Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 22 Grudzień 2016, 19:17
Jam gotowy jest
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#2 Wysłany: 22 Grudzień 2016, 22:45
chętnie,
pod kątem scenariusza - informacje poniżej:
Situation
======
BLUE and RED countries intend to claim dominance over oilfield belonged to GREEN authonomy, which is located at 3 small island beteen BLUE and RED land. Unlike the conflicted countries, the GREEN authority posses no strong army, the only significant force is small navy of 6 Samadikun class patrol vessels.
Objectives
=======
RED
Primary:
-Protect group of CG SVERDLOV Bis class in order to engage BLUE Naval Base
-Destroy BLUE landing task group (LSD HARPERS FERRY class)
Secondary:
-Assume control over the oil field by landing operation by LSD IVAN ROGOV class
-Prevent BLUE simmilar attempt
Image
BLUE
Primary:
-Protect landing group of LSD HARPERS FERRY class in order to deploy forces at RED Naval Base
-Destroy RED task group (CG SVERDLOV Bis class)
Secondary:
-Assume control over the oil field by landing operation by LST NEWPORT class
-Prevent RED simmilar attempt
ROE
===
-Do not kill any neutral merchant vessel
-Do not engage oil rigs
-Do not destroy civilian land structures
-Land attack missiles not allowed
-GREEN start in 'peace time' status
Info
====
-Scenario time: 2-3 hour
-Scenario is prepared for 6 (3vs3) to 10 (5vs) players
-There are SSK submarines only now and subs start in vicinity of the oil field, however if SSN units requested - they will be placed in Naval Bases to start along surface units.
-'Keypad' solution implemented - surface units players may choice mission route to be conducted
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#4 Wysłany: 23 Grudzień 2016, 14:56
pepe napisał/a:
Jacku czy mógłbyś dać info o scenariuszu w 1 poście?
gotowe
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Byłbym chętny do gry ale 29 jadę 300km i wracam właśnie 30 najprawdopodobniej. Niestety nie mogę się się określić na 100%. Jeśli uda mi się wrócić na czas to chętnie jak nie to trudno . Grać będziecie na wersji 1.40 ??
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#8 Wysłany: 25 Grudzień 2016, 17:17
Otrzymałem odpowiedź od kolegi z włoskiej grupy BETASOM - są wstępnie zainteresowani rozgrywką, ale czekam na potwierdzenie czy proponowany termin jest dla nich możliwy. Jeżeli nie, wówczas to najbliższe spotkanie wykorzystamy jako bliższe zapoznanie ze scenariuszem i jego warunkami przed większą rozgrywką (w większym gronie).
Ustalenia wymaga wersja mod'a - przypuszczam, że BETASOM może używać jakiegoś wariantu testowego nowej wersji RA v1.41 z racji tego, że zaangażowali w rozwój RA swój własny produkt (BetaMod).
Będę starał się informować w miarę na bieżąco o wynikach rozmowy - wygląda na to, że szykuje się coś większego i na pewno ciekawego. Przewiduję także konieczność rozszerzenia stron o dodatkowe jednostki grywalne (co oczywiście jest dobre) z zachowaniem reguł:
-wszystkie jednostki za wyjątkiem SS/SSK rozpoczynają w rejonie baz morskich
-brak grywalnego lotnictwa
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#9 Wysłany: 25 Grudzień 2016, 17:23
Jestem za użyciem 1.41 - trzeba się przesiąść i to jak najszybciej
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 25 Grudzień 2016, 17:23, w całości zmieniany 1 raz
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#10 Wysłany: 25 Grudzień 2016, 23:17
Mi pasuje, zwłaszcza że osoby ze strony BETASOM, zainteresowane jednostkami nawodnymi będą mapewno chętne obsadzić fregaty FREMM. Liczę na stabilność nowej wersji RA, jeśli okaże się że 30-stego gramy sami - będzie okazja wypróbować najnowszą wersję moda
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#12 Wysłany: 27 Grudzień 2016, 17:04
Rozgrywka w najbliższym terminie będzie raczej bez udziału BETASOM. Włoska grupa proponuje termin 17 stycznia (wtorek) - mam jednak wrażenie, że jest to pomyłka i czekam na potwierdzenie. Dalszy termin wynika z wakacji zimowych we Włoszech, tak czy inaczej, poprosiłem o rozważenie przez nich 6/7 stycznia.
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#15 Wysłany: 28 Grudzień 2016, 13:40
Dla wyjaśnienia/przypomnienia działania misji
obie strony na początku rozgrywki same określają jak będzie przebiegać ich misja. Stworzone zostało rozwiązanie, które umożliwia zaprogramowanie ruchu sił własnych (kluczowych dla osiągnięcia celów misji) kierowanych przez AI. Mechanizm jest bardzo prosty - okręt nawodny, rozpoczynający w bazie morskiej musi przejść przez oznaczone na mapie kręgi, które aktywują zadanie dla jednostek AI. Przykład poniżej przedstawia sytuację dla sił BLUE:
Jednostki AI są zdublowane i oczekują na pozycjach wyjściowych z zaprogramowanym działaniem. Przejście przez okręgi powoduje wprowadzenie parametru prędkości dla tych, które mają iść po żądanej trasie oraz usunięcie jednostek zaprogramowanych inaczej.
Aby uniknąć nie potrzebnych problemów:
-tylko jedna jednostka nawodna powinna przejść przez 'Keypad'
-zaprogramowanych akcji nie da się cofnąć ani zmienić
-przejście przez oba kręgi odpowiadające tej samej grupie jednostek może spowodować usunięcie całej grupy
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#16 Wysłany: 28 Grudzień 2016, 17:38
Fajne i klimatyczne te screeny
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#18 Wysłany: 28 Grudzień 2016, 18:51
Cyklop! miło Cię widzieć na forum. Jeśli nie w ten piątek - rozważ większą imprezę z Betasom (jak wspomniał Pepe). Czasu na rozgrywki ostatnio jest bardzo mało, więc dobrze załapać się chociaż na te większe.
Jaszczi prawdopodobnie będzie grał, czekam jeszcze na wiadomość od AchtAchtela
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum