POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol multi SH3
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 30 Lipiec 2017, 21:22   Patrol multi SH3

Dzisiaj z Finkiem przetestowaliśmy SH3 łącząc się na Tunnglu. Wszystko działa jak należy.

Jest ktoś chętny na patrolik ? Misja jakaś do wyboru w zależności od ilości graczy.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 30 Lipiec 2017, 21:27   

A to losomator już nie działa? :) Losujemy i gramy :)
Najwyżej, jak wylosuje kiepską, to wybierzemy sami inną :)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 30 Lipiec 2017, 21:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 22 Sierpień 2017, 19:35   

Niedziela, 27 sierpnia 2017, godzina 18:00. Płyniemy!!
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 24 Sierpień 2017, 19:23   

Proszę, by chętni na grę byli przygotowani.

Gramy na SH3 + KOTA (UBOATS TOTAL WAR: Knight of the Abyss)

KOTA jest dostępna w dziale "Download"

http://forum.polishseamen...ion=file&id=186

proszę także pamiętać by zainstalować poprawkę do C2:

http://forum.polishseamen...ion=file&id=206

Należy też mieć zainstalowny program Tunngle.

http://www.tunngle.net

Wybierzemy jakąś misję z pakietu Gold Mission Pack.

http://forum.polishseamen.pl/viewtopic.php?t=9152
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Gooferus 
Stabsbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Rafał
Ulubiona Gra: Dw , sh3 , rbr , rfactor :)
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 138
Skąd: Bielsko

 #5  Wysłany: 24 Sierpień 2017, 21:07   

Jak ogarnę temat instalacji to będę :piwko:
_________________
Traktuję ludzi TAK jak oni traktują MNIE . Proste!
 
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #6  Wysłany: 24 Sierpień 2017, 22:00   

Nic nie obiecam bo jak na shoucie już pisałem dziewczyna ma teraz rękę w szynie, i nie wiem czy będę miał czas.
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 10:58   

Postaram się być. A tak przy okazji: jakieś jeszcze sugestie czy da się naprawić te bugi bez kupienia nowej karty?

b1.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 121.43 KB

b2.jpg
Plik ściągnięto 9 raz(y) 67.3 KB

_________________

 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #8  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 11:35   

Niech zgadnie. Bedziesz gral z laptopa? Takie cos mialem tylko na lapku gdy kozystal ze zintegrowanej grafiki. Ja mam lapka z dodatkowa dedykowana karta graficzna i jak wymusze jej uzycie problem znika. Po prostu SH3 potrzebuje akceleratora 3D, tylko nie pamietam czy dziala tylko na OpenGL czy na obu.

PS. Dam, tworzyles wlasna gre, to powinnens byc bardzj obeznany w temacie :lol

Cytat:
Nic nie obiecam bo jak na shoucie już pisałem dziewczyna ma teraz rękę w szynie, i nie wiem czy będę miał czas.


:/ To wytlumaczenie brzmi tak jakby dwuznacznie :|| :lol

Pozdr.
Marcin
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 25 Sierpień 2017, 11:40, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 12:06   

Nie widze tej dwuznacznosci, chyba ze chodzi ci o upadek z konia, ale no coż, peszek
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #10  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 12:19   

Nie z lapka, z kompa ;) Ale muszę korzystać z zintegrowanej, bo główna Nvidia GeForce 9800 GT się zepsuła, a Nvidię GeForce 1050 GTX (Ti lub nie Ti ;) ) chcę kupić po kupnie auta (lepiej na kartę poczekać niż nie mieć do końca miesiąca kasy na auto).

A jakichkolwiek problemów z akceleratorem 3D przy tworzeniu gry nie miałem, w ogóle się nad tym nie zastanawiałem, bardziej mnie Nvidia PhysX interesowała :D A że teraz tego nie mam to nie ma nawet mowy o początkowym renderowaniu gry w edytorze...

Tylko jedno mnie zastanawia: gdy próbowałem odpalić SH3 na maszynie wirtualnej, która w ogóle nie ma akceleratora 3D to nie ruszyło, tylko wywaliło błąd. Mam nadzieję, że nie wywali mnie w połowie gry :]
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 14:59   

Ale w zasadzie... co jest nie tak? Że ślad torowy (nakładka na wodę) źle działa, czy jeszcze coś jest nie tak? (np. statki to pudełka, a nie modele?)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #12  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 16:51   

Nie, modele, grafika, tekstury, mapowanie są ok. Tylko wygląda mi to na błąd shaderów. Odbicia na wodzie są zepsute.

Ślad torowy za okrętem/peryskopem działa dobrze. Ale po spojrzeniu przez peryskop i obracaniu peryskopem woda troszkę miga no i widać jak na pierwszym screenie, że woda w pobliżu jest bardzo jasna (przy zanurzeniu 15m i prędkości 0w, więc to tak nie powinno być).

Na drugim screenie widać, że gdy spojrzę na wodę "w pełnej okazałości" czyli z pomostu lub "wypuszczając drona" :D to przy lewej krawędzi ekranu są te pasy. Patrząc pod słońce nie widzę normalnie odbicia słońca w wodzie, tak jakby odbicie było "ściśnięte" do tej lewej krawędzi.

A gdy trafię jakiś statek i zacznie się lekko palić i generalnie dymić no to wiadomo, normalnie widać odbicie ognia i dymu w wodzie... A u mnie to szkoda godać... Choćby nie wiem jak się starać ja w odbiciu nie widzę ognia. Za to cała woda wokół statku jest czarna. Malutki dym z C2, a woda wokół jakby ze 5 T3 obok siebie się paliło na raz. A gdy jestem nieco bliżej takiego palącego się statku to cała woda aż po horyzont jest czarna.
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #13  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 21:18   

Grałem na podobnym intelu, z tym nic nie zrobisz chyba, przynajmniej mnie się nie udało,tylko że mnie też znikały elementy okrętu, takie jak np wnętrze (wskaźniki,ludzie, sama rura zostawała :P )
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #14  Wysłany: 25 Sierpień 2017, 21:45   

To generalnie kiepsko...
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 26 Sierpień 2017, 14:18   

No tak trochę, ale wiesz ja grałem na lapku, ty masz PCta może lepiej sobie z tym poradzi ;)
_________________

 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #16  Wysłany: 26 Sierpień 2017, 14:53   

Na pewno, gdyby to była nowa gra tobym się martwił że procek nie da rady (karta wbudowana w procek), a tak to chyba będzie ok. Testowałem tylko XXI i tam mi żadni ludzie, rury ani zegary nie zniknęły :D
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Dodatki które MUSISZ mieć aby zagrać z nami na multi w SH4
Instalacja niezbędnych modów oraz dodatku z nowymi misjami do SH4
PL_Andrev Nasze aktualne patrole 0 27 Wrzesień 2009, 11:55
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group