POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Projekt UTW 1.6/2.0
Autor Wiadomość
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #201  Wysłany: 21 Luty 2010, 19:41   

Dobrze by było też dodać przyrządy z KT do UZO (do peryskopu wachtowego niekoniecznie) i żeby w nocy dało się atakować konwój na powierzchni tak jak to było w rzeczywistości, a gdy w końcu wyjdzie jakiś mod dodający silniki diesela i pokój torpedowy to też by było fajnie je wcisnąć do UTW
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Ostatnio zmieniony przez PL_Szylol 21 Luty 2010, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #202  Wysłany: 21 Luty 2010, 19:51   

Szylol napisał/a:
i żeby w nocy dało się atakować konwój na powierzchni tak jak to było w rzeczywistości,


Przecież się da...
Dopóki DD nie dostaną radaru w nocy mają bardzo ograniczoną widoczność.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #203  Wysłany: 21 Luty 2010, 20:01   

raczej Finek ubooty mają niską wykrywalność :8)
 
     
Bandit102 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Braniewo

 #204  Wysłany: 9 Marzec 2010, 03:56   

Witam. Przepraszam ze się do tematu UTW wtrącę ale bawiłem się nim dzisiaj i jak na razie nie działa "S" na wynurzenie. Takie pytanie bug? błąd podczas instalacji? czy tak ma być? :)
Ostatnio zmieniony przez Bandit102 9 Marzec 2010, 03:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #205  Wysłany: 9 Marzec 2010, 07:33   

Komendy dotyczące wynurzenia oraz szasowania balastów zostały zmienione. Trzeba dodatkowo nacisnąć CTRL. Zobacz osbie klawiszologię pod F1. Problemem jest to że nie słychać przy tym komunikatu.

Zostało tak zrobione, ponieważ podczas gry na mult, korzystamy z chata i często zdarzało się, że pisząc tekst naciskaliśmy te komendy przez przypadek, co kończyło się wykryciem i zatopieniem.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #206  Wysłany: 9 Marzec 2010, 11:32   

Ta... Dzieki temu ze CTRL+S i +A sa obok siebie juz raz mnie zatopili :/
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
Bandit102 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Braniewo

 #207  Wysłany: 9 Marzec 2010, 12:06   

Więc tak na razie działa ok zostało tylko nauczyć się na 100% grać. Jedyna opcja jaką w kampanii używałem to komputer do solucji do strzału. Jak się połapię ze strzelaniem to chętnie z wami wyruszę na polowanie:)
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #208  Wysłany: 9 Marzec 2010, 13:30   

Ten film nauczy Cię kalkulować na UTW

Video
 
     
Bandit102 




Kraj:
poland

Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Braniewo

 #209  Wysłany: 9 Marzec 2010, 14:09   

Znalazłem sonar ten twój filmik na youtube i teraz testuje. Jak dam rade to pisze się na rejsy z wami :)
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #210  Wysłany: 9 Marzec 2010, 15:17   

ściągnij też to

film
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #211  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:26   

Witajcie.
Od niedawna gram na Twoim UTW sOnar, jednak zauważyłem pewien problem. Chodzi o to, że wskazania oka peryskopu nie pokrywają się z wartością podaną cyframi pod notatnikiem jako "współrzędne ataku". Niezależnie czy jest to UZO, czy któryś z peryskopów zawsze ta wartość różni się nieznacznie. Podam przykład:
Oko peryskopu wskazuje 0 stopni, podczas, gdy wskazanie cyfrowe pod notatnikiem to 343 stopnie. O co tu chodzi? Czy to ja czegoś nie rozumiem? Przyznam, że od niedawna gram na poważnie w SH3 i mogę jeszcze wszystkiego nie wiedzieć. Proszę was o pomoc....
PS: Wcześniej grałem na GWX ale uważam że UTW ma ciekawszy, mroczniejszy klimat. Brakuje mi tylko niektórych dźwięków z GWX np. ALAARmu czy szeptów i kasłania załogi. To dodałoby i tak już świetnego kllimatu. Pozdrawiam wszystkich podwodniaków...
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #212  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:31   

Wszystko jest ok. Co innego kurs uboota a co innego zero na peryskopie. Ja przestawiłem tylko centrum kamery. Widok jest ten sam co w czystym SH3 tyle że centralny - jak zawsze marzyłem mieć...
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #213  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:31   

Cytat:
Brakuje mi tylko niektórych dźwięków z GWX np. ALAARmu czy szeptów i kasłania załogi. To dodałoby i tak już świetnego kllimatu. Pozdrawiam wszystkich podwodniaków...

podmień sobie pliki dźwiękowe. ja tak zrobiłem
_________________

 
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #214  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:41   

Przyznam, że nie bardzo wiem jak to zrobić, ale chętnie bym podmienił. Dzięki sOnar za odpowiedź....jednak dalej nie kumam. Rozumiem, że kurs uboota i wskazanie peryskopu to dwie różne rzeczy, jednak myślałem że te cyferki pod notatnikiem pokazują właśnie to co wskazuje oko peryskopu. Czyż nie jest właśnie tak?? Pomocy
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 15 Kwiecień 2010, 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #215  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 22:52   

petryko6 napisał/a:
Witajcie.
Od niedawna gram na Twoim UTW sOnar, jednak zauważyłem pewien problem. Chodzi o to, że wskazania oka peryskopu nie pokrywają się z wartością podaną cyframi pod notatnikiem jako "współrzędne ataku". Niezależnie czy jest to UZO, czy któryś z peryskopów zawsze ta wartość różni się nieznacznie. Podam przykład:
Oko peryskopu wskazuje 0 stopni, podczas, gdy wskazanie cyfrowe pod notatnikiem to 343 stopnie. O co tu chodzi?


To nie jest żaden problem. To co nazywasz współrzędne ataku , to po prostu kąt żyroskopu, tzn, na tę wartość zostanie wystrzelona torpeda. Ta wartość uzależniona jest od podanych parametrów celu.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #216  Wysłany: 15 Kwiecień 2010, 23:03   

Teraz rozumiem. Dzięki wielkie.

fox6, powiedz proszę które to będą pliki (od alarmu i szeptów i kasłania załogi)...
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 15 Kwiecień 2010, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #217  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 02:20   

petryko6 napisał/a:
Teraz rozumiem. Dzięki wielkie.

fox6, powiedz proszę które to będą pliki (od alarmu i szeptów i kasłania załogi)...


data/sounds

amb_SubmarineInterior.wav

Data/sound/speech, foldery od 1 do 9

ChE_K_Crash_dive.ogg
ChE_P_Crash_dive.ogg
ChE_S_Crash_dive.ogg
_________________

 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #218  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 19:49   

Ok. dzięki Storm. Podmieniłem cały katalog Sound z GwX do UTW
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #219  Wysłany: 25 Lipiec 2010, 19:11   

UTW1.6 znów rusza...


Deadline: Nowa edycja rankingu
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #220  Wysłany: 25 Lipiec 2010, 19:28   

no i rewelacja :wszystkook:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów Projekt 885 Graney (Yasen)
PL_Andrev Cafe Rene 8 25 Czerwiec 2010, 12:08
grindler
Brak nowych postów Projekt polishseamen na FB
PL_U-96 Uwagi dotyczące strony klanowej i forum 0 25 Marzec 2012, 21:48
PL_U-96
Brak nowych postów okręty podwodne projektu Alfa-projekt 705 (Lira)
PL_HUBAL Okres powojenny 3 8 Sierpień 2005, 20:43
PL_JACA
Brak nowych postów Problem UTW
woonteerxd Ogólnie o Silent Hunter III 7 28 Wrzesień 2009, 17:52
Gość
Brak nowych postów GWX i UTW
PL_Szylol Dodatki, mody i modowanie 14 21 Kwiecień 2010, 17:04
PL_petryko6
Brak nowych postów Poszukiwania UTW
PL_Koval Pytania i odpowiedzi 9 23 Grudzień 2010, 11:41
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group