Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Wiek: 43 Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
#1 Wysłany: 30 Marzec 2008, 15:49 Sh3 - Dodatek Morze Śródziemne - Problem z torpedami
Witam ponownie.
Ostatnio zaopatrzyłem się w dodatek do Sh3 Morze Śródziemne
Jest w nim jeden irytujący błąd - problem przy przeładunku torped z magazynów zewnętrznych.
Mianowice jak przeciągam torpedy (oczywiście w wynurzeniu) z zewnętrznych do wewnętrznych magazynów - ekranik torped zaczyna migotać, torpedy znikają, podobnie jak puste miejsca po nich itd, wszystko się chrzani i praktycznie nie da się tego odwrócić.
Jedne przeładowują - innych nie, a co gorsza - potrafi czasami wywalić do windowsa.
Do tego w bazie przy doborze torped przed patrolem - pojawia się pdobny błąd. Puste szare miejsca w magazynach (bez czarnej nawet sylwetki torpedy), niektóre gdzieś w rogu ekranu jedna na drugiej itd.
Spotkał się ktoś z czymś takim? Wgrałem nawet patcha do dodatku ze strony producenta i nic.
Na subsim też niczego pomocnego nie znalazłem.
Help!
Ostatnio zmieniony przez Maximus 30 Marzec 2008, 15:50, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Olaf Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 54 Skąd: Katowice
#2 Wysłany: 4 Kwiecień 2008, 21:33
Miałem to samo. Czyste SH3 z patchem 1.4. i wgrane Morze śródziemne. Chłopaki z forum dali mi odpowiedź, że wydany w tej postaci mod ma pewne wady. Jedną z nich jest właśnie ten.
U-boot typ VII nie ma tego problemu. Przynajmniej nic się nie działo.
Taki ból...
Ponadto często wyrzucało mnie do Win, co nie działo się z samym SH3. Ja teraz gram na GWX 2.0. ale miło wspominam hybrydę stworzoną w Mś czyli IXD2 połączony z możliwościami XXI.
Wczoraj nabylem ow dodatek i u mnie nie ma na razie zadnego problemu. Teraz plywam na VIIb wiec nie wiem jak z innymi typami. W kazdym razie przy instalacji pojawil sie komunikat o zalataniu paru wczesniejszych bledow. Poza tym jestem pozytywnie zaskoczony ulepszeniami grafiki i dzwieku (teraz faktycznie slychac wode w komorach:)
Chyba za szybko pochwalilem... Nie wiecie jaki moze byc powod blokowania sie hydrofonu? Po pol godziny patrolu wskazowka staje na 0 stopni i nie da sie nasluchiwac. (Pisze tu bo ma to pewnie zwiazek z rozszerzeniem srodziemnomorskim)
A tak już całkiem odkurzając stary temat, czy jest mały modzik, co wprowadza hybrydę IX2D z XXI z dodatku Morze śródziemne do GWX-a?
Wiem, wiem, że nie wypada pytać w miejscu poświęconym 100% realizmowi, ale...
Lekka improwizacja nie zaszkodzi, i tak wygrają tę wojnę...
Da się zmienić. Spójrz, że instalacja tego U-Boocika, to podmiana plików... O ile dobrze pamiętam kliknij prawym na instalkę i wybierz edytuj.. I tam masz, które pliki..
Imię: marek
Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 17 Skąd: Wolsztyn
#7 Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 22:48
Tym razem ja postanowiłem odświeżyć temat tyle że z dwoma problemami
1) SH3 GWX 2.0 problem jak u założyciela tematu czyli problem z przeładowaniem torped z magazynu zewnętrznego
2) U-boot IXD2 w bazie przed patrolem nie widać dwóch górnych torped więc nie można ich zmienić np. na TIII czy inne być może przyczyną jest monitor 22 cale w panoramie aczkolwiek podejżewam że jest jakiś rozwiązanie
Imię: Timo Hallmann Pomógł: 4 razy Wiek: 106 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 458 Skąd: Berlin
#8 Wysłany: 24 Wrzesień 2009, 01:01
patimar napisał/a:
Tym razem ja postanowiłem odświeżyć temat tyle że z dwoma problemami
1) SH3 GWX 2.0 problem jak u założyciela tematu czyli problem z przeładowaniem torped z magazynu zewnętrznego
2) U-boot IXD2 w bazie przed patrolem nie widać dwóch górnych torped więc nie można ich zmienić np. na TIII czy inne być może przyczyną jest monitor 22 cale w panoramie aczkolwiek podejrzewam że jest jakiś rozwiązanie
co do pierwszego to musisz mieć wyłączoną opcje cicha prędkość i być oczywiście wynurzony a do tego załoga nie może być zbyt przemęczona, a cała filozofia polega na tym ze klikasz na torpedę przytrzymujesz LPM i przenosisz ja w miejsce wewnętrznych magazynów i już powinni ja przeładowywać.
co do 2 nie wiem ale raczej nie zależy to od monitora
_________________ Nie Unterbrechen Sie den Feind, als Fehler zu begehen
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum