Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Jako, że forum cierpi ewidentnie na zakrzepy - wygrzebało się nieco screenów z arcy-przeszłości jak to się skilliło w totalnym zwarciu na fast-foodach, by nieco rozruszać ekipę.
Jatki te będące totalną rozpierduchą szkoliły niesamowicie przez co na real patrolu 5 ścigających Cię eskortowców ścigały bąbelki ku dnu. Ech, to były czasy co się w d... miało kalkulator i z ponad 3 km na oko trafiało się small merchanta w centralę aż się wyło z radochy .
Często konwój który podłaziliśmy zanim się kapnął, że istniejemy w jego pobliżu - zwyczajnie się rozglądał się za połową eskorty która zniknęła z przetrąconą stępką w pierwszych minutach zmasowanego ataku.
Numer z 3 eksplodującymi jednocześnie niemal statkami już widzieliście. Właśnie podczas tych jatek opracowano ten numer. Jeszcze ciekawszym było rozwalenie trzech frachtów jednocześnie w 3 różnych kolumnach na starcie. Totalna dezorganizacja szyku i zaczynała się demola
Ech. Epickie to były chwile. Warto powspominać takie dzieje bo fajna to rzecz droga od totalnego lamucha po jako takiego rzeźnika - soł dont kraj end giwe ap lajk e pussy: mejk masakra dude!
and flying fish trick
i ostatnie:
Pokopcie za prehistorią - może znajdzie się coś ciekawego
jest tego więcej wraz z epickim ujęciem jak podwodny kuter rybacki ściga U-boota Fostera
Co ciekawe. 99% fastfoodów ocalało do dzisiaj. Za jakiś czas je wrzucę dla rozrywki. Dosłownej
Pozdrawiam
_________________
Ostatnio zmieniony przez sNr 8 Listopad 2015, 00:15, w całości zmieniany 1 raz
pepe [Usunięty] Kommodore
#2 Wysłany: 8 Listopad 2015, 11:30
Cytat:
Totalna dezorganizacja szyku i zaczynała się demola
Jak szyk się rozpraszał i każdy płynął asynchronicznie to było je łatwiej niszczyć? Mnie się wydawało, że raczej demola się kończyła No chyba, że chodziło o u-booty.
Zaalarmowane statki powinny być trudniejszym celem tak na chłopski rozum.
Screeny bardzo fajne i przede wszystkim klimatyczne. Chciałbym też zagrać w coopie bo wygląda to na niezłą zabawę.
PS. Nie graliście na 100% realizmu? (free i event camera)
i były pepe... były trudniejszym bo zaczynały pływać we wszystkie strony z pieron wie jaką prędkością każdy. Wtedy pracowałeś na trybie: CNC + DCH o czym niżej...
Wiesz zależy jak leży. Jak się stawiało real na UBI to nikt nie właził. Poor-iada na maxa
Graliśmy raczej skillówki na pokaz rozpierduchy. Takie rzeźnie na trudnym. Potem zaczęło się patrole i kalkulatorek i zadymy poszły w zapomnienie a szkoda bo to były epickie chwile.
Nie raz nam pisali 'cheaters' - na co był niezły rechot i to taki że aż do porzygania - bo jak można sprzątnąć dwa dedeki i 3 statki w konwoju w niemal tym samym czasie
Jak to jak? Dobrze celując na czuja do ch....a to właśnie tłumaczenie CNC + DCH
Nie wiem - ale chyba kiedyś wrócę do grzania po staremu czyli na czuja.
Kalkulator jest fajna sprawa ale tak się nim bawię od wielu lat po to by klimacić a dobrze wiem że do ok 2000m to co idzie jest moje... a tak kalkulujesz tylko po to bo się wpierniczyłeś w złe nawyki pepe. Takie syfy tylko w 'poor-dronce'
_________________
Ostatnio zmieniony przez sNr 8 Listopad 2015, 20:41, w całości zmieniany 1 raz
pepe [Usunięty] Kommodore
#4 Wysłany: 8 Listopad 2015, 20:41
No to mi trochę naświetliłeś sprawę. Podoba mi się.
Jutro poszukam płytki z SH III i jak nie powrócą "nudności" to mi powiesz co i jak mam zainstalować żeby taką właśnie rozpierduchę siać na lewo i prawo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum