POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gwx
Autor Wiadomość
Pawian 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: aaa
Ulubiona Gra: aa
Wiek: 55
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 121
Skąd: aaa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #1  Wysłany: 1 Maj 2015, 23:06   Gwx

Czy w gwx jest możliwość sterowania np bismarckiem, szlezwig holsztynem czy tylko u bootami? Poda ktoś link do polskiej strony opisujacej ten mod?
 
     
Jakubmak 




Kraj:
poland

Imię: Jakub
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Wiek: 36
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: Szczecin

 #2  Wysłany: 3 Maj 2015, 14:11   

Tu jest dobra stronka o GWX ------> http://forum.polishseamen.pl/ trzeba tylko poszukać w tematach.
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 3 Maj 2015, 15:43   

ja zmieniałem po
edit: zły temat
Ostatnio zmieniony przez PL_olek0849 3 Maj 2015, 15:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #4  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 10:04   

Podepnę sie pod temat, skoro juz powstał. Bez sensu mym zdaniem zakładac kilka kolejnych, jak właściwie może być jeden, zbiorczy. Pytanie me dotyczy wskaźnika dwutlenku węgla. Czy to normalne, że wskaźnik ten nie działa na łodzi? Mam dodatkowy mod na dodatkowe zarządzanie powietrzem. A i jeszcze jedno. Czy płynąc na chrapach, poziom tlenu spada?
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 10:44   

O chrapach nie wiem, jeszcze ich nie wynaleziono :D Ale wskaźnik CO2 nie wskazuje CO2 tylko O2 w butli. Po około godzinie pod wodą masz 20% tlenu na okręcie (osobiście sądzę, że za szybko), po kolejnej godzinie 19%, jeśli jeszcze poczekasz to poniżej 18% zaczynają uzupełniać tlen z butli i wtedy wskaźnik się ruszy. Ale tlenu w butli nie uzupełnisz po wynurzeniu.

A powiedz mi czy gdy się zanurzysz na 200 metrów i dasz rozkaz wynurzenia (normalnego) to tracisz sprężone powietrze? Bo to mi jakoś nie zawsze działa...
_________________

 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #6  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 10:49   

Na czystym sh sprężone powietrze uciekało tylko przy szasowaniu balastu. Z gwx tez. A przy normalnym wynurzeniu to nie wiem jeszcze bo od wczoraj max głębokość miałem 20m.200m to konserwa ze mnie zostanie;)
Ostatnio zmieniony przez melis 28 Grudzień 2015, 10:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 10:54   

Czystego SH3 już nie pamiętam, ale skro tak mówisz to ok.
_________________

 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #8  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 18:38   

Cytat:
200m to konserwa ze mnie zostanie;)


Kolego, jak miałem w oczach spotkanie ze Świętym Piotrem, to na 240 m pływałem :8)
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 20:39   

Ale w GWX jest chyba losowo jak zejdziesz poniżej 180
_________________

 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #10  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 21:48   

Bez GWX to zejście poniżej 180m, nie było opcji. Puszka płaska się robiła. Z GWX jeszcze nie sprawdzałem. Zacząłem nową kampanie od 39' i jak na razie używam tylko peryskopowej od czasu do czasu. Ale jeśli jest tak, że da się wytrzymać powyżej 200 m, to miodzio. Fakt faktem, okręt nie musiał tego wytrzymać, ale nie było od górnie wiadomo - w realu - że na pewno go zmiażdży.
Ostatnio zmieniony przez melis 28 Grudzień 2015, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #11  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 22:28   

melis napisał/a:
powyżej 200 m [...] wiadomo - w realu - że na pewno go zmiażdży.

Niby skąd wiadomo jak jest w realu?
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #12  Wysłany: 28 Grudzień 2015, 22:45   

Nie wyrywaj zdań z kontekstu z łaski swej, bo brzmi to co najmniej nie tak, jak powinno. Miałem na myśli, że dowódcy czasem podczas ucieczki, ryzykowali cały okręt schodząc poniżej krytycznej, bądź dobijając do niej i, okręt to znosił. Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi kolegi PL_olek0849, to z GWX można zejść poniżej krytycznej i być może się uda z tego wyjść.
Ostatnio zmieniony przez melis 28 Grudzień 2015, 22:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 29 Grudzień 2015, 11:25   

Dyskusja dotycząca wytrzymałości okrętów podwodnych została wydzielona tutaj.

http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=9213

Wracamy to tematu GWX-a
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #14  Wysłany: 29 Grudzień 2015, 20:19   

PL_kanaron napisał/a:

A powiedz mi czy gdy się zanurzysz na 200 metrów i dasz rozkaz wynurzenia (normalnego) to tracisz sprężone powietrze? Bo to mi jakoś nie zawsze działa...

Podczas normalnego wynurzenia z 220m - byłem na 200 ale zamiast s wcisnąłem d - powietrze w zbiorniku nie uleciało. Dźwięki doskonałe ;) Edycja: wskazówka zeszła o dwie kreski.
Ostatnio zmieniony przez melis 29 Grudzień 2015, 20:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #15  Wysłany: 7 Luty 2016, 09:57   

Cześć! Musze Wam powiedzieć, że dotychczas nie miałem pojęcia, że gra działa w tle! Pod warunkiem, że nie zostanie wstrzymana przez ESC. Mam jednak pytanie. Powiedzcie mi dlaczego torpedy T1, pamiętające jeszcze czasy I wojny, są bardziej skuteczne od TII i TIII? TI zawsze praktycznie trafiam, poza marginalnymi przypadkami wady zapalnika lub napędu torpedy. Pozostałe torpedy rzadko są tak skuteczne. Często się odbijają od celu, mimo magnetyków i dobrego kąta, lub nie dają rady dotrzeć do celu. Czasem przed wcześnie eksplodują. Ale strzał z odległości 2500 - 3000 m za każdym niemal razem równa się porażką. Paro gazowe dają rade powyżej 3000 m.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 7 Luty 2016, 12:03   

Cytat:
Powiedzcie mi dlaczego torpedy T1, pamiętające jeszcze czasy I wojny


To 1 wojna światowa była PO 1930 roku? (gdy opracowano torpedę G7a)?


Co do torped TII na zasięgu 3km. Mają 3km do celu PLUS przesunięcie. Prosty pitagoras. 3km^2 + odległość która pokona cel ^2 = odległość do pokonania torpedy ^2

Więc to automatycznie ponad 3km. To primo.

Secundo.
Torpedy elektryczne mają inny napęd, przez który osiągają mniejszą prędkość (porównywalną z wolną prędkością parogazową) Rolą tego napędu było nie zostawianie śladu (a jest przynajmniej kilka znanych przypadków ataków na U-Boota po śladach torped). G7e/T2 miała mały zasięg, ale G7e/T3 już należała do dobrych torped. Niemniej maksymalny zasięg 5km/30w dla T3 też nie jest lepszy od T1, która taki zasięg ma przy prędkości większej.

Po trzecie T2 miały masę problemów technicznych, które gra oddaje.

Wiec jeżeli idzie o kwestie techniczne, To T1 jest lepszą torpedą od T2/T3, która miała jednak wadę zostawiania śladu.
Ponieważ podczas wojny chodziło o ukrycie U-Boota, droga, którą zapoczątkowały w Kriegsmarine torpedy TII i TIII była drogą, którą należało pójść. Tylko o ile technologia torped parogazowych była mocno zaawansowana, o tyle droga napędów elektrycznych (a zwłaszcza baterii) była ciągle słabiej rozwinięta.

Typowy konflikt nowe, a stare.
Gdy podczas 1WŚ wprowadzono czołgi, maszyny te miały niewiele zalet, a więcej wad. Z tej przyczyny niektóre kraje (np. Jugosławia, której dowództwu się kiedyś zainteresowałem) w przededniu 2WŚ nie uważały czołgów za broń, która będzie rozstrzygająca na polu walki. 2WŚ pokazała, że jednak czołg był jedną z ważniejszych broni.

Tak samo torpedy elektryczne. W zasadzie Niemcy przed 2WŚ jako pierwsi wprowadzili na linię masowo torpedy elektryczne. Niemniej miały one wady wieku dziecięcego i były porównywalne skutecznością z torpedami z pierwszej wojny światowej. Ale tak zawsze jest z nową bronią.

A sprawa zapalników, to już druga sprawa. Gra oddaje gorsze działanie torped T2, właśnie przenosząc to na "zapalnik". Ale TIII powinny zapalnikiem działać tak samo jak TI.



A działanie SH3 w tle, to znana rzecz.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #17  Wysłany: 8 Luty 2016, 15:19   

No z ta I wszą wojną to mnie nieco poniosło. Ok dzięki.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Brak nowych postów Gwx 2.0-2.1
Kriss Ogólnie o Silent Hunter III 4 6 Lipiec 2011, 23:10
PL_Daritto
Brak nowych postów GWX 2.1
Eberhardt Mock Pytania i odpowiedzi 22 2 Kwiecień 2010, 12:10
Eberhardt Mock


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group