POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Battle for the Baltic
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 13:26   Battle for the Baltic



Powstaje nowy mod, który koncentruje się na akwenie dotychczas uważanym właściwie za terytorium Rzeszy. Tym razem nie powalczymy w siłach Osi - wróciła moda na Aliantów, tyle że w barwach Floty Bałtyckiej Robotniczo-Chłopskiej Armii Czerwonej.

Screeny zapowiadają się... bardzo obiecująco.













Download:
Podstawka v1.00: http://www.six-oceans.ru/...tic_Ver_100.rar

Fix do podstawki: http://www.six-oceans.ru/files/GW_BfB_Fix.rar

Dodatki do modu:
Pola minowe: http://www.six-oceans.ru/...Min_GW_Balt.rar

Oryginalne misje: http://www.six-oceans.ru/...ine_GW_Balt.rar

Rozkazy po rosyjsku: http://www.six-oceans.ru/...rew_for_SH4.rar

UWAGA: W razie problemów z rozpakowaniem plików RAR można używać innych alternatyw, w moim przypadku mod "Russian Voice" udało mi się rozpakować programem 7-zip v.4.65.

---------------------------

Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=159888
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Lipiec 2010, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #2  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 14:16   

Ooo pływanie z ruskimi też może być ciekawe. :) A czy jak wgram same rozkazy po rusku to
będzie gra śmigać?Bo mam mod na czerwonego października.....
_________________

Ostatnio zmieniony przez U-42 16 Lipiec 2010, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Iroks 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Piotrek
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: Pomorze

 #3  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 14:42   

kurde ale to trzeba mieć SHIV :(
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 15:56   

@ U-42
Tak, mod rosyjskich (nie ruskich, rosyjskich) komend to zwykłe pliki dźwiękowe, nadpisywane na oryginalne pliki - więc nie musisz instalować całego moda, możesz zagrać zarówno "amerykańskimi warchlakami" na czystej wersji, niemieckim ubootem na dodatku czy nawet japońskim okrętem podwodnym no modzie - co kto lubi.

@ PL_Iroks
A to nie jest dział SH4?
:schock
Powiem więcej, trzeba mieć i dodatek UBM. Bez dodatku nici z gry.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Lipiec 2010, 15:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
U-42 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Dominik
Ulubiona Gra: silent hunter 2,3,4,5 ,W.O.T
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 137
Skąd: wieliczka

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #5  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 17:29   

Ok dzięki And zamontuje te komendy głosowe i zrobie jakis filmik z Czerwonym Październikiem i ruskami na pokładzie :8)
_________________

 
 
     
Seawolf 




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 15
Skąd: Polska

 #6  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 21:30   

Ten mod to żadna gorąca nowość tylko produkt sprzed ponad pół roku. Obecnie aktualna jest wersja finalna 1.03 (projekt ten mający być w założeniu częścią większej całości na razie zawieszono) z mocno zmienioną procedurą instalowania przez JGSME ale dużo lepsza moim zdaniem. Niestety w obecnej postaci jest tylko po rosyjsku bo mod by sergei "anglizujący" Battle for Baltic z wersji 1.00 już nie działa. Tym niemniej mod jest bardzo ciekawy chociażby z racji dość małego teatru działań bardzo nasyconego minami i rewelacyjnego rosyjskiego speech-packu. Minusem jest zbyt duża skuteczność dział pokładowych sowieckich op kal. 100 mm i 45 mm umożliwiająca szybkie zatopienie nawet dużych statków bez użycia torped. Wroga AI chyba tez nie należy do najmocniejszych. Aktualnie można dowiedzieć się o nim czegoś więcej i ściągnąć potrzebne mod-packi spod tych adresów:

http://www.six-oceans.ru/project/c1233414505c/
http://www.filefront.com/user/Hotmanandre
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=159888
Ostatnio zmieniony przez Seawolf 16 Lipiec 2010, 21:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #7  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 22:04   

No i za fachowego posta (i to perwszego!) zarobiłeś pochwałę.
Tak trzymać!
:ok:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 16 Lipiec 2010, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #8  Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 17:54   

mam takie małe pytanko, jeżeli mam Sh IV z super sellera i mam go zainstalowanego bez dodatków to co muszę ściągnąć po kolei i aktywować żeby mod działał?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #9  Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 18:39   

Hunter_Silent13 napisał/a:
mam takie małe pytanko, jeżeli mam Sh IV z super sellera i mam go zainstalowanego bez dodatków to co muszę ściągnąć po kolei i aktywować żeby mod działał?


Czytamy i używamy google tłumacz:
1. Źródło: http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=159888

Tam czytamy:
2. Mod platform: Silent Hunter 4 + German campaign (the version of game 1.5)

A potem patrzymy co trzeba zainstalować:

3. Mod główny:
http://www.six-oceans.ru/...tic_Ver_100.rar

4. Fix do modu:
http://www.six-oceans.ru/files/GW_BfB_Fix.rar

5. Realne pola minowe:
http://www.six-oceans.ru/...Min_GW_Balt.rar

6. Realne rozkazy:
http://www.six-oceans.ru/...ine_GW_Balt.rar

7. Rosyjskie komendy głosowe:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=159892

Aby ściągnąć ostatni mod należy być zalogowanym na SUBSIM.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 26 Wrzesień 2010, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #10  Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 18:54   

ojjjj to muszę mieć u-boat mission a ja mam samego czystego SH IV, inaczej nie zainstaluję?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #11  Wysłany: 26 Wrzesień 2010, 20:33   

Hunter_Silent13 napisał/a:
ojjjj to muszę mieć u-boat mission a ja mam samego czystego SH IV, inaczej nie zainstaluję?


Mod platform:
Silent Hunter 4 + German campaign (the version of game 1.5)


A tam, zainstalujesz - czemu nie. Ale działać nie będzie.
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #12  Wysłany: 27 Wrzesień 2010, 18:22   

no nic kolejny wydatek po kieszonkowym to u-boat mission :D
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #13  Wysłany: 17 Październik 2010, 20:00   

ale to się instaluje przez JSGME? tak samo jak pływanie klasą Triton to też przez JSGME?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #14  Wysłany: 18 Październik 2010, 08:25   

Może tak, żeby rozjaśnić trochę sprawę:
Istnieją dwie podstawowe metody modowania SH4 - jedna z wykorzystaniem JSGME oraz druga z wykorzystaniem wersji instalacyjnych modów.
Generalnie chodzi o to, w jakiej wersji moda ściągnąłeś. Jeśli posiadasz moda w wersji zestawu bibliotek (czyli coś w rodzaju foldera z plikami), bez pliku .exe to instalujesz przez JSGME. Ta metoda ma jedną bardzo ważną przewagę nad drugą opisywaną poniżej - mody instalowane z wykorzystaniem JSGME możesz bez przeszkód odinstalowywać - także z wykorzystaniem JSGME.

Druga metoda to ściągnięcie moda w wersji instalacyjnej. Taki mod po prostu uruchamiasz po ściągnięciu i wtedy zainstaluje się on automatycznie (oczywiście z podaniem ścieżki dostępu do katalogu głównego gry). Tu niestety nie ma najczęściej odwrotu - jeśli chcesz usunąć tak zainstalowanego moda musisz przeinstalować grę.

Także odpowiadając na Twoje pytanie - zapewne posiadasz moda w wersji do instalacji przez JSGME - czyli Twój mod wygląda zapewne tak: po rozpakowaniu posiadasz kaatalog DATA :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #15  Wysłany: 18 Październik 2010, 08:56   

Oczywiście możesz spokojnie wrzucić katalog DATA do katalogu z SH4. Ale jak będziesz chciał go odinstalować to pozostanie Ci reinstall.
Z tego wynika że JSGME to najwygodniejszy sposób modowania gier, a wersje instalacyjne stanowią margines.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #16  Wysłany: 18 Październik 2010, 10:37   

Jak najbardziej zgadzam się z przedmówcą.
JSGME to wygoda, prostota użycia i bezpieczeństwo - wiem, brzmi jak reklama środka na hemoroidy hehehe.

A tak na poważnie - od kiedy zainstalowałem kiedyś GWX 2.0 na SH3 z wersji instalacyjnej nigdy więcej tego nie stosuję... Masakra totalna :)) ))
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #17  Wysłany: 18 Październik 2010, 19:08   

czyli jak w tych plikach co sciagnolem mam folder data to przez jsgme to wpakowac do gry i bedzie oks?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #18  Wysłany: 18 Październik 2010, 19:14   

Tak.
Metoda powinna wyglądać w ten sposób:
1 - ściągasz wybrany mod
2 - rozpakowujesz do folderu MODS w katalogu głównym gry. Folder MODS jest tworzony automatycznie w momencie pierwszego uruchomienia JSGME (oczywiście pojawi się on w katalogu głównym gry pod warunkiem, że w tym katalogu zainstalujesz wcześniej JSGME)
3 - sprawdzasz, czy po rozpakowaniu nie utworzył się podwójny katalog moda - powinien byś folder z nazwą moda a w środku tylko DATA
4 - po rozpakowaniu i sprawdzeniu do katalogu MODS uruchamiasz JSGME. Jeśli wszystko wykonałeś prawidłowo, w lewym oknie JSGME pojawi się w/w mod do zainstalowania.
5 - pamiętaj, że mody wyświetlane w lewym oknie nie są modami aktywnymi.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #19  Wysłany: 18 Październik 2010, 19:31   

hehe nie działa po rozpakowaniu rar jest odrazu folder z nazwą DATA a w środku sea, air, roster itp.
Wpakowalem ten plik data przez JSGME do sh4 wersja 1.5, oczywiście umiem się obsługiwać z JSGME przeciez w sh3 przez to ma instalowanego warship moda ale nie dziala
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #20  Wysłany: 18 Październik 2010, 19:35   

Oki, a jakiego dokładnie moda instalujesz?
Czy sprawdziłeś, czy ten mod jest kompatybilny z zestawem jaki obecnie posiadasz?
Jeśli chcesz zainstalować coś, co - dla przykładu - nie jest kompatybilne z TMO 1.6 - to będzie dokładnie tak, jak wcześniej pisał PL_Andrev - zainstalujesz, ale nie będzie działało.

Tak więc co chcesz zainstalować i co już posiadasz zainstalowane?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów The Battle of the Atlantic
Uapa Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 0 6 Lipiec 2005, 11:08
Uapa
Brak nowych postów DW - Battle for strait
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 7 1 Wrzesień 2015, 14:49
grindler
Brak nowych postów DW - Viking's Battle
4th Sep 2015: DW.pl vs BETASOM
Gość Patrole MULTI 8 5 Wrzesień 2015, 10:56
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów AirSea Battle Concept
Koncepcja wojny powietrzno-morskiej USA-Chiny - opowiada J. Bartosiak
pepe Ogólne sprawy 2 15 Grudzień 2015, 22:28
Gość
Brak nowych postów Sobotnia bitwa - Battle for Oilfield
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 0 22 Lipiec 2018, 13:52
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Viking's Battle - bitwa z klanem BETASOM
(rewanż)
Gość Patrole MULTI 23 31 Październik 2015, 20:20
grindler
Brak nowych postów BATTLE for STRAIT [10.12.2016]
Large MP scenario
grindler Patrole MULTI 3 11 Grudzień 2016, 19:24
grindler


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group