Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
nocą nie ma szans podejść nie zauważonym bliżej aniżeli na 7000m - to też psuje klimat.
W czystym SH3 też się nie dało, ale dam głowę, że na pewno na 7000 się da.
Ale zaciekawiłeś mnie "boldem". Da się je naprawić, aby działały poprawnie? Bo dla mnie to zaskoczenie, gdyż AI je widzi jak statki i .... unika ich staranowania!
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#2 Wysłany: 12 Styczeń 2017, 20:30
Zamieńcie plik cameras.dat w folderze library, na np z czystego SHIII. Zniknie co prawda miodne kołysanie w przedziale hydrofonu, ale też DD ai nie będą interpretować bold'ów, jako okręty. Poza tym wszystko będzie ok. Po testuj wpierw.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#4 Wysłany: 12 Styczeń 2017, 20:58
Nie nie było tak. Ja boldów używałem - gram tylko single - w czystej wersji, w GWX, NYGM, oraz Kota. I tylko w Kota, dd płynący za mną po wystrzeleniu wabia, nagle dęba w miejscu stawał. Po zmianie cameras.dat, może zajść potrzeba przepisania parametrów położenia widoku w peryskopie oraz UZO i lornetce, ale to 3 min roboty.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#6 Wysłany: 12 Styczeń 2017, 21:21
Finek nie wiem co było wcześniej. Wiem natomiast na 100%, że w czystej wersji, jak i z innymi modami, takich cyrków nie było. Mam kopię czystej wersji na drugim dysku i, w tej chwili sprawdziłem, na pojedynczej misji z 1 dd. Szedł równiutko za mną do końca, mimo wabii.
Właśnie jaja są, bo wcześniej..... była czysta wersja!.... Tylko parę małoznaczących pliczków...
Aż muszę je znaleźć... czy w nich nie było pliku o którym mówisz.
Ale ważne. Mówimy o wystrzeleniu wabia na peryskopowej, czy głębinie?
Bo problem był z peryskopową.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#8 Wysłany: 13 Styczeń 2017, 13:30
Widzisz tu mnie masz Nie sprawdzałem tego wcześniej, a dopiero teraz. Po prostu nigdy nie rzucałem wabii na peryskopowej, a dopiero tak od 20-30m. Teraz sprawdziłem i dd lekko skręcił i zaczął rzucać bomby w to miejsce. Trochę bliżej muszę się temu przyjrzeć. Jednak w Kota dd i tak dęba staje jak np dostanie wabia z 60-80m.
Ostatnio zmieniony przez melis 13 Styczeń 2017, 13:31, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#11 Wysłany: 14 Styczeń 2017, 15:08
Zrobiłem test przy okazji misji. Akurat były tak sprzyjające warunki... No i muszę Tobie Finek, niestety z przykrością, przyznać rację... Najwyraźniej dotąd nie udało się mi znaleźć dokładnie w takiej pozycji jak trzeba. DD był niemal na mej rufie, dosłownie 2 sek i by mnie taranował. Wywaliłem wabia i... skończył swój morderczy galop, rżąc ze złości, dęba stając... Cholera... Psia krew, nie powiem bym strasznie długo grał, ale też nie krótko i na rany, że ani razu nie przyszło mi do głowy, aby wabia rzucić tuż przed sam dziób. Tak więc, niczego nowego nie wymyśliłem, obraziłem de facto nie potrzebnie Sonara i, czuję się ble. Bug zapewne w exe jest, więc guzik się z tym zrobi. Ale puszczając je wcześniej, bądź głębiej, nie występuje ten efekt.
pepe [Usunięty] Kommodore
#12 Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:19
melis napisał/a:
Zrobiłem test przy okazji misji. Akurat były tak sprzyjające warunki... No i muszę Tobie Finek, niestety z przykrością, przyznać rację...
Finek - Ty łobuzie - widzisz co zrobiłeś? Sprawiłeś koledze przykrość
Melis ale chyba tego błędu w SH IV nie ma to może pochylisz się jeszcze nad tym tytułem? Moim zdaniem warto. Sam grałem tylko z modami kompleksowymi - bez dodawania sobie pomniejszych ale naprawdę miło wspominam te chwile. Dla mnie to właśnie SH IV miał "klimat" - bardzo zgodny z moimi wyobrażeniami wojny podwodnej na Pacyfiku.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#13 Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:28
pepe napisał/a:
Finek - Ty łobuzie - widzisz co zrobiłeś? Sprawiłeś koledze przykrość
Hehe. Dobrze wyszło. Raz jeszcze dostałem nauczkę pepe wskaż mi (jak możesz), jakich modów używałeś. Może ja mam jakieś skopane, bo jak na razie to, widzę więcej błędów niż w SHIII. Próbowałem też moda RFB 2.0 z patchem.
Ostatnio zmieniony przez melis 14 Styczeń 2017, 16:30, w całości zmieniany 1 raz
pepe [Usunięty] Kommodore
#14 Wysłany: 14 Styczeń 2017, 16:34
Nie pamiętam dokładnie ale chyba tylko Operation Monsun bez żadnych dodatków. Ty masz większe doświadczenie i wiesz co wybrać. u mnie zasadniczo Interface chyba wyglądał tak jak w czystej wersji.
Nie chciałem robić przykrości nikomu.... chyba, że sobie Bo ja liczyłem, że może jednak coś w plikach było i naprawdę psuło.
W UTW dlatego we współpracy po prostu wyrzuciliśmy z okrętów wabie i może dlatego sOnar, gdy pisał KOTĘ i zmieniał sensory, zwiększył czułość na wabie, o czym nie wiedział, bo w multi na które tworzył KOTĘ wabi nie było.
Przyznam, że gdy raz na patrolu jeden gracz* "złapał 4 DD w Boldy" (każdy chciał cofnąć, a przed nim był bold, a za nim drugi niszczyciel), a inny używał boldów do uciekania, że szalał, szalał, a gdy DD szarżował na niego, w ostatniej chwili odpalał bolda i wiał na głębinę, podczas gdy DD potrzebował chwili, aby wycofać się o te 200 metrów i wyminąć bolda, zdecydowaliśmy je usunąć z multi "aż ktoś je naprawi".
Myślałem, że może rzeczywiście jest jak z C2, że jednak błąd był w plikach modu, ale cóż Szkoda, że miałem rację.
Imię: Dariusz
Ulubiona Gra: Panzer General I, Panzer Corps, SH3 Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 276 Skąd: Gdańsk
#16 Wysłany: 14 Styczeń 2017, 17:04
Finek musze sprawdzić jeszcze dokładnie na czystej wersji. Bo teraz sprawdzałem na NYGM z kilkoma innymi rekombinowanymi modami z innych dużych modów, jak np pogoda wyciągnięta z kota i wnętrza okrętów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum