Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Karol
Ulubiona Gra: SA-MP
Dołączył: 18 Sie 2014 Posty: 2 Skąd: Zamość
#1 Wysłany: 18 Sierpień 2014, 20:58 GWX 3.0 ze spolszczniem - problem z kampanią
Witam. Z góry zaznaczę, że jestem świeży z grą Silent Hunter III. Niedawno chciałem sobie ulepszyć trochę grę (wersja 1.4 - usunąłem plik SH3.exe, a _SH3.exe zmieniłem na SH3.exe) i wgrałem moda GWX 3.0 wraz z spolszczeniem. Podczas uruchamiania kampanii napotkałem problem (nowa kampania), bo przy około 90% ładowanie staje i wyskakuje błąd gry. Problem dotyczy tylko kampanii, przy akademii oraz pojedynczych misjach egzamin/misja się odpala (jednak również pasek staje przy 90%, chwila pauzy i "Nie tak dawno temu"). Próbowałem rozpocząć kampanię bez wgranego spolszczenia, jednak nadal klapa. Spotkał się ktoś z was z takim problemem?
Wiesz, że Spolszczenie Olamagato nie jest przeznaczone do czystej wersji GWX (o ile dobrze pamiętam), tylko tej z hardcode fixes? Chyba on o tym pisał....
W każdym razie musisz te Hardcode fixes też zainstalować. On chyba w readme napisał, jakie mody muszą być dograne.
Na subsimie. Wpisz SH3 hardcode fixes na googlu i pierwszy link od razu prowadzi do ich tematu.
Ale jak mówię, nie pamiętam, czy to wszystko, czy jeszcze czegoś nie wymagało. Sprawdź w readme... Ja właśnie min. dlatego spolszczenia nie używam.
Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04 Pomógł: 2 razy Wiek: 28 Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 396 Skąd: Rogów
#5 Wysłany: 25 Grudzień 2014, 16:30
Wiem, że odkopuję ten temat, ale niedawno miałem podobny problem na swoim SHIII, pełne wgranie spolszczenia Olamagato na GWX 3.0 (nawet w wersji lite) wywalało mnie do pulpitu przy ładowaniu misji, czy kampanii, ale metodą prób i błędów doszedłem do tego, że wywala mi grę przez "Unofficial Rocket fix" obecny nawet w najlżejszej wersji spolszczenia, wszystko zaczęło działać, kiedy ze spolsczenia wgrałem jedynie folder MODS i dodałem do aktywnych modów spolszczenie, wtedy wszystko było już w najlepszym porządku
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#6 Wysłany: 30 Grudzień 2014, 12:10
Mam taki problem że u mnie wywala do windy od razu po włączeniu gry.
Zainstalowałem takie mody:
GWX
16km Atmosphere.
Damage efect.
integrated orders.
GWXPL5
Historyczne detektory i parametry torped.
Poprawka bardzo złej pogody.
Rozpoznawalny wygląd torped.
Próbowałem włączyć GWX Hardcode fixes zmieniałem pliki tj usunołem SH3 i zmieniłem nazwę _SH3 nie mam pojęcia bez Hardcode fixes działa.
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#8 Wysłany: 31 Grudzień 2014, 19:11
No znalazłem winowajce Hardcode fixes jeszcze próbuje wszystkie zmiany z hardcode fixes i spolszczenie
edit
po testach po wywaleniu wszystkich modów gra sie w ogóle nie włącza (może coś źle zrobiłem bo hard code fixes chyba zmienia pliki sh3 na stałe) tj.wyskakuje kolekcja klasyki i potem nawet proces SH3.exe sie nie włącza.
Ostatnio zmieniony przez PL_olek0849 31 Grudzień 2014, 19:19, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#9 Wysłany: 1 Styczeń 2015, 04:36
Problem rozwiązany trzeba usunąć 3 pliki z wyłączonego Hardcode fixes leczpojawił się problem nie do przeskoczenia pamięć nie wyrabia mam 1gb DDr2 266mhz w styczniu mogę coś zacząć myśleć o nowym sprzęcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum