Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Hej, Finek spod samiuśkiego ślunska, gorol zza Brynicy ma pytonko.
Dobra, a na poważnie.
Zamierzam po skończeniu SH2, zmienić akwen zanim zabiorę się za SH3... Bo ile można U-Boota i U-Boota. Multi to co innego... Ale o Singla mi idzie.
I planuję użycie jakiś fajnych modów. Przy czym nie chodzi, aby nabić tego 352 sztuki.
Dlatego mam pytanie. Kiedyś Trigger Maru był takim "GWXem" SH4. Czy dalej jest to najlepsze rozwiązanie dla kampanii single player, czy jest lepszy pakiet?
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#5 Wysłany: 1 Styczeń 2014, 18:15
PL_Daritto, a co to jest "Speech_FixUS Rev 2" do czego służy i gdzie to znaleźć ?
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Jacku, ten mod usuwa bug gry polegający na upartym powtarzaniu komend przez oficerów wachtowych - szczególnie po wznowieniu gry z zapisanego stanu.
Wysyłam Ci go na PW.
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 2 Styczeń 2014, 07:09, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#7 Wysłany: 2 Styczeń 2014, 15:12
A jak zmusiłeś do działania "Natural Sinking Mechanics" ? Na subsim piszą że jest to mod tylko pod wersję 1.4.
U mnie po wgraniu, torpedy przechodzą przez kadłub okrętu wroga i nie wybuchają. Sprawdzane na misji treningowej z krążownikiem Mogami.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Jest możliwość w Trigger Maru, aby wywalić klasę Gar, a wstawić Tambor? Bo wywalili Tambora, aby Narwhala wstawić.
Ja wiem, że Narhal i Nautilius to fajne okręty... Ale ja wolę pływać moim USS Triton (es-es-tu-ziro-łan), niż jakimś USS Gar - SS-206.... Wiem, że Gar to "podklasa" klasy Tambor (w zasadzie to prawie to samo), ale gra cały czas SS-206-210 mi daje... A ja chcę 201...
Jest modzik, co zmienia nazwę klasy na Tambor i nazwy jednostek na pierwsze 6 jednostek tej klasy? Bo chcę Tritonika spowrotem
EDIT
Możliwość zmiany nazwy i numeru w plikach kampanii jak najbardziej też wchodzi w grę, jak ktoś wie, gdzie to się zmienia.
A jak zmusiłeś do działania "Natural Sinking Mechanics" ? Na subsim piszą że jest to mod tylko pod wersję 1.4. U mnie po wgraniu, torpedy przechodzą przez kadłub okrętu wroga i nie wybuchają. Sprawdzane na misji treningowej z krążownikiem Mogami.
A to mnie teraz zaintrygowałeś. Oczywiście, jest to mod pod wersję 1.4 jednak w moim przypadku powodem jego wgrania była chęć utrzymania realiów dotyczących mechaniki zatapiania trafionej jednostki. Chodziło bardziej o to, żeby trafienie nie równało się automatycznemu zejściu celu, a wymagało zadania konkretnych zniszczeń. PO jego wgraniu nie doświadczyłem takich bzdur, jak zatopienie dużych merchów przedwczesnym wybuchem torpedy w pobliżu kadłuba, albo zatopienie przez przegłębienie na dziób, mimo trafienia w rufę.
Gdy uruchomisz ten mod masz okazję obserwować jak trafiony kontaktem w bebechy merch przegłębia się na burtę by w końcu się przewrócić do góry dnem. Zdarza się też równe osiadanie na stępce pustych tankowców, albo - co jest naprawdę dosyć częste - bardzo powolne tonięcie które w większości przypadków wymaga ciosu łaski.
Nie miałem natomiast nigdy takich problemów z przekłamywaniem grafiki jakie opisujesz. Czy potrafisz znaleźć w tym jakąś prawidłowość? Dla przykładu: płytko idąca szybka torpeda z kontaktem? Może warto zainstalować moda poprawiającego właśnie torpedy?
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#10 Wysłany: 2 Styczeń 2014, 19:11
Przetestowałem trochę ten mod i na razie zauważyłem błąd tylko z CA Mogami. Akurat ten plik .zon jest modyfikowany zarówno przez TMO jak i przez NSM. Na ten moment wyciąłem ten plik i wszystko wróciło do normy.
Sprawdziłem parę innych jednostek: Soryu, Furataka i parę innych merchów i z nimi nie było problemu.
Sprawdź sobie na misji treningowej. Ciekawy jestem czy i u Ciebie jest ten problem.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#11 Wysłany: 3 Styczeń 2014, 19:20
No i udało się w końcu zaatakować grupę ciężkich okrętów japońskich. Na zachód od Filipin, dzięki informacjom wywiadu zastawiłem pułapkę.
Udał się wyjść na pozycję do ataku i zaatakować z 4 tysięcy jardów idący pancernik typu Kongo. Z 4 torped dwie trafiły wyłączając go z akcji na kolejne kilkanaście miesięcy .
Eskorta kontratakowała i skutecznie uniemożliwiła ponowienie ataku. Pancernik został odholowany do doku, a ja powróciłem na obszar patrolu.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Oj, Kongo! Mniam!
Tłusty, solidny kąsek
Ale gratuluję podejścia i strzału z takiego dystansu. Nie wiem jak rozsiałeś salwę, ale powiem Ci, że czasem ciężko 4 torpedami to monstrum zatopić
_________________ Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#13 Wysłany: 3 Styczeń 2014, 21:27
Dzięki Daritto, wystrzeliłem salwę 4 torped co 1 stopień. Daje to ok 60m różnicy przy 4000 yardów. 2 trafiły w burtę - 2 przeszły za rufę. Najśmieszniejsze jest to, że gdyby to był prawdziwy patrol, prawdopodobnie zgłosiłbym zatopienie pancernika.
2 wybuchy, potem zauważony silny przechył na prawą burtę, a następnie nic - tylko polujące DDeki.
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Jest możliwość w Trigger Maru, aby wywalić klasę Gar, a wstawić Tambor? Bo wywalili Tambora, aby Narwhala wstawić.
Ja wiem, że Narhal i Nautilius to fajne okręty... Ale ja wolę pływać moim USS Triton (es-es-tu-ziro-łan), niż jakimś USS Gar - SS-206.... Wiem, że Gar to "podklasa" klasy Tambor (w zasadzie to prawie to samo), ale gra cały czas SS-206-210 mi daje... A ja chcę 201...
Jest modzik, co zmienia nazwę klasy na Tambor i nazwy jednostek na pierwsze 6 jednostek tej klasy? Bo chcę Tritonika spowrotem
EDIT
Możliwość zmiany nazwy i numeru w plikach kampanii jak najbardziej też wchodzi w grę, jak ktoś wie, gdzie to się zmienia.
To już nieaktywne. Własnie czytam o USS Pompano i kapitanie Parksie, co miał specjalny uchwyt na aparat na peryskopie, bo robienie fotek z okrętu podwodnego było jego... hmmm... w zasadzie do początku wojny hobby.
Już lubię kapitana i okręcik Pasuje do mnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum