POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX 3.0 ze spolszczniem - problem z kampanią
Autor Wiadomość
Anonimek 




Kraj:
poland

Imię: Karol
Ulubiona Gra: SA-MP
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Zamość

 #1  Wysłany: 18 Sierpień 2014, 20:58   GWX 3.0 ze spolszczniem - problem z kampanią

Witam. Z góry zaznaczę, że jestem świeży z grą Silent Hunter III. Niedawno chciałem sobie ulepszyć trochę grę (wersja 1.4 - usunąłem plik SH3.exe, a _SH3.exe zmieniłem na SH3.exe) i wgrałem moda GWX 3.0 wraz z spolszczeniem. Podczas uruchamiania kampanii napotkałem problem (nowa kampania), bo przy około 90% ładowanie staje i wyskakuje błąd gry. Problem dotyczy tylko kampanii, przy akademii oraz pojedynczych misjach egzamin/misja się odpala (jednak również pasek staje przy 90%, chwila pauzy i "Nie tak dawno temu"). Próbowałem rozpocząć kampanię bez wgranego spolszczenia, jednak nadal klapa. Spotkał się ktoś z was z takim problemem?

Intel Core 2 2.40GHz
Matrox Millennium P650 128mb :beksa:
4 GB RAM DDR2
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 18 Sierpień 2014, 22:34   

Wiesz, że Spolszczenie Olamagato nie jest przeznaczone do czystej wersji GWX (o ile dobrze pamiętam), tylko tej z hardcode fixes? Chyba on o tym pisał....

W każdym razie musisz te Hardcode fixes też zainstalować. On chyba w readme napisał, jakie mody muszą być dograne.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Anonimek 




Kraj:
poland

Imię: Karol
Ulubiona Gra: SA-MP
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Zamość

 #3  Wysłany: 18 Sierpień 2014, 23:08   

Tyle tego czytania było, że zapewne przeoczyłem. Skąd zdobędę GWX z hardcode fixes?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 19 Sierpień 2014, 07:11   

Na subsimie. Wpisz SH3 hardcode fixes na googlu i pierwszy link od razu prowadzi do ich tematu.
Ale jak mówię, nie pamiętam, czy to wszystko, czy jeszcze czegoś nie wymagało. Sprawdź w readme... Ja właśnie min. dlatego spolszczenia nie używam.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
woonteerxd 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Patryk
Ulubiona Gra: Seria SH, Fifa 11, F1 2010, CM03-04
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 396
Skąd: Rogów

 #5  Wysłany: 25 Grudzień 2014, 16:30   

Wiem, że odkopuję ten temat, ale niedawno miałem podobny problem na swoim SHIII, pełne wgranie spolszczenia Olamagato na GWX 3.0 (nawet w wersji lite) wywalało mnie do pulpitu przy ładowaniu misji, czy kampanii, ale metodą prób i błędów doszedłem do tego, że wywala mi grę przez "Unofficial Rocket fix" obecny nawet w najlżejszej wersji spolszczenia, wszystko zaczęło działać, kiedy ze spolsczenia wgrałem jedynie folder MODS i dodałem do aktywnych modów spolszczenie, wtedy wszystko było już w najlepszym porządku :)
_________________

 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #6  Wysłany: 30 Grudzień 2014, 12:10   

Mam taki problem że u mnie wywala do windy od razu po włączeniu gry.
Zainstalowałem takie mody:
GWX
16km Atmosphere.
Damage efect.
integrated orders.
GWXPL5
Historyczne detektory i parametry torped.
Poprawka bardzo złej pogody.
Rozpoznawalny wygląd torped.
Próbowałem włączyć GWX Hardcode fixes zmieniałem pliki tj usunołem SH3 i zmieniłem nazwę _SH3 nie mam pojęcia bez Hardcode fixes działa.
 
 
     
PL_UnnAmmEdd 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Wiek: 27
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 220
Skąd: Wałcz

 #7  Wysłany: 30 Grudzień 2014, 12:52   

Spróbuj wyłączać po kolei różne mody włączając za każdym razem grę. Możliwe, że jeden z nich powoduje problem.
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #8  Wysłany: 31 Grudzień 2014, 19:11   

No znalazłem winowajce Hardcode fixes jeszcze próbuje wszystkie zmiany z hardcode fixes i spolszczenie

edit
po testach po wywaleniu wszystkich modów gra sie w ogóle nie włącza (może coś źle zrobiłem bo hard code fixes chyba zmienia pliki sh3 na stałe) tj.wyskakuje kolekcja klasyki i potem nawet proces SH3.exe sie nie włącza.
Ostatnio zmieniony przez PL_olek0849 31 Grudzień 2014, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 1 Styczeń 2015, 04:36   

Problem rozwiązany trzeba usunąć 3 pliki z wyłączonego Hardcode fixes leczpojawił się problem nie do przeskoczenia pamięć nie wyrabia mam 1gb DDr2 266mhz w styczniu mogę coś zacząć myśleć o nowym sprzęcie.

(niech to ktoś zlepi czy co)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Problem z GWX 3.0
U-779 Pytania i odpowiedzi 4 11 Marzec 2010, 12:51
PL_Marco
Brak nowych postów problem z gwx
PL_olek0849 Dodatki, mody i modowanie 0 1 Marzec 2014, 13:23
PL_olek0849
Brak nowych postów Problem z GWX 3.0
kapsel28 Dodatki, mody i modowanie 16 23 Luty 2011, 23:19
logan76


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group