Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 30 Lipiec 2017, 21:22 Patrol multi SH3
Dzisiaj z Finkiem przetestowaliśmy SH3 łącząc się na Tunnglu. Wszystko działa jak należy.
Jest ktoś chętny na patrolik ? Misja jakaś do wyboru w zależności od ilości graczy.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Marcin Pomógł: 13 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 1878 Skąd: Gdańsk/Coventry
#8 Wysłany: 25 Sierpień 2017, 11:35
Niech zgadnie. Bedziesz gral z laptopa? Takie cos mialem tylko na lapku gdy kozystal ze zintegrowanej grafiki. Ja mam lapka z dodatkowa dedykowana karta graficzna i jak wymusze jej uzycie problem znika. Po prostu SH3 potrzebuje akceleratora 3D, tylko nie pamietam czy dziala tylko na OpenGL czy na obu.
PS. Dam, tworzyles wlasna gre, to powinnens byc bardzj obeznany w temacie
Cytat:
Nic nie obiecam bo jak na shoucie już pisałem dziewczyna ma teraz rękę w szynie, i nie wiem czy będę miał czas.
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#10 Wysłany: 25 Sierpień 2017, 12:19
Nie z lapka, z kompa Ale muszę korzystać z zintegrowanej, bo główna Nvidia GeForce 9800 GT się zepsuła, a Nvidię GeForce 1050 GTX (Ti lub nie Ti ) chcę kupić po kupnie auta (lepiej na kartę poczekać niż nie mieć do końca miesiąca kasy na auto).
A jakichkolwiek problemów z akceleratorem 3D przy tworzeniu gry nie miałem, w ogóle się nad tym nie zastanawiałem, bardziej mnie Nvidia PhysX interesowała A że teraz tego nie mam to nie ma nawet mowy o początkowym renderowaniu gry w edytorze...
Tylko jedno mnie zastanawia: gdy próbowałem odpalić SH3 na maszynie wirtualnej, która w ogóle nie ma akceleratora 3D to nie ruszyło, tylko wywaliło błąd. Mam nadzieję, że nie wywali mnie w połowie gry
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#12 Wysłany: 25 Sierpień 2017, 16:51
Nie, modele, grafika, tekstury, mapowanie są ok. Tylko wygląda mi to na błąd shaderów. Odbicia na wodzie są zepsute.
Ślad torowy za okrętem/peryskopem działa dobrze. Ale po spojrzeniu przez peryskop i obracaniu peryskopem woda troszkę miga no i widać jak na pierwszym screenie, że woda w pobliżu jest bardzo jasna (przy zanurzeniu 15m i prędkości 0w, więc to tak nie powinno być).
Na drugim screenie widać, że gdy spojrzę na wodę "w pełnej okazałości" czyli z pomostu lub "wypuszczając drona" to przy lewej krawędzi ekranu są te pasy. Patrząc pod słońce nie widzę normalnie odbicia słońca w wodzie, tak jakby odbicie było "ściśnięte" do tej lewej krawędzi.
A gdy trafię jakiś statek i zacznie się lekko palić i generalnie dymić no to wiadomo, normalnie widać odbicie ognia i dymu w wodzie... A u mnie to szkoda godać... Choćby nie wiem jak się starać ja w odbiciu nie widzę ognia. Za to cała woda wokół statku jest czarna. Malutki dym z C2, a woda wokół jakby ze 5 T3 obok siebie się paliło na raz. A gdy jestem nieco bliżej takiego palącego się statku to cała woda aż po horyzont jest czarna.
Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 2413 Skąd: Kraków
#13 Wysłany: 25 Sierpień 2017, 21:18
Grałem na podobnym intelu, z tym nic nie zrobisz chyba, przynajmniej mnie się nie udało,tylko że mnie też znikały elementy okrętu, takie jak np wnętrze (wskaźniki,ludzie, sama rura zostawała )
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#16 Wysłany: 26 Sierpień 2017, 14:53
Na pewno, gdyby to była nowa gra tobym się martwił że procek nie da rady (karta wbudowana w procek), a tak to chyba będzie ok. Testowałem tylko XXI i tam mi żadni ludzie, rury ani zegary nie zniknęły
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum