczy". Dzięki za pomoc.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Brak nowych postów Czy te mody będą ze sobą współpracować? :
elgyd Pytania i odpowiedzi 1 31 Lipiec 2010, 20:57
PL_Andrev
Brak nowych postów Te felerne torpedy
Pyk4s w akcji
PL_CMDR Blue R Wasza twórczość 2 6 Październik 2006, 09:00
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów to wszystko przez te wasze ruterki
jakby to powiedzial boolo
PL_U-96 Ogólne sprawy 12 30 Wrzesień 2009, 22:26
PL_U-96
Brak nowych postów MODY
problem z dzialaniem modów
TOM61 Pytania i odpowiedzi 22 24 Marzec 2018, 07:01
TOM61
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 18 9 Czerwiec 2012, 16:11
kodi112


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group