POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Trigger Maru - rozwiązanie najlepsze, czy coś innego?
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 25 Grudzień 2013, 12:28   Trigger Maru - rozwiązanie najlepsze, czy coś innego?

Witajcie panockowie.

Hej, Finek spod samiuśkiego ślunska, gorol zza Brynicy ma pytonko.

Dobra, a na poważnie.

Zamierzam po skończeniu SH2, zmienić akwen zanim zabiorę się za SH3... Bo ile można U-Boota i U-Boota. Multi to co innego... Ale o Singla mi idzie.

I planuję użycie jakiś fajnych modów. Przy czym nie chodzi, aby nabić tego 352 sztuki.
Dlatego mam pytanie. Kiedyś Trigger Maru był takim "GWXem" SH4. Czy dalej jest to najlepsze rozwiązanie dla kampanii single player, czy jest lepszy pakiet?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #2  Wysłany: 25 Grudzień 2013, 22:16   

TMO obowiązkowo (z patchami).
Inne polecane to Operation Monsun + kampania japońska.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 25 Grudzień 2013, 23:33   

Operacja Monsun to rozumiem mod poprawiający kampanię Niemiecką, tak?
Akurat obecnie planuję zagrać Hamerykańską. Pozostałe może potem...

Ps. Jaka jest najnowsza/najlepsza wersja TMO w zasadzie?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 25 Grudzień 2013, 23:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #4  Wysłany: 29 Grudzień 2013, 22:33   

Finku, to proponuję Ci eksperyment z moim zestawem modów:

SHIV.jpg
Mody SHIV
Plik ściągnięto 124 raz(y) 170.47 KB

_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 1 Styczeń 2014, 18:15   

PL_Daritto, a co to jest "Speech_FixUS Rev 2" do czego służy i gdzie to znaleźć ?
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #6  Wysłany: 2 Styczeń 2014, 07:09   

Jacku, ten mod usuwa bug gry polegający na upartym powtarzaniu komend przez oficerów wachtowych - szczególnie po wznowieniu gry z zapisanego stanu.
Wysyłam Ci go na PW.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 2 Styczeń 2014, 07:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 2 Styczeń 2014, 15:12   

A jak zmusiłeś do działania "Natural Sinking Mechanics" ? Na subsim piszą że jest to mod tylko pod wersję 1.4.

U mnie po wgraniu, torpedy przechodzą przez kadłub okrętu wroga i nie wybuchają. Sprawdzane na misji treningowej z krążownikiem Mogami.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 2 Styczeń 2014, 16:44   

Jest możliwość w Trigger Maru, aby wywalić klasę Gar, a wstawić Tambor? Bo wywalili Tambora, aby Narwhala wstawić.
Ja wiem, że Narhal i Nautilius to fajne okręty... Ale ja wolę pływać moim USS Triton (es-es-tu-ziro-łan), niż jakimś USS Gar - SS-206.... Wiem, że Gar to "podklasa" klasy Tambor (w zasadzie to prawie to samo), ale gra cały czas SS-206-210 mi daje... A ja chcę 201...
Jest modzik, co zmienia nazwę klasy na Tambor i nazwy jednostek na pierwsze 6 jednostek tej klasy? Bo chcę Tritonika spowrotem :placzus:

EDIT
Możliwość zmiany nazwy i numeru w plikach kampanii jak najbardziej też wchodzi w grę, jak ktoś wie, gdzie to się zmienia.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 2 Styczeń 2014, 17:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #9  Wysłany: 2 Styczeń 2014, 17:54   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
A jak zmusiłeś do działania "Natural Sinking Mechanics" ? Na subsim piszą że jest to mod tylko pod wersję 1.4. U mnie po wgraniu, torpedy przechodzą przez kadłub okrętu wroga i nie wybuchają. Sprawdzane na misji treningowej z krążownikiem Mogami.


A to mnie teraz zaintrygowałeś. Oczywiście, jest to mod pod wersję 1.4 jednak w moim przypadku powodem jego wgrania była chęć utrzymania realiów dotyczących mechaniki zatapiania trafionej jednostki. Chodziło bardziej o to, żeby trafienie nie równało się automatycznemu zejściu celu, a wymagało zadania konkretnych zniszczeń. PO jego wgraniu nie doświadczyłem takich bzdur, jak zatopienie dużych merchów przedwczesnym wybuchem torpedy w pobliżu kadłuba, albo zatopienie przez przegłębienie na dziób, mimo trafienia w rufę.

Gdy uruchomisz ten mod masz okazję obserwować jak trafiony kontaktem w bebechy merch przegłębia się na burtę by w końcu się przewrócić do góry dnem. Zdarza się też równe osiadanie na stępce pustych tankowców, albo - co jest naprawdę dosyć częste - bardzo powolne tonięcie które w większości przypadków wymaga ciosu łaski.

Nie miałem natomiast nigdy takich problemów z przekłamywaniem grafiki jakie opisujesz. Czy potrafisz znaleźć w tym jakąś prawidłowość? Dla przykładu: płytko idąca szybka torpeda z kontaktem? Może warto zainstalować moda poprawiającego właśnie torpedy?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #10  Wysłany: 2 Styczeń 2014, 19:11   

Przetestowałem trochę ten mod i na razie zauważyłem błąd tylko z CA Mogami. Akurat ten plik .zon jest modyfikowany zarówno przez TMO jak i przez NSM. Na ten moment wyciąłem ten plik i wszystko wróciło do normy.

Sprawdziłem parę innych jednostek: Soryu, Furataka i parę innych merchów i z nimi nie było problemu.

Sprawdź sobie na misji treningowej. Ciekawy jestem czy i u Ciebie jest ten problem.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 3 Styczeń 2014, 19:20   

No i udało się w końcu zaatakować grupę ciężkich okrętów japońskich. Na zachód od Filipin, dzięki informacjom wywiadu zastawiłem pułapkę.

Udał się wyjść na pozycję do ataku i zaatakować z 4 tysięcy jardów idący pancernik typu Kongo. Z 4 torped dwie trafiły wyłączając go z akcji na kolejne kilkanaście miesięcy :bokser: .



Eskorta kontratakowała i skutecznie uniemożliwiła ponowienie ataku. Pancernik został odholowany do doku, a ja powróciłem na obszar patrolu.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #12  Wysłany: 3 Styczeń 2014, 19:29   

Oj, Kongo! Mniam!
Tłusty, solidny kąsek :)
Ale gratuluję podejścia i strzału z takiego dystansu. Nie wiem jak rozsiałeś salwę, ale powiem Ci, że czasem ciężko 4 torpedami to monstrum zatopić :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 3 Styczeń 2014, 21:27   

Dzięki Daritto, wystrzeliłem salwę 4 torped co 1 stopień. Daje to ok 60m różnicy przy 4000 yardów. 2 trafiły w burtę - 2 przeszły za rufę. Najśmieszniejsze jest to, że gdyby to był prawdziwy patrol, prawdopodobnie zgłosiłbym zatopienie pancernika.

2 wybuchy, potem zauważony silny przechył na prawą burtę, a następnie nic - tylko polujące DDeki.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #14  Wysłany: 6 Styczeń 2014, 12:45   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Jest możliwość w Trigger Maru, aby wywalić klasę Gar, a wstawić Tambor? Bo wywalili Tambora, aby Narwhala wstawić.
Ja wiem, że Narhal i Nautilius to fajne okręty... Ale ja wolę pływać moim USS Triton (es-es-tu-ziro-łan), niż jakimś USS Gar - SS-206.... Wiem, że Gar to "podklasa" klasy Tambor (w zasadzie to prawie to samo), ale gra cały czas SS-206-210 mi daje... A ja chcę 201...
Jest modzik, co zmienia nazwę klasy na Tambor i nazwy jednostek na pierwsze 6 jednostek tej klasy? Bo chcę Tritonika spowrotem :placzus:

EDIT
Możliwość zmiany nazwy i numeru w plikach kampanii jak najbardziej też wchodzi w grę, jak ktoś wie, gdzie to się zmienia.


To już nieaktywne. Własnie czytam o USS Pompano i kapitanie Parksie, co miał specjalny uchwyt na aparat na peryskopie, bo robienie fotek z okrętu podwodnego było jego... hmmm... w zasadzie do początku wojny hobby.
Już lubię kapitana i okręcik :D Pasuje do mnie.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Cel: Trigger Maru!
Próbny patrol SH4 + UBM + TM176
PL_Andrev Wykaz patroli 6 3 Marzec 2009, 16:51
PL_Daritto
Brak nowych postów Wyszedł nowy trigger Maru 1.7.6
mike Dodatki, mody i modowanie 21 4 Lipiec 2009, 20:11
PL_Andrev
Brak nowych postów Okręt widmo w Trigger Maru
PL_Pablo107 Ogólnie o SH IV 9 4 Maj 2009, 21:06
kris66
Brak nowych postów Nowy Trigger Maru (1.7) już jest!
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 8 4 Maj 2009, 21:04
kris66
Brak nowych postów Czy ktokolwiek widział w grze TO COŚ?
PL_Andrev Dział ogólny do rozmów na temat SH V 17 13 Maj 2010, 11:03
PL_Marco
Brak nowych postów Cos innego :)
hoogo5 Modelarstwo 3 11 Luty 2008, 06:44
hoogo5
Brak nowych postów Najlepsze wyniki
PL_Mirko WarThunder 25 23 Grudzień 2019, 13:38
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group