POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Bugi w 0.0.3
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 10 Sierpień 2016, 16:48   Bugi w 0.0.3

Mechanika Będzie robione co kilka aktualizacji
Cytat:
Większość zmian dotyczy scenariuszy nowych oraz "Test Zone". Na scenariuszu "Fire tutorial" większość naprawionych błędów i zmian nie została jeszcze wprowadzona.

Scenariusze a tutorial działają na całkiem innej mechanice?
:schock

Dym ZROBIONE
Nadal dym z uszkodzeń nie reaguje na wiatr / na prędkość okrętu.
Testowano w scenariuszu 1 na 1.


AI
AI idzie na zbliżenie (7km), nie korzysta z siły całej artylerii.
Testowano w scenariuszu 1 na 1.

Efekty cząsteczkowe ZROBIONE
Jest chyba jakiś bug efektów, gdyż niektóre są dobrze generowane w zaleznosci od odległości*
dym - działa dobrze
splash - działa dobrze
ślad torowy - działa odwrotnie (im dalej kamera tym ślad grubszy)
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 22 Sierpień 2016, 12:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 10 Sierpień 2016, 17:48   

Cytat:
Scenariusze a tutorial działają na całkiem innej mechanice?


Scenariusze korzystają z nowego systemu spawnu. Jest okręt gracza jako prefab, umieszczam go na scenie, wprowadzam zmiany, poprawki, zapisuję go jako prefab i usuwam ze sceny. Potem umieszczam pusty obiekt jako spawn point i w nim pojawia się po włączeniu scenariusza okręt-prefab ze wszelkimi zmianami. Znacznie ułatwia to wprowadzanie aktualizacji: załóżmy, że mam 5 scenariuszy, w każdym 10 jednostek, ale ustawione są na stałe, czyli na scenie po prostu jest okręt i nie ma spawn pointów. No to żeby naprawić błąd z powiedzmy dymem pożaru, który nie reaguje na wiatr to muszę w każdym scenariuszu, każdy okręt osobno poprawiać. Czyli 50 razy zmieniać to samo. A punktów pożaru jest 10 na każdym okręcie... 500 razy to samo poprawiać. Tak to wyglądało zanim wprowadziłem nowy system spawnu.
Teraz biorę prefab, zmieniam w 10 punktach dym pożaru, zapisuję prefab i to wszystko, w każdym scenariuszu z nowym systemem jest ta zmiana wprowadzona.
A tutorial działa jeszcze na starym systemie, czyli umieściłem jednostki i to wszystko. A jednostki tam umieszczone są sprzed zmian z 0.0.2, czyli zawierają błędy z tamtych wersji.

Co kilka aktualizacji będę ręcznie tam zamieniał te jednostki.

Cytat:
Dym
Nadal dym z uszkodzeń nie reaguje na wiatr / na prędkość okrętu.
Testowano w scenariuszu 1 na 1.


Naprawiłem, ale zapomniałem aktywować skryptu :D

Cytat:
AI
AI idzie na zbliżenie (7km), nie korzysta z siły całej artylerii.
Testowano w scenariuszu 1 na 1.


AI na razie płynie tak jak ja mu na początku kazałem. Nie zmienia samemu kursu. Jeszcze nie jestem pewien jak to zaprogramować.

Cytat:
Efekty cząsteczkowe
Jest chyba jakiś bug efektów, gdyż niektóre są dobrze generowane w zaleznosci od odległości*
dym - działa dobrze
splash - działa dobrze
ślad torowy - działa odwrotnie (im dalej kamera tym ślad grubszy)


Nadal nie otrzymałem potwierdzenia czy jest to bug rozmiaru początkowego. Ciągle czekam na odpowiedź Supportu Unity.
_________________

 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 10 Sierpień 2016, 19:35   

PL_kanaron napisał/a:
Nadal nie otrzymałem potwierdzenia czy jest to bug rozmiaru początkowego. Ciągle czekam na odpowiedź Supportu Unity.

Tak się zastanawiam czy aby to podpinać pod efekty cząsteczkowe.
Bo dym, splash to na pewno.
A ślad torowy to przecież tekstury są - czyli być może jest coś skopane z definiowaniem tekstur w zależności od odległości kamery...
:drapanie:
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 10 Sierpień 2016, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #4  Wysłany: 10 Sierpień 2016, 19:39   

Wszystkie efekty cząsteczkowe to tekstury. Znaczy te co są obecnie, bo obiekty 3D też mogą być. Ale tylko ślad torowy jest renderowany względem pewnej płaszczyzny, a cała reszta przodem do kamery. Wkrótce z pewnością mi się uda to naprawić.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Bugi
Sokół Dział ogólny do rozmów na temat SH V 36 1 Kwiecień 2010, 10:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Bugi w 0.0.7
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 7 20 Sierpień 2016, 21:19
PL_kanaron
Brak nowych postów BUGI w MULTI
PL_U-96 Dział ogólny do rozmów na temat SH V 3 10 Marzec 2010, 18:20
PL_Pasterz
Brak nowych postów Nowe bugi
błędy w grze po instalacji modów
Wiechu Pytania i odpowiedzi 2 5 Styczeń 2014, 13:15
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [FIXED]Bugi w 0.0.2
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 5 9 Sierpień 2016, 21:47
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi w 0.0.4
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 2 11 Sierpień 2016, 16:01
PL_kanaron
Brak nowych postów [FIXED] Bugi grafiki + mechaniki gry
PL_Andrev Problemy techniczne i błędy 6 7 Sierpień 2016, 21:31
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group