POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt UTW 1.6/2.0
Autor Wiadomość
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #181  Wysłany: 8 Luty 2010, 00:09   

Huzar napisał/a:
Mapa pod f5 bardzo gryzie się z ciemnością reszty interfejsu - z peryskopem i wnętrzem okrętu, w stosunku do nich jest rażąco jasna. Czy nie dałoby się nałożyć na nią takiego przyciemnienia jak w OLC gui, żeby to wszystko było bardziej na jedno kopyto?


Wszystko się da. Chyba bym nawet wiedział jak to zrobić. Tylko jak będę miał wenę i inni wyrażą aprobatę.
_________________

 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #182  Wysłany: 8 Luty 2010, 00:14   

mapa była przyciemniona ale wszyscy zażyczyli sobie jej rozjaśnienia. pozostanie więc jak jest
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #183  Wysłany: 8 Luty 2010, 00:32   

ok, jeszcze jedna prośba - czy mógłby mi ktoś udostępnić plik peryskopu bez tych małych brudnych plam? Lubię realizm, ale te plamy nie tyle przeszkadzają, ile działają mi na nerwy.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #184  Wysłany: 8 Luty 2010, 11:26   

Huzar napisał/a:
ok, jeszcze jedna prośba - czy mógłby mi ktoś udostępnić plik peryskopu bez tych małych brudnych plam? Lubię realizm, ale te plamy nie tyle przeszkadzają, ile działają mi na nerwy.


Jak sOnar nie ma to nikt nie ma. ;) GIMP w łapki i do roboty. ;]
_________________

 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #185  Wysłany: 8 Luty 2010, 18:26   

Aha, odnośnie dymów z kominów, najładniejszy jaki widziałem jest ten z SH4 effects for SH3 - delikatny i popielaty.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 8 Luty 2010, 18:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #186  Wysłany: 20 Luty 2010, 17:25   

Wybaczcie, że się podpinam z tym pytaniem -

Który z plików odpowiada za dym z płonących statków? Wiem, że particles.dat odpowiada za dym z kominów, ale po jego zamianie wciąż pozostaje UTW-owski gęsty dym z płonących statków.
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #187  Wysłany: 20 Luty 2010, 17:27   

Dym ludziom zasłania widok jak było historycznie tymczasem ty zamierzasz widzieć wszystko bez przeszkód... a to już czitowanie... :slabe
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #188  Wysłany: 20 Luty 2010, 17:49   

sOnar napisał/a:
Dym ludziom zasłania widok jak było historycznie tymczasem ty zamierzasz widzieć wszystko bez przeszkód... a to już czitowanie... :slabe

Ale co ma mi zasłaniać? Wodę? ;) W tych kilku patrolach, w których grałem z UTW dym z płonących okrętów w niczym mi wizualnie (tj. pod względem rozpoznania przez peryskop) nie przeszkadzał, po prostu ładnie wyglądał i zwieszał mi na moim starym klamocie płynność grafiki - stąd też chciałbym go zamienić na mniej obciążający gwx-owy. Na czitowaniu mi nie zależy, gram dla przyjemności, nie statystyk.

Więc jak, pomoże mi ktoś?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #189  Wysłany: 20 Luty 2010, 18:54   

Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #190  Wysłany: 20 Luty 2010, 18:59   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?

Jawohl, o zmianach napiszę na pw. Tutaj konkretnie chodzi mi o dym z płonących statków (nie wiem jaki to plik) bo dym z kominów umiem zmienić.
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #191  Wysłany: 20 Luty 2010, 19:04   

Huzar napisał/a:
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Huzar. Nie wiem gdzie jest dym, ale ja w innej sprawie:
Jedno tylko ci powiem.
Jeżeli to ma być do multi, to musisz to, co chcesz zmienić zgłosić mnie, albo Jackowi.
Z zaznaczeniem o które dymy dokładniej ci chodzi...
Chodzi o to, co napisał sOnar. Aby były uczciwe szanse.
Chodzi ci o dym z kominów, czy o dym z płonących statków też?

Jawohl, o zmianach napiszę na pw. Tutaj konkretnie chodzi mi o dym z płonących statków (nie wiem jaki to plik) bo dym z kominów umiem zmienić.


CHLOPIE, nie wolno pod ZADNYM pozorem grzebac w jakim kolwiek pliku, ktory jest dolaczony do instalki do MULTI.

Powod jeden napisal FINEK via BLUE, chcesz grac z nami nie grzeb bo i tak to wyjdzie, a po co maja ludzie jechac z Toba na forum??

Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #192  Wysłany: 20 Luty 2010, 19:12   

PL_U-96 napisał/a:
Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna

Odpowiedź grubo przesadzona - zmiany o których piszę nie mają absolutnie żadnego wpływu na "mechanikę". Bez zgody nie zmienię, zmiany które mam na myśli przekazałem do PL_CMDR Blue R.
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #193  Wysłany: 20 Luty 2010, 19:18   

Huzar napisał/a:
PL_U-96 napisał/a:
Zmiany, moga tylko powstac na WSZYSTKICH a nie dla jednostki i to wydane w oficjalnym instalatorze, grzeb sobie w plikach muzycznych, zmieniaj odlglosy itd. ale zadna zmiana w grafice czy w mechanice gry jest nie dopuszczalna

Odpowiedź grubo przesadzona - zmiany o których piszę nie mają absolutnie żadnego wpływu na "mechanikę". Bez zgody nie zmienię, zmiany które mam na myśli przekazałem do PL_CMDR Blue R.


Wedlug mnie maja... bo jesli dym przeslania widok konwoju i innych okretow czy statkow to zdejmujac go ma sie ulatwienie
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #194  Wysłany: 20 Luty 2010, 19:38   

I tu powiem tak jak na PW.
O ile wygląd dymu z kominów, czy wygląd chmurek nie ma wielkiego wpływu, to jak napisał Przemek, dym z płonących jednostek, który czasami zasłania widok na konwój (pamiętam, jaki to był szok, jak na pierwszym patrolu płonący tankowiec nagle zakrył pół konwoju przed naszymi oczyma. Ja własnej misji nie poznałem), niestety wpływa znacząco na rozgrywkę i tego na multi niestety zmienić nie mogę pozwolić. Wszyscy muszą mieć równe szanse.
A do obu stron. Może ciut spokojniej?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #195  Wysłany: 20 Luty 2010, 19:44   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
I tu powiem tak jak na PW.
O ile wygląd dymu z kominów, czy wygląd chmurek nie ma wielkiego wpływu, to jak napisał Przemek, dym z płonących jednostek, który czasami zasłania widok na konwój (pamiętam, jaki to był szok, jak na pierwszym patrolu płonący tankowiec nagle zakrył pół konwoju przed naszymi oczyma. Ja własnej misji nie poznałem), niestety wpływa znacząco na rozgrywkę i tego na multi niestety zmienić nie mogę pozwolić. Wszyscy muszą mieć równe szanse.


Rozumiem, nie ma problemu.

Cytat:
A do obu stron. Może ciut spokojniej?


To chyba jednak nie było do mnie?
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #196  Wysłany: 20 Luty 2010, 21:22   

Przesłania widok. :hmm Wystarczy dać przybliżenie i dym w magiczny sposób znika, lub kręcić odpowiednio peryskopem.

Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."
Co załatwia wszelakie sprawy. I nie potrzeba Przemek tak gwałtownie.


Teraz Huzar odnośnie plików, miałem to to gdzieś, ale w bałaganie na pulpicie zaginęło w akcji. Wdepnij jutro wieczorem na ventrilo jak byś mógł, ewentualnie przypomnij Mi się na PW.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 20 Luty 2010, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_U-96 
GROSSADMIRAL




Kraj:
poland

Imię: PrZeMO
Ulubiona Gra: DW, SH2 vs DC, Imperium Galactica
Pomógł: 21 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Maj 2005
Posty: 2456
Skąd: SOSNOWIEC CITY / Warszawa

 #197  Wysłany: 20 Luty 2010, 21:29   

PL_Marco napisał/a:

Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."
Co załatwia wszelakie sprawy. I nie potrzeba Przemek tak gwałtownie.


Mysle, ze jakby co po niektorzy czytali REGULAMIN to nie bylo by raczej problemu.

Zobacz jak ja zajmowalem sie lub MURIN wprowadzaniem nowych do klanu- SH2 vs DC- to bylo mowione na temat co mozna a co nie i nie bylo zadnych szopek. Na cale szczescie sprawa wprowadzania ludzi w sprawie SH3 idzie w dobrym kierunku.
I zapamietaj jedno, nie mozna popuszczac za bardzo....
_________________
capt. TUPOLOV commanding
 
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #198  Wysłany: 20 Luty 2010, 21:39   

PL_Marco napisał/a:
Jak byk stoi w regulaminie "Każdy dodatkowy mod musi zostać zaakceptowany przez osoby odpowiedzialne za ranking."


Rozumiem, toteż piszę o tym otwarcie na forum, nie majstruję po kryjomu ;) Ostatecznie bez zgody na modyfikację nic nie zrobię, bo cenię sobie zasady fair play.

I cieszę się, że z większością można tu porozmawiać w spokoju i z dystansem...
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #199  Wysłany: 20 Luty 2010, 23:21   

poniżej screen jak dym może wpływać na grę. Próbowałem dziś oszacować odległość do dziada, niestety dym skutecznie mi to utrudnił i parowiec odpłynął. Tak więc do gier rankingowych proszę nic z grafiką nie modyfikować.

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Huzar 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 56
Skąd: PL

 #200  Wysłany: 20 Luty 2010, 23:29   

OK, już mi Kpt Finek przemówił do rozumu. Postaram się nie patrzeć w kierunku dymu to powinno chodzić płynnie ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów Projekt 885 Graney (Yasen)
PL_Andrev Cafe Rene 8 25 Czerwiec 2010, 12:08
grindler
Brak nowych postów Projekt polishseamen na FB
PL_U-96 Uwagi dotyczące strony klanowej i forum 0 25 Marzec 2012, 21:48
PL_U-96
Brak nowych postów okręty podwodne projektu Alfa-projekt 705 (Lira)
PL_HUBAL Okres powojenny 3 8 Sierpień 2005, 20:43
PL_JACA
Brak nowych postów Problem UTW
woonteerxd Ogólnie o Silent Hunter III 7 28 Wrzesień 2009, 17:52
Gość
Brak nowych postów GWX i UTW
PL_Szylol Dodatki, mody i modowanie 14 21 Kwiecień 2010, 17:04
PL_petryko6
Brak nowych postów Poszukiwania UTW
PL_Koval Pytania i odpowiedzi 9 23 Grudzień 2010, 11:41
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group