POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Test misji Island Confict
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 22:29   Test misji Island Confict

Testowaliśmy misję J.Kyte-a - Island Conflict.

Ja na LA + Pepe na OH Perry przeciwko Kyte na Udaloy-u. Był to test misji, tak że wszystkiego można było się spodziewać. AI zaatakowało. Sizzlery zniszczyły Pepe, a ja zaatakowałem Udaloya.



dwie torpedy zniszczyły niszczyciel. Zacząłem tropić Kyta. Lecz on odgryzał się. Wysłałem cztery torpedy, lecz sam oberwałem rybką. Na szczęście, wyrzutnie pozostały nieuszkodzone i w końcu Kyte poszedł na dno:



Scenariusz przetestowany, ale wymaga korekty. AI stanowczo za dobre. Za dużo SAMów i AI. Ale ma potencjał.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 17 Kwiecień 2016, 23:15   

Scenariusz dość ciekawy ale obawiam się, że główny cel misji (zniszczenie Command center) jest w zasadzie nierealne z uwagi na dużą ilość dobrych SAMów.

UWAGI:

1) stanowiska SAM powinny być jako odrębna strona w aliansie - inaczej linkują niepotzrebne rzeczy i od początku wiadomo gdzie są gracze na okrętach nawodnych

2) obiekty typu budynki, porty itp powinny być jako strona neutralna bo obecnie jednostki AI atakują je rakietami.

3) Jednostki pomocnicze dla strony RED są nierówne "siłowo" niż te dla BLUE

4) Jednostki pomocnicze BLUE mają EMCON a RED nie (czyli uzywają radaru - linkują itp)

5) Śmigłowce strony RED mają układ uzbrojenia Strike (co est zgodne z charakterem misji) a dla blue ASW (co niekoniecznie sie przydaje dla AI i jest nieprzydatne dla osiągnięcia misji)

6) Cele misji mogą byc nieosiągalne z uwagi na niektóre pozycje ich wylosowania. Teoretycznie mozna je zniszczyć jedynie rakietami LAM (Land Attack Missile) ale i to moze byc niemożliwe z uwagi na ukształtowanie terenu i bardzo silne stanowiska SAM.
Działa okrętów źle atakują wyżej połozone cele naziemne (błąd gry) i mają mały zasięg.


Mimo to wiekszość uwag odnosi sie do rzeczy, które łatwo można zmienić, Ja bym jeszcze zmniejszył ilosć delfinów, waleni, kryla i ogólnie fauny morskiej.

Można też popracować nad tym, zeby jednostki grywalne w przypadku braku gracza byłu usuwane bo robia z gry czasem niezły "syf". Moje scenariusze częściowo posiadają taką opcję ale tez muszę poszukać lepszego rozwiązania bo czasem to nie jest możliwe.

Scenariusz zaprojektowany pod opcję quick launch (śmigłowce z FFG/DDG) czego nie jestem zwolennikiem.
Ostatnio zmieniony przez pepe 17 Kwiecień 2016, 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #3  Wysłany: 18 Kwiecień 2016, 12:05   

A ja mysle ze misja jest zrobiona idealnie pod uzycie broni nuklearnej :bum:
_________________
capt. TUPOLOV commanding
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 18 Kwiecień 2016, 12:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Instrukcja tworzenia misji dla SH5
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 28 Czerwiec 2010, 07:52
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: KOLEJNOŚĆ INSTALOWANIA MISJI i DODATKÓW DO SH II/DC
PL_HUBAL Pytania i odpowiedzi 0 7 Marzec 2009, 14:51
PL_HUBAL
Brak nowych postów Test nowej misji
PL_supertux Strefa MISJOnarzy 2 27 Grudzień 2010, 21:52
PL_supertux
Brak nowych postów ISLAND CONFLICT
Misja Cpt. Kyte po raz drugi
Gość Patrole MULTI 2 27 Kwiecień 2016, 20:10
PL_olek0849
Brak nowych postów Patrol nr 9 - "Piekło pod Jan Mayen Island"
PL_Oyama Jesień 2013 4 10 Październik 2013, 16:44
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group