POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SH3 Inspector
Autor Wiadomość
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #1  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 09:36   SH3 Inspector

Witajcie. Obiła się Wam może o uszy, nazwa takiego programiku do SH3? Można nim edytować właściwości jednostki tj: moc silników, prędkość maks głębokość itp. SH3 commander, jakoś za specjalnie nie powoduje uszkodzeń na randomowej głębokości - przynajmniej mi się nie zdarzyło tego doświadczyć. Natomiast w tym programie, można ustawić +/-25% Dane na temat głębokości w kodzie, wynoszą 305 od czego odejmuje się 29% i wychodzi dla np VIIb 216m maksymalnej głębokości, mimo to VIIB potrafi zejść głębiej, więc i tu programiści coś spartaczyli. Ten programik być może to poprawi, ale nie mogę nigdzie go znaleźć. Poniżej screen.

sh3 inspector.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 137.59 KB

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 16:50   

A tak po prawdzie to po co Ci to? Przecież nie dla poczucia realizmu bo prawdziwi marynarze nie wiedzieli ile procent różni się głebokość gwarantowana od maksymalnej. Moim zdaniem jesli chcesz grać realistycznie to nie schodź poniżej gwarantowanej i tyle :)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 18:44   

Tu chodzi tez o uszkodzenia. W grze, gdy nabierasz uszkodzeń, zmniejsza się ta wartość. I jak bazowo będzie mniejsza, to na mocno uszkodzonym okręcie będzie jeszcze mniejsza.

Ja tego programu niestety nie znam i nie posiadam.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #4  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 20:00   

pepe napisał/a:
Moim zdaniem jesli chcesz grać realistycznie to nie schodź poniżej gwarantowanej i tyle :)

pepe chodzi o to, że chciał bym sprawdzić jak to działa. Realizm jest wtedy, że nie wiadomo nawet czy te 140m okręt zniesie. To miałby symulować SH3 Cmdr, ale tego nie robi, no chyba że w połączeniu z włączoną opcją sabotaży i uszkodzeń. Przyznaj, że w kryzysie schodzono niżej aniżeli można było, z pełnymi majtami i to daje klimat. Na razie jednak, SH3Cmdr nie działa z NYGM i nie mam jak sprawdzać. Druga sprawa, to to, że sh3 inspectora chyba nigdzie już nie ma.
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #5  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 20:12   

Moim zdaniem nie schodzono za często poniżej wartości krytycznych i ten aspekt gry jest pokłosiem Das Boot i podobnych obrazów.
Weź się zastanów czy w realu jako dowódca tak ochoczo byś sprawdzał ile kadłub moze wytrzymać? Tu nie chodzi tylko o Ciebie ale też o odpowiedzialność za innych. Dlatego uważam, że okręty schodziły poniżej wartości krytycznych wyłącznie wtedy, gdy osaczeni nie mieli nadziei na zwykłe wymanewrowanie przeciwnika.

Generalnie w DW też jest coś takiego jak krytyczna głębokość dla danego okrętu a później jakiś losowy przedział, gdzie ciśnienie miażdży kadłub jak skorupkę jajka. Jakoś nie mam w zwyczaju sprawdzać gdzie jest ta granica i wcale nie dodaje mi to tzw. "klimatu". To dlatego, że sesje MP są zazwyczaj długie i zwyczajnie głupio jest unicestwić się samemu dla "klimatu". Moim zdaniem już samo ustawianie jakichś przedziałów jest bezcelowe, bo nie będziesz w stanie wyrzucić z pamięci ile to jest. tym samym statystycznie bedziesz szacował prawdopodobieństwo na podstawie wiedzy, jakiej nikt w czasie wojny nie miał. To naprawdę nie ma nic wspólnego z realizmem.

Co więcej np: na Pacyfiku dowódcy nie przekraczali znacząco krytycznych wartości zanurzania i to wg mnie jest znak, że cały temat jest wynikiem legend powstałych po obejrzeniu bądź co bądź znakomitego filmu "Das Boot"
Ostatnio zmieniony przez pepe 5 Lipiec 2016, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
melis 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 276
Skąd: Gdańsk

 #6  Wysłany: 5 Lipiec 2016, 21:50   

pepe napisał/a:
Dlatego uważam, że okręty schodziły poniżej wartości krytycznych wyłącznie wtedy, gdy osaczeni nie mieli nadziei na zwykłe wymanewrowanie przeciwnika.

I to miałem na myśli pisząc, że w kryzysie schodzono niżej i, tylko o to mi chodzi. Przy 3 lub 4 dd'kach, czym głębiej tym lepiej. Z tym, że po 140-160m powinna to być ruletka.
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #7  Wysłany: 7 Lipiec 2016, 12:17   

Pepe czytając żelazne trumny było ładnie opisane że od 200 się trzymali z dala, ale 180,190 mieli
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group